jij bent 12 wat is ditquote:Op maandag 20 april 2015 12:37 schreef mtchel112 het volgende:
Nikki blackletter <3 zou haar ripped lichaam echt ziek hard raken.
lekker man, neem ff potje layrite voor me mee, mijne is opquote:Op maandag 20 april 2015 12:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ga zo ff opskeertje laten aanmeten bij me turk
als je haar afknipt maak je veel harder gains, alle eiwitten die jij bulkt gaan zo je haardos inquote:
Word toch een kort pittig kapsel dan.quote:Op maandag 20 april 2015 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je haar afknipt maak je veel harder gains, alle eiwitten die jij bulkt gaan zo je haardos in
denk hier maar ff over na
denk dat dit jou ook beter staatquote:Op maandag 20 april 2015 12:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Word toch een kort pittig kapsel dan.
Ik denk dat ik nu sikh ga worden, weet nog neit helemaal waar mijn identiteit ligtquote:Op maandag 20 april 2015 12:54 schreef Weissman het volgende:
Sap was wel tof totdat hij zich bekeerde tot islam
Opeens is hij een stuk minder gezellig enzo
Het zal je kind maar zijn
andersom juistquote:Op maandag 20 april 2015 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je haar afknipt maak je veel harder gains, alle eiwitten die jij bulkt gaan zo je haardos in
denk hier maar ff over na
hahaha geloof je die onzinquote:Op maandag 20 april 2015 13:16 schreef Beach het volgende:
[..]
andersom juist
Simson uit de bijbel was kksterk totdat zn haar werd afgeknipt door Delilah
hij wilde even showen hoe iemand er met ékte sw4g uit zietquote:Op maandag 20 april 2015 13:28 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wat is precies je intentie hier mee?
misschien moet je er even over posten op fokquote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
"Gecondoleerd met je schoonmoeder" *serious face*
"Dank je" *sad face*
"Hoe is je vrouw eronder?"
"Die is twee jaar geleden overleden"
*paniek face*
Sociale situaties. Niet mijn ding.
Doe ff een vermanend woordje in FC, smegma.quote:
Je tante was ook een smerige crackhoer.quote:Op maandag 20 april 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ff een vermanend woordje in FC, smegma.
Zo neem ik aanstoot aan die slotpost. M'n tante is overleden aan tyfus.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooo snapquote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je tante was ook een smerige crackhoer.
Echte baas van FOK! is Ted, dat weet iedereen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb net ff dm gestuurd aan danny
de baas van fok weetje
dankje man dit apreccieer ikquote:Op maandag 20 april 2015 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Echte baas van FOK! is Ted, dat weet iedereen.
Snakey komt zo terug van het strand. Ik belde em witheet op. Hij zei dat ik me geen zorgen moest maken en dat hij er wel ff hoogstpersoonlijk voor zou zorgen dat er rake klappen vielen achter de schermenquote:Op maandag 20 april 2015 14:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb net ff dm gestuurd aan danny
de baas van fok weetje
Hahaha. Hah. Hah.quote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je tante was ook een smerige crackhoer.
Handelde je tante in zoutzuur?quote:Op maandag 20 april 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hahaha. Hah. Hah.
Hey ik hoop niet dat het gebeurt hoor, maar mócht je ooit aangevallen worden met zoutzuur, denk ik niet dat het iets met deze post te maken zal hebben.
mn vriendje was met mij. Was alleen maar liefdequote:Op maandag 20 april 2015 14:27 schreef fathank het volgende:
Hoe is het met je woede-uitbarstingen? Nog een beetje para geweest dit weekend?
Ff stinkie vragen vanavond. Moet hij hetwel ff via dm vertellen, anders is het freestinkiequote:Op maandag 20 april 2015 14:28 schreef Weissman het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat smeggie tegen foppie heeft gezegd achter de schermen
quote:Op maandag 20 april 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hahaha. Hah. Hah.
Hey ik hoop niet dat het gebeurt hoor, maar mócht je ooit aangevallen worden met zoutzuur, denk ik niet dat het iets met deze post te maken zal hebben.
lastig bij hem om te zien of zn ogen open of dicht zijn xDquote:
Hm. Tijd om een kloon aan te maken die slank lijkt.quote:Op maandag 20 april 2015 14:43 schreef Awesome_ het volgende:
nee geintje word wel tijd dat ik me weer open ga stellen voor de ladies
dm me
hey slanky_clownquote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Tijd om een kloon aan te maken die slank lijkt.
quote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
denk dat dat er dik bovenop ligt dat jij dat dan bent
dik erbovenop ligt
quote:
quote:
quote:
dat valt vast zwaar XDXDquote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
denk dat dat er dik bovenop ligt dat jij dat dan bent
dik erbovenop ligt
en bedankt. Kan al niet eens meer naar de gym zonder iets te missenquote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef Awesome_ het volgende:
inb4 stinkie die weer de boot heeft gemist xD
Comedy = tragedy + timequote:Op maandag 20 april 2015 14:53 schreef stinkie het volgende:
Weten jullie wie de boot niet gemist hebben? Die vluchtelingen die verzopen zijn. Van zuurstof gebrek loop je ook blauw aan he. Net als die mods .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |