Mijn lief!quote:
quote:
Ja geen idee, ik zeg ook maar wat, maar wat een gedoe om die dingen aan te krijgen.quote:
"We komen tussen 1 en 30 september langs. We verwachten dat u thuis bent.". Serieus wel eens gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja die hebben we ook wel eens gehad. "Op dag X komt firma Y uw badkamer opnieuw kitten. U wordt geacht thuis te zijn." Haha. Na 3x proberen hebben ze toch maar gewoon een afspraak gemaakt.
Je vond het wel lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietMij een beetje bedwelmen
Voorvocht?quote:
Ze is niet zo groot.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Woohoo! Eindelijk! Maar hij woont toch klein enzo?
Dat doe ik toch ook, oma?quote:
Ik 5 weken, van komende stress is geen sprake meerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog 6 weken voor ik verhuis en de stress begint nu echt te komen
Jij kwam toch ook in de buurt wonen hier ergens? Tally-town toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik 5 weken, van komende stress is geen sprake meer
Whoohooquote:
Behalve wijquote:
Ja toendertijd waren mijn huisgenoot en ik ook nog wel geregeld thuis overdag, dus het kon ook makkelijk. Maar maak dan gewoon een fatsoenlijke afspraak.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ben je morgen de hele dag thuis?'
Nu ben ik veel thuis, maar zo flexibel ben ik nou ook weer niet
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Woohoo! Eindelijk! Maar hij woont toch klein enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |