waarom kan jij het wel gewoon terwijl clumsy iets van 2x zo dik is? xDquote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jojo'en heeft daar in mijn ogen niet zoveel mee te maken want ik ben 2x zoveel afgevallen in dezelfde tijd. Je moet gewoon normaal doen zoals het voor jou haalbaar is en niet weer als een motherfucker gaan eten als je op streefgewicht bent.
Supergoed van je, maar jij was aangekomen in korte tijd terwijl je daarvoor een sportief kind was. Ik heb al sinds kind af aan ongezonde eetpatronen die aangepakt worden. Ik weet ook wel dat ik niet als een motherfucker moet eten.quote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jojo'en heeft daar in mijn ogen niet zoveel mee te maken want ik ben 2x zoveel afgevallen in dezelfde tijd. Je moet gewoon normaal doen zoals het voor jou haalbaar is en niet weer als een motherfucker gaan eten als je op streefgewicht bent.
Hey, als we onze gevoelens uitgedrukt willen hebben in papier maché roepen we je er wel bij. Tot die tijd je pindabek houden.quote:
hey clumsy maak je niet dunquote:Op maandag 20 april 2015 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, als we onze gevoelens uitgedrukt willen hebben in papier maché roepen we je er wel bij. Tot die tijd je pindabek houden.
Neh, deze keer kan iedereen de vliegende grafkanker krijgen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef Awesome_ het volgende:
Vind altijd wel lachen die relletjes weetje
doe rustig haha. Ik werd in het begin ook altijd gepest hier.quote:Op maandag 20 april 2015 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, deze keer kan iedereen de vliegende grafkanker krijgen.
c_c out. Quote seto om het te vieren.
ey shitquote:Op maandag 20 april 2015 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, deze keer kan iedereen de vliegende grafkanker krijgen.
c_c out. Quote seto om het te vieren.
Lekker toch.quote:
Vind het wel een lekkere sma.quote:Op maandag 20 april 2015 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rozekwarts deed foto met tattoo, men deed niet eens zo heel gemeen melden dat het een lelijke tattoo was, rk in foetushouding, mod die de boel opruimt. Viel mee.
Seconded.quote:Op maandag 20 april 2015 12:37 schreef mtchel112 het volgende:
Nikki blackletter <3 zou haar ripped lichaam echt ziek hard raken.
Bedoel je zoals Weissman ook doet?quote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haha kut is dat hequote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Deuce92 het volgende:
Uren lang spam hier, en als ik post is het dood. Klein beetje pijn in m'n hartje...
Ben net thuis. Zometeen lekker de gym slopen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha kut is dat he
Dacht je even lekker in je koffiepauze te fokken
Mooi niet
quote:Op maandag 20 april 2015 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
JAAAAAAILLLLLBBREAAAKKKK FUUUUUUAAAAAAAAAACKCCCKKKKKKKKKK
[ afbeelding ]
Nee man. Die stopt je het liefst vol chocolaquote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker toch.
[..]
Vind het wel een lekkere sma.
[..]
Seconded.
[..]
Bedoel je zoals Weissman ook doet?
quote:Op maandag 20 april 2015 15:57 schreef no1uknow het volgende:
Shit is weer aan
Vms drop eens goede future dance track
Ik dacht dat hij je liever met iets anders zou volstoppen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee man. Die stopt je het liefst vol chocola
Ja toppertje inderdaad. Een afspraak moeten maken omdat anders een of andere kut aan de balie burgerzaken er niet mee om kan gaanquote:Op maandag 20 april 2015 16:05 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme 9 dagen wachten voordat ik überhaupt een ID kan aanvragen. Vroeger kon je gewoon naar het gemeentehuis gaan en alles binnen een uurtje regelen. Kkzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |