Mag ik even heel jaloers zijn? Ik heb zo creatieve vaardighedenquote:Op maandag 20 april 2015 08:18 schreef Samzz het volgende:
Hallo vanuit bed. Om tien uur beginnen, yay.
quote:Op maandag 20 april 2015 08:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik even heel jaloers zijn? Ik heb zo creatieve vaardigheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 20 april 2015 08:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ohh lordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
Don't bequote:Op maandag 20 april 2015 08:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik even heel jaloers zijn? Ik heb zo creatieve vaardigheden
quote:Op maandag 20 april 2015 09:20 schreef AirwiN het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik vrij ben vandaag.
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik nog 3 dagen moet werken en dan naar Rome gaquote:Op maandag 20 april 2015 09:20 schreef AirwiN het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik vrij ben vandaag.
Ik nog 6 dagen werken en dan naar Spanje. Maar daar ga ik later deze week pas mee patsen.quote:Op maandag 20 april 2015 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik nog 3 dagen moet werken en dan naar Rome ga
Goed zo,dan zal ik er weinig last van hebben gezien ik dan in Rome zit.quote:Op maandag 20 april 2015 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik nog 6 dagen werken en dan naar Spanje. Maar daar ga ik later deze week pas mee patsen.
Nooohquote:Op maandag 20 april 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Over iets minder dan zes maanden naar Disney
Vakantie in eigen huis en tuin!quote:Op maandag 20 april 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te zeggen dat ik vandaag het huishouden ga doen
Wanneer kom je naar het strand?quote:Op maandag 20 april 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Over iets minder dan zes maanden naar Disney
Vrouwquote:Op maandag 20 april 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te zeggen dat ik vandaag het huishouden ga doen
Je tikt bijna de ton aanquote:Op maandag 20 april 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
Gewoon maar doorwerken dan?quote:Op maandag 20 april 2015 11:23 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb geen idee wat te gaan doen met een eventuele vakantie![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe een vrije vrijdag/maandag ofzo
Nou, heel toevalligquote:Op maandag 20 april 2015 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Wat een heerlijk weertje
HW, ben je toevallig aan het lurken of een andere pc hardware expert aanwezig voor een vraagje?
Ahh, super!quote:
Das over het algemeen 120mm, er zijn 60, 80 en 120mm fans, de meest voorkomende dan, en dit lijkt me een 120mm, redelijk standaardmaar voor die positie.quote:Op maandag 20 april 2015 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, super!
Ik wil een case fan aan de achterkant van mij pc installeren, maar hoe weet ik welk formaat past? Ik lees over schroefgaten meten, anderen zeggen weer dat je de uiteinden van de fan zelf moet opmeten.
Hoe weet ik wat past?
[ afbeelding ]
Ok thanks!quote:Op maandag 20 april 2015 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das over het algemeen 120mm, er zijn 60, 80 en 120mm fans, de meest voorkomende dan, en dit lijkt me een 120mm, redelijk standaardmaar voor die positie.
Ik zou het toch even meten, tis lastig in te schatten, maar het is wel simpel, is het 8CM ongeveer is het 80mmquote:
Ik zal hem even open maken, dan zit die uitstekende plaat ook niet in de weg om het op te meten.quote:Op maandag 20 april 2015 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het toch even meten, tis lastig in te schatten, maar het is wel simpel, is het 8CM ongeveer is het 80mm.
Hoeft niet joh, gewoon even ongeveer, die 4CM zie je echt wel hoorquote:Op maandag 20 april 2015 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal hem even open maken, dan zit die uitstekende plaat ook niet in de weg om het op te meten.
Op dit moment moet je niet al teveel verwachten van Ziggo heb ik het idee, die fusie met UPC is geloof ik niet het soepelst lopende project ooitquote:Op maandag 20 april 2015 13:51 schreef CherryLips het volgende:
is M-M er misschien ook nog voor Ziggo-support?
Het is voor m'n oma, die wil alleen (digitale) tv via een smartcard en telefonie. of dat nog bestaat in deze internettijdquote:Op maandag 20 april 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment moet je niet al teveel verwachten van Ziggo heb ik het idee, die fusie met UPC is geloof ik niet het soepelst lopende project ooit.
Ik ben fan van JOU!quote:Op maandag 20 april 2015 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, super!
Ik wil een case fan aan de achterkant van mij pc installeren, maar hoe weet ik welk formaat past? Ik lees over schroefgaten meten, anderen zeggen weer dat je de uiteinden van de fan zelf moet opmeten.
Hoe weet ik wat past?
[ afbeelding ]
Hoi ik ben er ook, even een pauze tijdens het werkquote:Op maandag 20 april 2015 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi ik ben er maar wel aan t werk :p
via huidige Ziggo kan dat niet meer, heeft ze op dit moment al telefonie en dtv dan kan ze t wel behoudenquote:Op maandag 20 april 2015 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voor m'n oma, die wil alleen (digitale) tv via een smartcard en telefonie. of dat nog bestaat in deze internettijdIk zei al dat m'n vader even moest bellen maar hij is bang voor de helpdesk geworden.
I guess fans do blow.......quote:
Dat zijn we allemaalquote:Op maandag 20 april 2015 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Yeah, it kinda sucks.quote:
En de box vervangen door een smart card en internet eruit gooien?quote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
via huidige Ziggo kan dat niet meer, heeft ze op dit moment al telefonie en dtv dan kan ze t wel behouden
Liniaal er naast gehouden, foto gemaakt. Die gaat mee naar de hardware boerquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet joh, gewoon even ongeveer, die 4CM zie je echt wel hoor.
quote:
Nu toch ookquote:Op maandag 20 april 2015 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Shit hits the fan, maar dan anders.quote:
Dan komt het goedquote:Op maandag 20 april 2015 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Liniaal er naast gehouden, foto gemaakt. Die gaat mee naar de hardware boer
[..]
En dat zeg je ook alleen maar omdat je terrein verliest he, icequeen?
That's ok. No worries. It's not like the shit hit the fan.quote:
O, ik heb t even niet bijgehouden. Ik had belangrijkere dingen te doen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:16 schreef Belsezar het volgende:
En dat zeg je ook alleen maar omdat je terrein verliest he, icequeen?
Kan wel!quote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
via huidige Ziggo kan dat niet meer, heeft ze op dit moment al telefonie en dtv dan kan ze t wel behouden
quote:Ziggo bellen: heb een alles in 1 incl telefoon voor 55 euro, wil de vaste lijn de deur uit doen.
"Oh dan wordt uw pakket 58,50".
Nou onlogisch vond ik, "ik wil een dienst weg doen en ga dan meer betalen?" .
"Ja, dat komt door de fusie van UPC. Maar u hoeft uw telefoon niet te gebruiken, die kunt u uitpluggen en blijft u hetzelfde betalen".
"Oke. Dus dan betaal ik voor een dienst die ik niet gebruik terwijl het weg doen ervan meer kost?! Zal ik anders overstappen?".
Dat was bij UPC ook al hoor. Ik heb ook een pakket incl telefonie (vaste lijn) die ik niet gebruik, omdat los internet en TV duurder was dan t pakket. Dat soort dingen zie je wel vaker.quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan wel!
Save afdeling bellen. Aangeven dat het oud ziggo is en blabla en anders maar moet overstappen
Irritatieberichtje op Facebook over gezet
[..]
Ik had ook zo'n 3 in 1 pakket, sloeg nergens opquote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was bij UPC ook al hoor. Ik heb ook een pakket incl telefonie (vaste lijn) die ik niet gebruik, omdat los internet en TV duurder was dan t pakket. Dat soort dingen zie je wel vaker.
Bv de McDonalds. Los een hamburger en een frietje omdat je geen cola hoeft is duurder dan een menu en de cola wegflikkeren
Ja je mag atlijd overstappen op UPC, vinden ze prima daar bij Ziggoquote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan wel!
Save afdeling bellen. Aangeven dat het oud ziggo is en blabla en anders maar moet overstappen
[..]
Dat hij maar mag smakenquote:Op maandag 20 april 2015 09:30 schreef xBubbles het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik vanmiddag een wijntje ga drinken.
Zuiplap.quote:
Wanneer kun je?quote:Op maandag 20 april 2015 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen zuiplappen zijn?
Welkom bij de club.quote:
Wie ben jij en wat heb je met CL gedaan?quote:Op maandag 20 april 2015 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer af te kicken van de chocola
Ik zeg maar niks hequote:
Ik was niet de voorzitter hoorquote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom bij de club.Of was jij al die tijd al de voorzitter?
CL is opgegeten door een dik mokkel.quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met CL gedaan?
Penningmeester, zodat je af en toe was flesjes achterover kunt drukkenquote:
Ik kwam bij de Save afdeling en het kon gewoonquote:Op maandag 20 april 2015 15:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja je mag atlijd overstappen op UPC, vinden ze prima daar bij Ziggo
Ik ga haar missen.quote:
Ghehehe! Flesje hier, flesje daarquote:Op maandag 20 april 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Penningmeester, zodat je af en toe was flesjes achterover kunt drukken
Brengt haar dood toch nog iets positiefs.quote:
Ik kwam dit pareltje tegen tijdens een trip down memory lane. Toen was Q. nog een zure single, die alleen maar met bier drinken bezig was en liep te zeiken op zijn baan. De nostalgie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Q. het volgende:
Nieuwe mensen zijn inspirerend, steeds in hetzelfde kringetje blijven hangen houdt je ontwikkeling tegen.
Wat is er dan toch een hoop veranderd in 6 jaar tijdquote:Op maandag 20 april 2015 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam dit pareltje tegen tijdens een trip down memory lane. Toen was Q. nog een zure single, die alleen maar met bier drinken bezig was en liep te zeiken op zijn baan. De nostalgie.
_0-quote:Op maandag 20 april 2015 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is er dan toch een hoop veranderd in 6 jaar tijd
dat Is n totaal andere situatie, alleen telefonie zonder internet afsluiten Is niet meer mogelijkquote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan wel!
[..]
Yep, gekocht, straks monterenquote:
Groot gelijk!quote:Op maandag 20 april 2015 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik heb t even niet bijgehouden. Ik had belangrijkere dingen te doen.
Wat een deprimerend ontopic topic.quote:Op maandag 20 april 2015 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam dit pareltje tegen tijdens een trip down memory lane. Toen was Q. nog een zure single, die alleen maar met bier drinken bezig was en liep te zeiken op zijn baan. De nostalgie.
Dat was ook mijn eerste ingeving.quote:Op maandag 20 april 2015 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is er dan toch een hoop veranderd in 6 jaar tijd
Potatoe potatoe?quote:Op maandag 20 april 2015 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pff dat was nog in de tijd van de majoorquote:Op maandag 20 april 2015 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb de hele middag volop in de zon gezeten, en gewandeldquote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ben jaloers. Heb geen zonnestraal gezien tot op heden vandaag.
Autistquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 17:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb de hele middag volop in de zon gezeten, en gewandeld
quote:Op maandag 20 april 2015 19:19 schreef Renesite het volgende:
Kindje van 4 tegen een ander van 4: "Knijp eens in mijn tietjes"
quote:Op maandag 20 april 2015 19:46 schreef DrMarten het volgende:
Witlof met ham en kaas in de oven, aardappeltjes in de pan.... Zin in
Witlofquote:Op maandag 20 april 2015 19:46 schreef DrMarten het volgende:
Witlof met ham en kaas in de oven, aardappeltjes in de pan.... Zin in
Ik ben maar naar binnen gegaan. Dit kon mijn tere zieltje niet aanquote:
Nobody blames youquote:Op maandag 20 april 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben maar naar binnen gegaan. Dit kon mijn tere zieltje niet aan
Nee joh, rauw is lekkerquote:Op maandag 20 april 2015 20:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rauwe witlof vind ik echt vies, maar dit smaakte weer prima
Dasniegoe!quote:Op maandag 20 april 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen, m'n kop knalt uit elkaar.
Zo lees ik die titel welquote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef DrMarten het volgende:
http://112twente.nl/29226/
"Politie vindt rugtas met inhoud van onbekende jongen in Hellendoorn"
Zit nu de inhoud van die jongen in de rugtas?
Tas vol darmenquote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef DrMarten het volgende:
http://112twente.nl/29226/
"Politie vindt rugtas met inhoud van onbekende jongen in Hellendoorn"
Zit nu de inhoud van die jongen in de rugtas?
Of vol kwakjesquote:
Daar denk jij dan weer aanquote:Op maandag 20 april 2015 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of vol kwakjes
Is weer eens wat anders dan een schoenendoos
Kwakjes in een schoenendoosquote:Op maandag 20 april 2015 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of vol kwakjes
Is weer eens wat anders dan een schoenendoos
quote:
CL heeft vast het linkje nog wel voor jequote:
Ow godquote:Op maandag 20 april 2015 22:18 schreef MissMSX het volgende:
CL heeft vast het linkje nog wel voor je
Bij mij komt dan echt maar 1 vraag naar boven.... WAAROM????quote:Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/events/cumbox
Ja, precies. Als je het ook in een tas kunt doen en altijd bij je hebben?quote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij komt dan echt maar 1 vraag naar boven.... WAAROM????
Daarom, je wilt immers niet dat je moeder het vindt. Kun je het beter in je rugtas hebben en meenemen naar schoolquote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, precies. Als je het ook in een tas kunt doen en altijd bij je hebben?
Niet per ongeluk ergens laten staan alleen...quote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom, je wilt immers niet dat je moeder het vindt. Kun je het beter in je rugtas hebben en meenemen naar school
Geen idee. Als jij dat nu eens ging zoekenquote:
Of in de zomervakantie in je kluisje laten liggenquote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet per ongeluk ergens laten staan alleen...
Laatst toch al over gehad schatje?quote:
Niet iedereen heeft een reistijd van 2 minuten. In ochtendjas.quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een reistijd van 2 minuten. In ochtendjas.
Waarom klik ik eigenlijk op die linkquote:Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/events/cumbox
Misschien heb ik het gedroomdquote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whut. Er gaat echt van alles langs me heen geloof ik.
Awwquote:
dat dusquote:
Oh, geen idee, daar kom ik nooitquote:
Niemand om te kussen hierquote:
Virtueel deed je alquote:
Fijnquote:
quote:
Ja, kutnacht. Maar goed, vanavond maar op tijd erinquote:
1982.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop nu al achterWanneer was ik bij?
Burn!quote:
Je komt in de verkeerde topics danquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
De tijd dat dit een jongerenforum was is al even geleden.
quote:
Nou... je hebt subreddits enzo...quote:
Het zijn er zo veelquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou... je hebt subreddits enzo...
Ja het is onoverzichtelijk he..quote:
quote:
Broekie!quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:00 schreef Renesite het volgende:
Ik was hier toentertijd een van de jongeren.
/1989!
Die jeugd van tegenwoordig tochquote:
Vroegah, toen de guldens nog van hout waren en de mannen van staalquote:
En poepen met lange oe werd geschrevenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroegah, toen de guldens nog van hout waren en de mannen van staal
Mijn koffie, godverquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En poepen met lange oe werd geschreven
Toen de vissen nog liepen ?quote:
Dat zou betekenen dat ze weermannen zijn in plaats van schilders. Ze weten ook niet wanneer het schilderweer is ruim van te vorenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn ze nou gvd toch weer allemaal aan het doen met schilderwerk enzo. Het zou zo leuk zijn om eens iets van een briefje ofzo in de bus te krijgen.
Er is echt wel iemand die ze opdracht gegeven heeft in een periode van x tot y.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze weermannen zijn in plaats van schilders. Ze weten ook niet wanneer het schilderweer is ruim van te voren
Praat voor jezelf opaquote:
En eventjes een briefje in de bus gooit van 'o ja, we willen bij u schilderen, dat u het effe weet'.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er is echt wel iemand die ze opdracht gegeven heeft in een periode van x tot y.
quote:
Bombrief? Poederbrief?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn ze nou gvd toch weer allemaal aan het doen met schilderwerk enzo. Het zou zo leuk zijn om eens iets van een briefje ofzo in de bus te krijgen.
Ouwe lulquote:
Vorige week hingen bij mij ineens de glazenwassers voor het raam. Toen ik beneden kwam hing er een briefje bij de lift "Tussen datum x en y komt firma z de ramen wassen".... Ehja, meestal hang je zo'n aankondiging op vóórdat ze beginnen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eventjes een briefje in de bus gooit van 'o ja, we willen bij u schilderen, dat u het effe weet'.
Gisteren werd er ook een deel van het parkeerterrein opnieuw bestraat. Zulke dingen zijn leuk om van tevoren te weten.
Je weet zeker dat dat briefje er niet eerder hingquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vorige week hingen bij mij ineens de glazenwassers voor het raam. Toen ik beneden kwam hing er een briefje bij de lift "Tussen datum x en y komt firma z de ramen wassen".... Ehja, meestal hang je zo'n aankondiging op vóórdat ze beginnen?
Dan hoef je in ieder geval niemand binnen te laten. Ik heb zo het vermoeden dat ze de balkons ook gaan schilderen, prima allemaal, maar dan moet je daar wel tijd voor hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vorige week hingen bij mij ineens de glazenwassers voor het raam. Toen ik beneden kwam hing er een briefje bij de lift "Tussen datum x en y komt firma z de ramen wassen".... Ehja, meestal hang je zo'n aankondiging op vóórdat ze beginnen?
Wees blij dat ze nog komen schilderen. Ik heb al een tijd een schilder ingehuurd, maar dat bedrijf is nu erg stil en ondertussen rotten de kozijnen van de muurquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eventjes een briefje in de bus gooit van 'o ja, we willen bij u schilderen, dat u het effe weet'.
Gisteren werd er ook een deel van het parkeerterrein opnieuw bestraat. Zulke dingen zijn leuk om van tevoren te weten.
Hoe kun je nu dikke poten krijgen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dikke poten gekregen, zelfs m'n All Stars zijn smal nu.
Kun je beter een kozijnenboer bellenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nog komen schilderen. Ik heb al een tijd een schilder ingehuurd, maar dat bedrijf is nu erg stil en ondertussen rotten de kozijnen van de muur
Ohja die hebben we ook wel eens gehad. "Op dag X komt firma Y uw badkamer opnieuw kitten. U wordt geacht thuis te zijn." Haha. Na 3x proberen hebben ze toch maar gewoon een afspraak gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef je in ieder geval niemand binnen te laten. Ik heb zo het vermoeden dat ze de balkons ook gaan schilderen, prima allemaal, maar dan moet je daar wel tijd voor hebben.
ja precies. Vrouwen hebben poezelige voetjes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kun je nu dikke poten krijgen?
Naja, ik bedoel meer dat ze toch niet zomaar breder worden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja precies. Vrouwen hebben poezelige voetjes.
Ze moesten ineens naar een spoedklus in Ede.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nog komen schilderen. Ik heb al een tijd een schilder ingehuurd, maar dat bedrijf is nu erg stil en ondertussen rotten de kozijnen van de muur
Opzwellen door de warmte kan toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel meer dat ze toch niet zomaar breder worden?
Garfield is ook een kat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja precies. Vrouwen hebben poezelige voetjes.
quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog 6 weken voor ik verhuis en de stress begint nu echt te komen
Vochtquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kun je nu dikke poten krijgen?
'Ben je morgen de hele dag thuis?'quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja die hebben we ook wel eens gehad. "Op dag X komt firma Y uw badkamer opnieuw kitten. U wordt geacht thuis te zijn." Haha. Na 3x proberen hebben ze toch maar gewoon een afspraak gemaakt.
Mijn lief!quote:
quote:
Ja geen idee, ik zeg ook maar wat, maar wat een gedoe om die dingen aan te krijgen.quote:
"We komen tussen 1 en 30 september langs. We verwachten dat u thuis bent.". Serieus wel eens gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja die hebben we ook wel eens gehad. "Op dag X komt firma Y uw badkamer opnieuw kitten. U wordt geacht thuis te zijn." Haha. Na 3x proberen hebben ze toch maar gewoon een afspraak gemaakt.
Je vond het wel lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietMij een beetje bedwelmen
Voorvocht?quote:
Ze is niet zo groot.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Woohoo! Eindelijk! Maar hij woont toch klein enzo?
Dat doe ik toch ook, oma?quote:
Ik 5 weken, van komende stress is geen sprake meerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog 6 weken voor ik verhuis en de stress begint nu echt te komen
Jij kwam toch ook in de buurt wonen hier ergens? Tally-town toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik 5 weken, van komende stress is geen sprake meer
Whoohooquote:
Behalve wijquote:
Ja toendertijd waren mijn huisgenoot en ik ook nog wel geregeld thuis overdag, dus het kon ook makkelijk. Maar maak dan gewoon een fatsoenlijke afspraak.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ben je morgen de hele dag thuis?'
Nu ben ik veel thuis, maar zo flexibel ben ik nou ook weer niet
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Woohoo! Eindelijk! Maar hij woont toch klein enzo?
En waar moet ik koken dan?quote:
Dat past toch niet!quote:
Elke dag ontbijt op bed!quote:
Zo. Veel. Zooi.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik 5 weken, van komende stress is geen sprake meer
Mocht ik ooit weer verhuizen dan neem ik alleen de meubels en het vee mee en laat ik de rest gewoon achter in de berging.quote:
Lekker bruin worden!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wakker worden met je kop in de oven
Ga je housewarming party houden?quote:
Nóg meer mensen in huis?quote:
Ik durf niet te gaan verhuizen want dan moet ik 10 jaar troep uit mn berging halen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer verhuizen dan neem ik alleen de meubels en het vee mee en laat ik de rest gewoon achter in de berging.
Mjah, lang verhaal...quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
entree vragen
maar hoe gaat dat dan met puber en school enzo
Ik woon hier net twee jaar en heb twee bergingen en vrees het ergstequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik durf niet te gaan verhuizen want dan moet ik 10 jaar troep uit mn berging halen.Wat een bende is het daar zeg.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon hier net twee jaar en heb twee bergingen en vrees het ergsteIk kan één berging niet eens meer in.
Nou, laat dan maar, ik kom al niet meer als het zo hoeftquote:
Die paste er hier sowieso al niet in omdat er geen rekening is gehouden met de manier waarop de deuren opengaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt een keer opruiming houden. Fiets past er bijna niet meer in.
Same here, huis is wel netjes, bergingen zijn stampvolquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt een keer opruiming houden. Fiets past er bijna niet meer in.
KOm je het brengen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Iemand nog een salontafel, een ladenkastje, twee tv-meubels en twee boekenkasten nodig?
Hoarderquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon hier net twee jaar en heb twee bergingen en vrees het ergsteIk kan één berging niet eens meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |