Niet per ongeluk ergens laten staan alleen...quote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom, je wilt immers niet dat je moeder het vindt. Kun je het beter in je rugtas hebben en meenemen naar school
Geen idee. Als jij dat nu eens ging zoekenquote:
Of in de zomervakantie in je kluisje laten liggenquote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet per ongeluk ergens laten staan alleen...
Laatst toch al over gehad schatje?quote:
Niet iedereen heeft een reistijd van 2 minuten. In ochtendjas.quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een reistijd van 2 minuten. In ochtendjas.
Waarom klik ik eigenlijk op die linkquote:Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/events/cumbox
Misschien heb ik het gedroomdquote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whut. Er gaat echt van alles langs me heen geloof ik.
Awwquote:
dat dusquote:
Oh, geen idee, daar kom ik nooitquote:
Niemand om te kussen hierquote:
Virtueel deed je alquote:
Fijnquote:
quote:
Ja, kutnacht. Maar goed, vanavond maar op tijd erinquote:
1982.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop nu al achterWanneer was ik bij?
Burn!quote:
Je komt in de verkeerde topics danquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
De tijd dat dit een jongerenforum was is al even geleden.
quote:
Nou... je hebt subreddits enzo...quote:
Het zijn er zo veelquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou... je hebt subreddits enzo...
Ja het is onoverzichtelijk he..quote:
quote:
Broekie!quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:00 schreef Renesite het volgende:
Ik was hier toentertijd een van de jongeren.
/1989!
Die jeugd van tegenwoordig tochquote:
Vroegah, toen de guldens nog van hout waren en de mannen van staalquote:
En poepen met lange oe werd geschrevenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroegah, toen de guldens nog van hout waren en de mannen van staal
Mijn koffie, godverquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En poepen met lange oe werd geschreven
Toen de vissen nog liepen ?quote:
Dat zou betekenen dat ze weermannen zijn in plaats van schilders. Ze weten ook niet wanneer het schilderweer is ruim van te vorenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn ze nou gvd toch weer allemaal aan het doen met schilderwerk enzo. Het zou zo leuk zijn om eens iets van een briefje ofzo in de bus te krijgen.
Er is echt wel iemand die ze opdracht gegeven heeft in een periode van x tot y.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze weermannen zijn in plaats van schilders. Ze weten ook niet wanneer het schilderweer is ruim van te voren
Praat voor jezelf opaquote:
En eventjes een briefje in de bus gooit van 'o ja, we willen bij u schilderen, dat u het effe weet'.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er is echt wel iemand die ze opdracht gegeven heeft in een periode van x tot y.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |