quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 14:01 schreef Ethanolic het volgende:
Je wilt de gymmembers niet over Fok! vrijlaten, Fopje. Zie de gym als een e-jilla voor de gymboys. Gooi je het dicht, dan loopt het écht helemaal uit de klauwen. We zijn niet te stoppen.
Ik ben een rustige jongen, dat weet ik van mezelf, maar bepaalde users wil je echt niet over je forum hebben.
Ik noem geen namen, maar ik bedoel Weissman.
ik heb toevallig vandaag een gameboy emulator op chromebook geknald. srs.quote:Op maandag 20 april 2015 17:04 schreef fathank het volgende:
Awesome ga jij ff gauw pokemon spelen joh
Trailer Trash Travellersquote:
Geloof ik niks van.quote:Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Al verwijderd. Rozekwarts postte een topic met een nude en 'kijken of het hier wel serieus kan' of iets in die trant. Iedereen mental over dat wijnvlekje bij haar vajayjay. Toen was die al weer weg.
Weet ik niet, heb er weinig van gezien. Wel een leuk gezicht in ieder geval.quote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is dat niet die meid met het lichaam van een onvolgroeide jongen?
denk dat jij haar bloot in bed niet zou afwijzen vriendquote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is dat niet die meid met het lichaam van een onvolgroeide jongen?
maar zou je blijven voor de nacht?quote:Op maandag 20 april 2015 18:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou gezellige anvond hebben met rozekwarts jij deuce?
[..]
hey weisman hoe is hetquote:Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef Weissman het volgende:
Seto is wel een OG. Net zoals Henk en Awesome.
gym was gelocked door een kk blauwequote:Op maandag 20 april 2015 18:02 schreef Jahr00n het volgende:
doe mij effe een samenvatting dan? moest kaolo geld verdienen
smegmanus is fucking eindbaas jaquote:Op maandag 20 april 2015 18:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gym was gelocked door een kk blauwe
Kaolo smegma heeft ons weer geopend maar ik ben furieus.
Hij kan er mee door.quote:Op maandag 20 april 2015 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
smegmanus is fucking eindbaas ja
kan wel zeggen dat hij mijn respect heeft verdient
beetje awkward wel dat je ze steeds blijft sturen terwijl iedereen nu toch wel weet dat Jb een kloon van mij isquote:
Check 'lekkerbezig' op DBB of z'n youtubechannelquote:
Altijd een escape hebbenquote:Op maandag 20 april 2015 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Dating(site)-ervaringen #516 Functioneringsgesprek met een snotneus.
vieze hoeren
allemaal
jezus. wat een hoerquote:Op maandag 20 april 2015 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Dating(site)-ervaringen #516 Functioneringsgesprek met een snotneus.
vieze hoeren
allemaal
Invloed van het feminisme.quote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Deuce92 het volgende:
NWS / 7-jarigen strijden om landstitel NK Paaldansen in Den Bosch
Wat is dit nu weer? Godverdomme. Man man man man...
Hmmm ik ga eens lekker kijken bij al dat lekkers.quote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Deuce92 het volgende:
daar gaat je no fapquote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Deuce92 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |