Ik kwam dit pareltje tegen tijdens een trip down memory lane. Toen was Q. nog een zure single, die alleen maar met bier drinken bezig was en liep te zeiken op zijn baan. De nostalgie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Q. het volgende:
Nieuwe mensen zijn inspirerend, steeds in hetzelfde kringetje blijven hangen houdt je ontwikkeling tegen.
Wat is er dan toch een hoop veranderd in 6 jaar tijdquote:Op maandag 20 april 2015 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam dit pareltje tegen tijdens een trip down memory lane. Toen was Q. nog een zure single, die alleen maar met bier drinken bezig was en liep te zeiken op zijn baan. De nostalgie.
_0-quote:Op maandag 20 april 2015 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is er dan toch een hoop veranderd in 6 jaar tijd
dat Is n totaal andere situatie, alleen telefonie zonder internet afsluiten Is niet meer mogelijkquote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan wel!
Save afdeling bellen. Aangeven dat het oud ziggo is en blabla en anders maar moet overstappen
Irritatieberichtje op Facebook over gezet
[..]
Yep, gekocht, straks monterenquote:
Groot gelijk!quote:Op maandag 20 april 2015 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik heb t even niet bijgehouden. Ik had belangrijkere dingen te doen.
Wat een deprimerend ontopic topic.quote:Op maandag 20 april 2015 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam dit pareltje tegen tijdens een trip down memory lane. Toen was Q. nog een zure single, die alleen maar met bier drinken bezig was en liep te zeiken op zijn baan. De nostalgie.
Dat was ook mijn eerste ingeving.quote:Op maandag 20 april 2015 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is er dan toch een hoop veranderd in 6 jaar tijd
Potatoe potatoe?quote:Op maandag 20 april 2015 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pff dat was nog in de tijd van de majoorquote:Op maandag 20 april 2015 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb de hele middag volop in de zon gezeten, en gewandeldquote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ben jaloers. Heb geen zonnestraal gezien tot op heden vandaag.
Autistquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 17:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb de hele middag volop in de zon gezeten, en gewandeld
quote:Op maandag 20 april 2015 19:19 schreef Renesite het volgende:
Kindje van 4 tegen een ander van 4: "Knijp eens in mijn tietjes"
quote:Op maandag 20 april 2015 19:46 schreef DrMarten het volgende:
Witlof met ham en kaas in de oven, aardappeltjes in de pan.... Zin in
Witlofquote:Op maandag 20 april 2015 19:46 schreef DrMarten het volgende:
Witlof met ham en kaas in de oven, aardappeltjes in de pan.... Zin in
Ik ben maar naar binnen gegaan. Dit kon mijn tere zieltje niet aanquote:
Nobody blames youquote:Op maandag 20 april 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben maar naar binnen gegaan. Dit kon mijn tere zieltje niet aan
Nee joh, rauw is lekkerquote:Op maandag 20 april 2015 20:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rauwe witlof vind ik echt vies, maar dit smaakte weer prima
Dasniegoe!quote:Op maandag 20 april 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen, m'n kop knalt uit elkaar.
Zo lees ik die titel welquote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef DrMarten het volgende:
http://112twente.nl/29226/
"Politie vindt rugtas met inhoud van onbekende jongen in Hellendoorn"
Zit nu de inhoud van die jongen in de rugtas?
Tas vol darmenquote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef DrMarten het volgende:
http://112twente.nl/29226/
"Politie vindt rugtas met inhoud van onbekende jongen in Hellendoorn"
Zit nu de inhoud van die jongen in de rugtas?
Of vol kwakjesquote:
Daar denk jij dan weer aanquote:Op maandag 20 april 2015 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of vol kwakjes
Is weer eens wat anders dan een schoenendoos
Kwakjes in een schoenendoosquote:Op maandag 20 april 2015 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of vol kwakjes
Is weer eens wat anders dan een schoenendoos
quote:
CL heeft vast het linkje nog wel voor jequote:
Ow godquote:Op maandag 20 april 2015 22:18 schreef MissMSX het volgende:
CL heeft vast het linkje nog wel voor je
Bij mij komt dan echt maar 1 vraag naar boven.... WAAROM????quote:Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/events/cumbox
Ja, precies. Als je het ook in een tas kunt doen en altijd bij je hebben?quote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij komt dan echt maar 1 vraag naar boven.... WAAROM????
Daarom, je wilt immers niet dat je moeder het vindt. Kun je het beter in je rugtas hebben en meenemen naar schoolquote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, precies. Als je het ook in een tas kunt doen en altijd bij je hebben?
Niet per ongeluk ergens laten staan alleen...quote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom, je wilt immers niet dat je moeder het vindt. Kun je het beter in je rugtas hebben en meenemen naar school
Geen idee. Als jij dat nu eens ging zoekenquote:
Of in de zomervakantie in je kluisje laten liggenquote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet per ongeluk ergens laten staan alleen...
Laatst toch al over gehad schatje?quote:
Niet iedereen heeft een reistijd van 2 minuten. In ochtendjas.quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een reistijd van 2 minuten. In ochtendjas.
Waarom klik ik eigenlijk op die linkquote:Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/events/cumbox
Misschien heb ik het gedroomdquote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whut. Er gaat echt van alles langs me heen geloof ik.
Awwquote:
dat dusquote:
Oh, geen idee, daar kom ik nooitquote:
Niemand om te kussen hierquote:
Virtueel deed je alquote:
Fijnquote:
quote:
Ja, kutnacht. Maar goed, vanavond maar op tijd erinquote:
1982.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop nu al achterWanneer was ik bij?
Burn!quote:
Je komt in de verkeerde topics danquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
De tijd dat dit een jongerenforum was is al even geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |