Die week van de tietpaniek paar moeilijke eetbuien gehad, not gonna lie. Maar verder nog steeds progressie ja. Teller staat sinds 15 dec op -11,3quote:Op maandag 20 april 2015 14:51 schreef Awesome_ het volgende:
Clumsy waar staat de teller nu op
maken we nog btje progress of hoe zit dat
srs
quote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
denk dat dat er dik bovenop ligt dat jij dat dan bent
dik erbovenop ligt
hoeveel weeg je nu?quote:Op maandag 20 april 2015 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die week van de tietpaniek paar moeilijke eetbuien gehad, not gonna lie. Maar verder nog steeds progressie ja. Teller staat sinds 15 dec op -11,3
b1 of b12?quote:Op maandag 20 april 2015 14:56 schreef Awesome_ het volgende:
Dan reken ik het huidige zelf wel uit. Wiskunde B gehad dus moet goedkomen.
Dus je hebt 5 maanden nodig om 11,5 kilo af te vallen. Dat is 565-ish gram per week.quote:Op maandag 20 april 2015 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die week van de tietpaniek paar moeilijke eetbuien gehad, not gonna lie. Maar verder nog steeds progressie ja. Teller staat sinds 15 dec op -11,3
tik 'm oanquote:Op maandag 20 april 2015 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
meester race. wel N&G natuurlijk. Ben geen sukkel snapje.
[..]
Oude fase.
lol do u even algebraquote:Op maandag 20 april 2015 15:00 schreef seto het volgende:
C&M A1 master race
lekker al die chicks regelen tijdens CKV
En dat is exact de hoeveelheid die aangeraden wordt voor houdbaar en langdurig gewichtsverlies. Ga je echt, écht bitchen daarover?quote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dus je hebt 5 maanden nodig om 11,5 kilo af te vallen. Dat is 565-ish gram per week.
wat was je startgewicht dan? 500 gram per week is voor als je ziek veel massa hebt, als je gewoon makaolo dik bent moet 2kg per week wel lukkenquote:Op maandag 20 april 2015 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dat is exact de hoeveelheid die aangeraden wordt voor houdbaar en langdurig gewichtsverlies. Ga je echt, écht bitchen daarover?
C&Mquote:Op maandag 20 april 2015 15:00 schreef seto het volgende:
C&M A1 master race
lekker al die chicks regelen tijdens CKV
Dude dat is gewoon netjes hoor.quote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dus je hebt 5 maanden nodig om 11,5 kilo af te vallen. Dat is 565-ish gram per week.
Ja, en ik het begin ging et ook heel snel en toen maandje stilgestaan, plus vorige week +2.quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat was je startgewicht dan? 500 gram per week is voor als je ziek veel massa hebt, als je gewoon makaolo dik bent moet 2kg per week wel lukken
Z'n vader was vast teleurgesteld met z'n 9,8. Why you no doctor yet?quote:Op maandag 20 april 2015 15:08 schreef Ethanolic het volgende:
kk plaatje
seto op zijn wiskunde tentamen like LOL
Damn Son. Ik had je hoger zitten dan gerechtvaardigd was.quote:Op maandag 20 april 2015 15:09 schreef seto het volgende:
had gwn een 4 voor wiskunde vriend
lekker gecompenseerd met mijn 9 voor ckv weetje (had kk mooie tekening gemaakt)
quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
clumsy hoeveel weeg je nu dan
pls respond
Ik had een 9 voor wiskunde en ckvquote:Op maandag 20 april 2015 15:09 schreef seto het volgende:
had gwn een 4 voor wiskunde vriend
lekker gecompenseerd met mijn 9 voor ckv weetje (had kk mooie tekening gemaakt)
Haha, seto snap je em ook?quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
ik had vroeger een stopwoordje, laten we het voor de simpel even 'kk' noemen
dus op een gegeven moment moest ik 1000x kk op het bord schrijve
dus ik echt zo schrijve "1000 maal kk", toen moest ik me melden bij de hoofdmeester
die moest lachen
En dan kkhard jojoën zeker. Been there, done that.quote:Op maandag 20 april 2015 15:07 schreef Awesome_ het volgende:
wel mee eens. het is niet dat ze een spierbesparende supergecontroleerde cut hoeft te doen. mja
hey fripselquote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had een 9 voor wiskunde en ckv![]()
Zie je ik was al saai op de middelbare school
lol denk t nietquote:
alsof je jojo't van een zieke deficit. Hihi. Gewoon zieke wilskracht hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan kkhard jojoën zeker. Been there, done that.
Lik m'n bevallige reet, pop.
je zit toch nog op de middelbare schoolquote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had een 9 voor wiskunde en ckv![]()
Zie je ik was al saai op de middelbare school
Jojo'en heeft daar in mijn ogen niet zoveel mee te maken want ik ben 2x zoveel afgevallen in dezelfde tijd. Je moet gewoon normaal doen zoals het voor jou haalbaar is en niet weer als een motherfucker gaan eten als je op streefgewicht bent.quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan kkhard jojoën zeker. Been there, done that.
Lik m'n bevallige reet, pop.
Jongen overdosis designerdrugs wegens saaie vriendin.quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol denk t niet
4 nakken 4fmp zijn dan niet eens genoeg om hem wakker te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |