Vind ik wel - er is zoveel te doen en te beleven en mensen te ontmoeten in deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat het een leuke periode is om een relatie te missen.
Oh ja. Waarom dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gozah, daar gaat je festivaldate!
Eh, geil ok. Maar de rest van de aandacht/bevestiging mis ik heel erg. As we het leuk hebben zijn we elkaar meestal aan het opgeilen, en zelden gewoon om aan elkaar duidelijk te maken hoe tof/lief/leuk we elkaar vinden, dat mis ik heel erg, vooral gisteren en vandaag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de geilste scharrel van ons allemaal. En dat zegt wat.
Ik rook nietquote:
Dat valt vies tegen, en niet alleen omdat ik kieskeurig ben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
denk dat jij alleen maar met je vingers hoeft te knippen en er staat wel een leuke vent
Ik ga me niet in een oncomfortabel rokje wurmen de hele dag als ik geen afspraken heb. Dat is enkel voor als ik uitga ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kleedt je toch niet per se leuk voor een vent?Ik draag meestal kleding die ik leuk vind hoor, single of niet
staat er al lieverdquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
wederom een tvp, tja wat moet je er ook mee. Ik zou het niet weten, werkelijk geen idee.
Nu is het rustig wachten, op de OP.
Dat was een mooi rijmpje, ej.![]()
misschien iets beter rondkijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen, en niet alleen omdat ik kieskeurig ben.
[..]
Ik ga me niet in een oncomfortabel rokje wurmen de hele dag als ik geen afspraken heb. Dat is enkel voor als ik uitga ofzo.
Ik heb het niet zo op 'leuk nieuwe mensen ontmoeten'. Geef mij maar oude vertrouwde vrienden waar ik niet leuk tegen hoef te doen zodat ze me mogen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind ik wel - er is zoveel te doen en te beleven en mensen te ontmoeten in deze tijd van het jaar
Ow, en ik rook niet
Haha.. neequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht dat je zei dat het een leuke periode is om een relatie te missen.
Had je nog gesmst ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh, geil ok. Maar de rest van de aandacht/bevestiging mis ik heel erg. As we het leuk hebben zijn we elkaar meestal aan het opgeieln, en zelden gewoon om aan elkaar duidelijk te maken hoe tof/lief/leuk we elkaar vinden, dat mis ik heel erg, vooral gisteren en vandaag.
Nieuwe mensen zijn inspirerend, steeds in hetzelfde kringetje blijven hangen houdt je ontwikkeling tegen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op 'leuk nieuwe mensen ontmoeten'. Geef mij maar oude vertrouwde vrienden waar ik niet leuk tegen hoef te doen zodat ze me mogen.
Ik draag graag leuke en comfortabele kledingquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
Ik ga me niet in een oncomfortabel rokje wurmen de hele dag als ik geen afspraken heb. Dat is enkel voor als ik uitga ofzo.
Doe je toch wat verkeerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb best wel eens wat vrouwen flink hard geneukt, maar het is mij nog nooit gelukt om ze te laten roken...
Nog niet, nog niet...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb best wel eens wat vrouwen flink hard geneukt, maar het is mij nog nooit gelukt om ze te laten roken...
Ik merk geen verschil met andere seizoenen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. nee![]()
Tis misschien wel zo dat de zomer een wat betere sfeer geeft en als single makkelijker te overleven is, maar een relatie kan altijd top zijn
Dat zijn wel echte vrienden als die ruimte er is. Die moet je absoluut koesteren!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het niet zo op 'leuk nieuwe mensen ontmoeten'. Geef mij maar oude vertrouwde vrienden waar ik niet leuk tegen hoef te doen zodat ze me mogen.
Ik kreeg mijn relaties in het najaar (lekker voor de koude winter...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. nee![]()
Tis misschien wel zo dat de zomer een wat betere sfeer geeft en als single makkelijker te overleven is, maar een relatie kan altijd top zijn
Bij jou is de stoom er wel eens uit gekomen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Doe je toch wat verkeerd
Krijg je ze blijkbaar niet hot genoeg
Deze grap wilde ik ook makenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
Je hoeft toch niet "leuk te doen"? Just be yourself, en ontmoet zo leuke mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kijk, begrip.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
Op de een of andere manier zoek ik altijd mannen uit die roken? Ik vind het niet erg, maar wel frappant.
Dan is 'ie toch niet zo leuk als ik dacht...quote:
Vrouwen die "leuk DOEN" zijn echt zwaar onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet "leuk te doen"? Just be yourself, en ontmoet zo leuke mensen
Tuurlijk, maar niet rokende vrouwen zien mooierquote:
Niet van de seks.. wel van de drankquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou is de stoom er wel eens uit gekomen?
Droogneuken Air, zorgen dat er wat wrijving ontstaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Scharrel is echt anti-roken/drugs etc. Mijn ex rookte wel. Ik heb er geen problemen mee, rokers/ongelovigen zijn meestal toch de toffere mensen, omdat ze je niet erop aankijken dat je wel of niet rookt/gelooft, de ander groep doet dat wel.
Zoals een lucifer langs een doos.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Droogneuken Air, zorgen dat er wat wrijving ontstaat.
Dan ligt daar de oorzaak. Bij mij worden vrouwen instant nat...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Droogneuken Air, zorgen dat er wat wrijving ontstaat.
daar zit wat in...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Scharrel is echt anti-roken/drugs etc. Mijn ex rookte wel. Ik heb er geen problemen mee, rokers/ongelovigen zijn meestal toch de toffere mensen, omdat ze je niet erop aankijken dat je wel of niet rookt/gelooft, de ander groep doet dat wel.
Ik houd niet van onbekende dingen/mensen. Die zijn eng.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwe mensen zijn inspirerend, steeds in hetzelfde kringetje blijven hangen houdt je ontwikkeling tegen.
Ik ga of voor een hardstikke hot rokje, of voor de comfortabele spijkerbroekquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik draag graag leuke en comfortabele kleding
Wikkeljurkje of zo - zit heerlijk en staat leuk
Ik ben niet te beroerd begrip op te brengenquote:
Bij jij gelovig dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Doe ik ook, zeker omdat ik onderhand weet hoe makkelijk je mensen kwijt kan raken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn wel echte vrienden als die ruimte er is. Die moet je absoluut koesteren!
Niet-rokende vrouwen zijn gemiddeld mooier jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet rokende vrouwen zien mooier
Mooi ik heb honger namelijkquote:
Dan nog kan een spijkerbroek met een leuk shirtje heel leuk staan zonder dat het rot zit toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van onbekende dingen/mensen. Die zijn eng.
[..]
Ik ga of voor een hardstikke hot rokje, of voor de comfortabele spijkerbroek.
Ik vind van wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
Niet-rokende vrouwen zijn gemiddeld mooier ja
Dat valt vies tegen. Van mezelf ben ik degene die doet alsof ze je niet hoort/zag als je tegen haar porbeert te praten in de bus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet "leuk te doen"? Just be yourself, en ontmoet zo leuke mensen
Dat liep allemaal wat anders dan geplandquote:
Ja dat dus, was ook maar een voorbeeld hoe het zou kunnen uiteraardquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ligt daar de oorzaak. Bij mij worden vrouwen instant nat...
Hoi Pienquote:
In het begin misschien wel. Maar als je geen nieuwe dingen probeert kan je nooit dingen veranderen en ik geloof dat jij wel wat verandering in je leven wil, of niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van onbekende dingen/mensen. Die zijn eng.
Fixedquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat liep allemaal wat anders dan gepland
ik had mijzelf buitengesloten, dus 2 uur buiten zitten wachtenen de afspraak maar afgezegd. Toen belde en smste hij nog toen hij thuis was. Beetje op zitten geilen en is hij rond half negen nog gekomen.
Was erg gezellig
Als ik uitga rook ik wel es. Nu meer dan voorheen trouwens (hier mag je in de horeca gewoon roken). Blowen doe ik alleen met goede vriendinnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd begrip op te brengen![]()
Wat bedoel je met "Ik rook zelf niet (echt)"?
Ook dat hoort erbij. Jij ontwikkelt je, anderen ontwikkelen zich ook. Dat kan er toe leiden dat een vriendschap niet meer werkt. Dan kun je beter terugkijken op iets leuks dat is geweest dan krampachtig vasthouden aan iets wat ooit was. Ik deel ten dele de mening van Q. dat het goed is als je op zijn tijd ook nieuwe mensen ontmoet en daar iets mee opbouwt. Ideaal is om gewoon een mix van beiden te hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
Doe ik ook, zeker omdat ik onderhand weet hoe makkelijk je mensen kwijt kan raken.
Daar kom je nu meequote:
Dat ahd ik vrijdag ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik had mijzelf buitengesloten, dus 2 uur buiten zitten wachten![]()
Dat is in Tsjechie zeker bijna onmogelijk?quote:
Dat draag ik dan ook bijna altijd. Maar daarmee krijg je niet de reacties ego-boost die je met een rokje/jurkje krijgt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog kan een spijkerbroek met een leuk shirtje heel leuk staan zonder dat het rot zit toch?
Ook niet in jezelf?quote:
Subtielquote:
Kijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goeden Avond![]()
Top TT mee eens
ik heb al zeker anderhalve week niet meer gerooktquote:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Je oude vrienden moet je ook koesteren, ik wil dat deel nog wel eens vergeten/verwaarlozen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deel ten dele de mening van Q. dat het goed is als je op zijn tijd ook nieuwe mensen ontmoet en daar iets mee opbouwt. Ideaal is om gewoon een mix van beiden te hebben.
quote:
Zo beter dan hequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SubtielMaar dat was eerder rond half negen
Misschien als je dat infuus uit je neus haalt, dat het beter gaat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat draag ik dan ook bijna altijd. Maar daarmee krijg je niet de reacties ego-boost die je met een rokje/jurkje krijgt.
Handige actie, muts!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat liep allemaal wat anders dan gepland
ik had mijzelf buitengesloten, dus 2 uur buiten zitten wachtenen de afspraak maar afgezegd. Toen belde en smste hij nog toen hij thuis was. Beetje op zitten geilen en is hij rond half zeven nog langs geweest.
Was erg gezellig
Aaah oké..quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef El_Matador het volgende:
Als ik uitga rook ik wel es. Nu meer dan voorheen trouwens (hier mag je in de horeca gewoon roken). Blowen doe ik alleen met goede vriendinnen.
Maar zou overdag niet kunnen roken ofzo. Opstaan en eerst een sjekkie draaien, ehh, nou nee.
Ow, ik vind dat wel emevallen eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat draag ik dan ook bijna altijd. Maar daarmee krijg je niet de reacties ego-boost die je met een rokje/jurkje krijgt.
Dat staat er al hoor noukiequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Handige actie, muts!![]()
Op zitten geilen via de sms en verder erg gezellig. Iets zegt me dat hier meer info bij hoort![]()
Mijn leven is bijna perfect, alleen nog een vent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
In het begin misschien wel. Maar als je geen nieuwe dingen probeert kan je nooit dingen veranderen en ik geloof dat jij wel wat verandering in je leven wil, of niet?
Maarrrr, soms verlies je het contact met oude vrienden, simpelweg omdat je bijv. andere interesses hebt gekregen of anders in het leven staat (bah, wat een uitdrukking)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Je oude vrienden moet je ook koesteren, ik wil dat deel nog wel eens vergeten/verwaarlozen.. Ben de laatste tijd nogal zo bezig met nieuwe dingen dat ik de oude vergeet...
Ik wist het ook pas te laatquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Nouk84 het volgende:
Handige actie, muts!![]()
Op zitten geilen via de sms en verder erg gezellig. Iets zegt me dat hier meer info bij hoort![]()
Ik ben bij de buurvrouw (die niet thuis was, maar de oppas van de kindjes wel) over het balkon geklommen toen ik mijn sleutel, telefoon en portemonnee binnen had gesloten. Gelukkig zat de keukendeur niet op slot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]irritant he!!
Zeker omdat het gewoon slechte timing was. ik moet mijn broer (de enige die in de buurt woont) eens een sleutel geven._O-
Ik ken jou niet als een persoon die snel dingen vergeet, sterker nog, jij lijkt meer geneigd om ieder feitje en dingetje te onthouden. Ten tweede weet ik dat je er met regelmaat door verschillende mensen op wordt gewezen. Dus nee, dat geloof ik niet...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
Ben de laatste tijd nogal zo bezig met nieuwe dingen dat ik de oude vergeet...
Dat is zo, maar niet als een vriendschap van de ene op de andere dag over is om iets wat jou maakt wie je bent en ze al jaren wisten en toch met je omgingen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat hoort erbij. Jij ontwikkelt je, anderen ontwikkelen zich ook. Dat kan er toe leiden dat een vriendschap niet meer werkt. Dan kun je beter terugkijken op iets leuks dat is geweest dan krampachtig vasthouden aan iets wat ooit was. Ik deel ten dele de mening van Q. dat het goed is als je op zijn tijd ook nieuwe mensen ontmoet en daar iets mee opbouwt. Ideaal is om gewoon een mix van beiden te hebben.
Wat is jouw verklaring dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken jou niet als een persoon die snel dingen vergeet, sterker nog, jij lijkt meer geneigd om ieder feitje en dingetje te onthouden. Ten tweede weet ik dat je er met regelmaat door verschillende mensen op wordt gewezen. Dus nee, dat geloof ik niet...
Oee dat is ook een leuke. alles vergeten incl telefoon.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben bij de buurvrouw (die niet thuis was, maar de oppas van de kindjes wel) over het balkon geklommen toen ik mijn sleutel, telefoon en portemonnee binnen had gesloten. Gelukkig zat de keukendeur niet op slot.
Rook jij djayzzquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik heb al zeker anderhalve week niet meer gerookt
Ook waar. Maar ik probeer eigenlijk weer met teveel mensen contact te hebben / te houden waardoor ik misschien te weinig tijd en energie heb om echt hele diepgaande vriendschappen te ontwikkelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Maarrrr, soms verlies je het contact met oude vrienden, simpelweg omdat je bijv. andere interesses hebt gekregen of anders in het leven staat (bah, wat een uitdrukking)
Inderdaadquote:
Een vriendschap die echt van de een op de andere dag over is, was geen echte vriendschap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is zo, maar niet als een vriendschap van de ene op de andere dag over is om iets wat jou maakt wie je bent en ze al jaren wisten en toch met je omgingen.
Had dat een keer savonds. Was iemand wegbrengen naar de trein. Ik briefje voor broertje achtergelaten dat ik weg was en hij niets op slot moet doen. Tijd erop gezet enzo. Had mobje ff thuis laten liggen want zou maar 15 min weg zijn ofzo. Kom ik terug, alles op slotquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oee dat is ook een leuke. alles vergeten incl telefoon.
Nee dat heb jij ervan gemaakt, Sedannetjequote:
En wat zijn die principes? En hoe lang duurt dat nog?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist het ook pas te laatWas nog wel extra vroeg naar huis gegaan om op te ruimen
ietsjes maarHeb mij opzich nog wel aan mijn principes gehouden
Het interesseert je om wat voor reden gewoon niet. Als je het de moeite waard vind, dan steek je er tijd in.quote:
Is maar net wat er op dat moment voorvalt, de ernst van de situatie kan verschillenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Een vriendschap die echt van de een op de andere dag over is, was geen echte vriendschap.
Als een echte vriendschap ophoudt te bestaan, zit daar zeker een flinke aanloop voor.
Ik doe de sleutel altijd in de binnenkant van het slot als ik thuisben. Handig, ben je hem nooit kwijt en kan je er altijd uit (wel zo veilig met brand ofzo). Maar nu ging ik met een andere sleutel ff naar de kelder. Maar dan kan je het slot niet openmaken van buiten als de sleutel nog aan de binnenkant erin zit. DOM.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oee dat is ook een leuke. alles vergeten incl telefoon.
Helemaal nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dat heb jij ervan gemaakt, Sedannetje
Dat dus!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef STING het volgende:
Een vriendschap die echt van de een op de andere dag over is, was geen echte vriendschap.
Als een echte vriendschap ophoudt te bestaan, zit daar zeker een flinke aanloop voor.
Het was een lang lopende frustratie van hun kant, maar dat neemt niet weg dat het van de ene op de andere dag over was toen het hun uitkwam.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Niet all the way gaan de eerste keerquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef Nouk84 het volgende:
En wat zijn die principes? En hoe lang duurt dat nog?
Ik wil niet gelijk de psycholoog spelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook waar. Maar ik probeer eigenlijk weer met teveel mensen contact te hebben / te houden waardoor ik misschien te weinig tijd en energie heb om echt hele diepgaande vriendschappen te ontwikkelen.
Half erin? Ofzo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet all the way gaan de eerste keer
Geen idee, vond het wel leuk zo
Mijn rokje had succes vandaagquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wou ik net zeggen
En vrouwen in rokjes en jurkjes
quote:
af en toe, als ik uitga ofzo..quote:
Dit was wel al de 2e keer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
Moet je nagaanquote:
Vertel...quote:
Daar hebben ze een uitdrukking voor he:quote:
Could be. Was dat altijd al zo of is het iets van de laatste tijd? Want in het laatste geval valt het nog te keren, in het eerste geval klinkt het alsof er weinig aan te doen is, dat het te diep zit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het interesseert je om wat voor reden gewoon niet. Als je het de moeite waard vind, dan steek je er tijd in.
of niet kunnen mikken..quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze een uitdrukking voor he:
Hij heeft hem er lafjes tegenaan gehouden...
Ik snap ook wel hoe vanuit jouw perceptie het "opeens" over is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was een lang lopende frustratie van hun kant, maar dat neemt niet weg dat het van de ene op de andere dag over was toen het hun uitkwam.
nietquote:
Oké, die gaat te hard om allemaal te volgen. Wat heb je wél met hem gedaan dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Zij hebben besloten dat er geen match meer was, en ik ben daarmee accoord gegaan omdat ik niet om wil gaan met mensen die zo met mij/iemand omgaan. Ik zou ze nooit zo oordelen, ik laat iedereen iig zichzelf zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap ook wel hoe vanuit jouw perceptie het "opeens" over is.
Maar ik ben van mening dat bij een goede vriendschap, er ruimte is voor spanning/irritatie/frustatie en het uitpraten ervan.
Tenzij je natuurlijk met elkaar uiteindelijk besluit dat er geen 'match' meer is. Niet heel anders dan een liefdesrelatie.
Okequote:
Even heel wat anders, een tip voor je volgende ondertitel: Did you have your Nouk today?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
Het is de laatste tijd erger geworden als je het mij vraagt. En overal is iets aan te doen, als je maar het lef hebt om het onder ogen durft te zien. En uit eigen ervaring kan ik vertellen dat jij liever vluchtgedrag vertoond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:29 schreef Q. het volgende:
Could be. Was dat altijd al zo of is het iets van de laatste tijd? Want in het laatste geval valt het nog te keren, in het eerste geval klinkt het alsof er weinig aan te doen is, dat het te diep zit.
Ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, die gaat te hard om allemaal te volgen. Wat heb je wél met hem gedaan dan?
Ik ook maar 3 of 4. En daarnaast een shitload aan vrienden om mee te stappen enzo. Maar het een staat het ander niet in de weg. Close vrienden zijn wel belangrijker als ik de keuze heb op een avond ofzo, maar ik kan me ook prima vermaken met de niet zo close vrienden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens maar weinig mensen die ik echt als goede vriend zie. Misschien twee.
M.A.W niet lang meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan eindig je in een ander gat, maar je hangt 'm wel degelijk ergens in...quote:
ik wilde net naar bed gaan, maar ik wacht nog even...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Ik ben niet zo van het dingen facen en er mee leren leven, ik ga dan liever verder kijken. Ik zal er eens goed over nadenken want ik weet dat het geen goede eigenschappen zijn. Bedankt voor je input, ik waardeer het echt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd erger geworden als je het mij vraagt. En overal is iets aan te doen, als je maar het lef hebt om het onder ogen durft te zien. En uit eigen ervaring kan ik vertellen dat jij liever vluchtgedrag vertoond.
Ik denk hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef STING het volgende:
Even heel wat anders, een tip voor je volgende ondertitel: Did you have your Nouk today?
Of is dat voor jouw tijd?
Oh well, ze maken zo ruimte voor nieuwe vrienden, die je wel in je waarde latenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zij hebben besloten dat er geen match meer was, en ik ben daarmee accoord gegaan omdat ik niet om wil gaan met mensen die zo met mij/iemand omgaan. Ik zou ze nooit zo oordelen, ik laat iedereen iig zichzelf zijn.
Wat jij in mijn beleving op sommige vlakken juist teveel doet is leven met bepaalde tekortkomingen die je echt wel kunt aanpakken. Je vindt het makkelijker om te accepteren dat het zo is, in plaats van dat je de moeite neemt om het aan te pakken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:34 schreef Q. het volgende:
Dat laatste sowieso. Ik ben niet zo van het dingen facen en er mee leren leven, ik ga dan liever verder kijken. Ik zal er eens goed over nadenken want ik weet dat het geen goede eigenschappen zijn. Bedankt voor je input, ik waardeer het echt.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef mrbox het volgende:
Als ik ergens ook slecht in ben dan zijn het wel vriendenDoe er wel hard me best voor omdat te verbeteren, maar tis niet easy
Dit heeft me doen besluiten dat niemand te vertrouwen is, en dat icm het niet leuk vinden nieuwe dingen/mensen te leren kennen betekent dat dat geen optie is. Ik houd van op mezelf zijn, gesprekken voeren is vermoeiend en niet boeiend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Oh well, ze maken zo ruimte voor nieuwe vrienden, die je wel in je waarde laten
Behalve online dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit heeft me doen besluiten dat niemand te vertrouwen is, en dat icm het niet leuk vinden nieuwe dingen/mensen te leren kennen betekent dat dat geen optie is. Ik houd van op mezelf zijn, gesprekken voeren is vermoeiend en niet boeiend.
Met die instelling kun je verwachten dat mensen ook aan dat negatieve beeld gaan voldoen. Maak zelf het verschil dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit heeft me doen besluiten dat niemand te vertrouwen is, en dat icm het niet leuk vinden nieuwe dingen/mensen te leren kennen betekent dat dat geen optie is. Ik houd van op mezelf zijn, gesprekken voeren is vermoeiend en niet boeiend.
Dat lijkt me een hele ongezonde instelling.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit heeft me doen besluiten dat niemand te vertrouwen is
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:
Aaah, ik geloof wel dat ik die reclame ken, maar niet heel goed, was iets te jong, denk ikquote:
laat je wel mensen toe? of hou je iedereen nieuw op afstand?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Echte vrienden heb ik niet meer. Enkel eentje die dicht in de buurt komt, maar waar ik ook niet alles mee deel.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve op een plek waar ik niemand ken, daar kan ik mijn frustraties uiten, feed-back krijgen, zonder vriendschappen te moeten onderhouden, ik zie jullie ook niet als vrienden, maar als users op een forum.quote:
Hoe?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met die instelling kun je verwachten dat mensen ook aan dat negatieve beeld gaan voldoen. Maak zelf het verschil dan.
Wat ben jij nep zeg, je bent nog erger als ik ben.quote:
Ik kan best oppervlakkige gesprekken hebben met onbekenden, maar dat zal nooit meer worden dan dat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laat je wel mensen toe? of hou je iedereen nieuw op afstand?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
Zoenen en wat handwerkquote:
Niets mis mee om graag op jezelf te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geil, vertel meer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je negatief uitsraalt krijg je ook negatief terug Probeer goeds aan mensen te brengen, dan krijg je ook vaak goeds terug. Oook wel eens midner leuke dingen, maar dat weegt niet op tegen het goedequote:
Je hoeft mijn posts niet te lezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ben jij nep zeg, je bent nog erger als ik ben.
Haal je kop eens uit het zand in plaats van jezelf met alles zo voor te liegen...
Aaah oké..quote:
ik bedoel meer, sta je wel open om nieuwe vrienden te maken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan best oppervlakkige gesprekken hebben met onbekenden, maar dat zal nooit meer worden dan dat.
Hey dat is mijn tekstquote:
Maar waarom kan je die interessante (tenminste ik neem aan dat je het interessant vindt, waarom zou je er anders mee doorgaan) gesprekken niet hebben met mensen in het echt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve op een plek waar ik niemand ken, daar kan ik mijn frustraties uiten, feed-back krijgen, zonder vriendschappen te moeten onderhouden, ik zie jullie ook niet als vrienden, maar als users op een forum.
Wie weetquote:
quote:
*schopt*quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie weet
Zoals ik zei, dit bevalt mij ook wel goed
Zeer recent, en dat maakt het lastig. Ik kan niet verder gaan met mijn leven als ik dit niet verwerkt heb. De reden dat mijn studie kut ging, en ik nu twijfel of een nieuwe studie wel haalbaar is. Het blijft een rol spelen in mijn leven ookal wil ik verder gaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Niets mis mee om graag op jezelf te zijn.
Ik weet niet hoe recentelijk ze je gekwetst hebben, maar dat gevoel zal weg ebben.
Je wil neem ik aan gelukkig worden, grote kans dat je dat niet wordt als je in je schulp kruipt. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geil, vertel meer!
Ga mijn hele seksleven hier niet neerzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.handwerkquote:
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Dan ga ik wel iemand anders uithorenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga mijn hele seksleven hier niet neerzetten
doe jij dat maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ga ik wel iemand anders uithoren
![]()
Mensen irl zitten echt niet te wachten op deze zeikverhalen. Ik uit hier frustraties, en de oppervlakkige/leuke gesprekken heb ik wel met mensen in de kroeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar waarom kan je die interessante (tenminste ik neem aan dat je het interessant vindt, waarom zou je er anders mee doorgaan) gesprekken niet hebben met mensen in het echt?
Ik geef grif toe dat er niet zo heel veel echt interessante mensen rondlopen (de meeste zijn oppervlakkige volgers waar ik weinig mee heb), maar ze zijn er zeker. De zoektocht naar juist hen vind ik juist leuk.
Snap ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie weet
Zoals ik zei, dit bevalt mij ook wel goed
niemand kan je erbij helpen als je er niet over praatquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeer recent, en dat maakt het lastig. Ik kan niet verder gaan met mijn leven als ik dit niet verwerkt heb. De reden dat mijn studie kut ging, en ik nu twijfel of een nieuwe studie wel haalbaar is. Het blijft een rol spelen in mijn leven ookal wil ik verder gaan.
Bullshit, dat jij nou een negatie beeld hebt van een paar personen wil niet zeggen dat de rest zo is, get over it.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen irl zitten echt niet te wachten op deze zeikverhalen. Ik uit hier frustraties, en de oppervlakkige/leuke gesprekken heb ik wel met mensen in de kroeg.
I willquote:
Succes daarmee hequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ga ik wel iemand anders uithoren
![]()
Ik probeer het wel, maar tot nu toe weegt de moeite niet voor wat ik ervoor terugkrijg. Op mijn leeftijd heeft iedereen gewoon al een standaard vriendenclubje, en daar kom je niet echt meer tussen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je negatief uitsraalt krijg je ook negatief terug Probeer goeds aan mensen te brengen, dan krijg je ook vaak goeds terug. Oook wel eens midner leuke dingen, maar dat weegt niet op tegen het goede
ja ik weet ook niet wat of hoe hij het wil gaan doenquote:
Dat doe ik wel, alleen verandert er daardoor niets.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
niemand kan je erbij helpen als je er niet over praat
Ik ben 33 en een aanzienlijk deel van mijn vriendenclub heb ik de afgelopen vijf jaar pas leren kennen. Ik weet niet welk punt je probeert te maken, maar ik deel je ervaring niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
Ik probeer het wel, maar tot nu toe weegt de moeite niet voor wat ik ervoor terugkrijg. Op mijn leeftijd heeft iedereen gewoon al een standaard vriendenclubje, en daar kom je niet echt meer tussen.
praat je er wel echt over dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, alleen verandert er daardoor niets.
Daarom gaat het mij steeds beter afquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef Den_Haag het volgende:
leuke mensen maken altijd nieuwe vrienden
* MissMSX snel weer wegduikt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd erger geworden als je het mij vraagt. En overal is iets aan te doen, als je maar het lef hebt om het onder ogen durft te zien. En uit eigen ervaring kan ik vertellen dat jij liever vluchtgedrag vertoondt.
Sedan heeft vast wel connecties.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet wat of hoe hij het wil gaan doen
Enig idee waarom het niet helpt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
Dat doe ik wel, alleen verandert er daardoor niets.
Dan heb je toch een rouwproces om inderdaad doorheen te gaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeer recent, en dat maakt het lastig. Ik kan niet verder gaan met mijn leven als ik dit niet verwerkt heb. De reden dat mijn studie kut ging, en ik nu twijfel of een nieuwe studie wel haalbaar is. Het blijft een rol spelen in mijn leven ookal wil ik verder gaan.
Ik kan prima praten met mijn beste vriend(in)en over dat soort dingen. Diep, emotioneel en frustraties en twijfels uiten. Andersom doen zij dat ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen irl zitten echt niet te wachten op deze zeikverhalen. Ik uit hier frustraties, en de oppervlakkige/leuke gesprekken heb ik wel met mensen in de kroeg.
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal in het heetst van de strijt.quote:
Ik snap wel wat Tegan bedoelt. De meeste vriendengroepen die mensen rond hun 20e hebben zijn die van de middelbare school. En hebben vaak niet de behoefte om daar echt nieuwe vrienden bij te hebben (doen er niet zo'n moeite voor). Ze vinden je gezellig en aardig en je mag af en toe mee stappen ofzo, maar dieper wordt het dan gewoon niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 33 en een aanzienlijk deel van mijn vriendenclub heb ik de afgelopen vijf jaar pas leren kennen. Ik weet niet welk punt je probeert te maken, maar ik deel je ervaring niet.
Then again, na je 25e vallen allerlei vriendenclubs ook weer uit elkaar en gaan mensen weer actiever op zoek naar nieuwe mensen, daarvoor kan het wel moeilijk zijn, dat had ik rond mijn 20e ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 33 en een aanzienlijk deel van mijn vriendenclub heb ik de afgelopen vijf jaar pas leren kennen. Ik weet niet welk punt je probeert te maken, maar ik deel je ervaring niet.
Beter een poreuze cirkel dan een vicieuze cirkel zeg ik altijd maar!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef El_Matador het volgende:
Maar Ripley heeft gelijk; als je je negatief blijft opstellen, blijf je het ook ontvangen. Je zit in een poreuze cirkel.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij in mijn beleving op sommige vlakken juist teveel doet is leven met bepaalde tekortkomingen die je echt wel kunt aanpakken. Je vindt het makkelijker om te accepteren dat het zo is, in plaats van dat je de moeite neemt om het aan te pakken.
Die connecties weten natuurlijk wel meer, maar daar heeft hij weinig aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sedan heeft vast wel connecties.![]()
Althans, denkt connecties te hebben.
Ik ben 30 en ben het met Airwin eens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een klassieker.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een poreuze cirkel dan een vicieuze cirkel zeg ik altijd maar!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom gaat het mij steeds beter af
Het blijft een interessante ondertitel merk ikquote:
Ik hoor het liever rechtstreeks, anders dan wordt de boel weer verdraaitquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die connecties weten natuurlijk wel meer, maar daar heeft hij weinig aan
Het aanpakken van die tekortkomingen kost een heleboel tijd en energie die ik idd nu overhou voor andere dingen. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet ga proberen maar het gaat alleen even een boel tijd kosten.quote:
De mensen om wie ik echt geef, en graag wat closer mee wil zijn qua vriendschap heb ik verteld wat er precies is gebeurd, zodat er begrip was waarom ik niet altijd vrolijk en leuk ben etc. Maar daar kreeg ik ook niet genoeg voor terug. Het zit er gewoon niet in als ik me het merendeel van de tijd kut voel, ik moet eerst aan mezelf werken ofzo. Goed in mijn vel zitten, waar ik eigenlijk die vriendschappen voor nodig heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ligt eraan welke bron je wil gebruikenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoor het liever rechtstreeks, anders dan wordt de boel weer verdraait
Dan is het nog een slechte bron ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoor het liever rechtstreeks, anders dan wordt de boel weer verdraait
En zoals ik al zei, een paar jaar later trekt dat wel bij maar helaas voor Tegan zit ze nog niet in die fase.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Tegan bedoelt. De meeste vriendengroepen die mensen rond hun 20e hebben zijn die van de middelbare school. En hebben vaak niet de behoefte om daar echt nieuwe vrienden bij te hebben (doen er niet zo'n moeite voor). Ze vinden je gezellig en aardig en je mag af en toe mee stappen ofzo, maar dieper wordt het dan gewoon niet.
Het punt is dat ik die vriendschappen nog niet heb. En ik ze graag zou willen, maar ze moeten ook weten hoe het zit met mij, en dat botst met goede hechte vriendschappen maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan prima praten met mijn beste vriend(in)en over dat soort dingen. Diep, emotioneel en frustraties en twijfels uiten. Andersom doen zij dat ook.
Dat hoort bij goeie vriendschap. En elkaar zal je er niet om veroordelen, dat is een kenmerk van goeie vriendschap.
Maar Ripley heeft gelijk; als je je negatief blijft opstellen, blijf je het ook ontvangen. Je zit in een poreuze cirkel.
Jezus, denk je dat je de enige bent die dat soort dingen heeftquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
De mensen om wie ik echt geef, en graag wat closer mee wil zijn qua vriendschap heb ik verteld wat er precies is gebeurd, zodat er begrip was waarom ik niet altijd vrolijk en leuk ben etc. Maar daar kreeg ik ook niet genoeg voor terug. Het zit er gewoon niet in als ik me het merendeel van de tijd kut voel, ik moet eerst aan mezelf werken ofzo. Goed in mijn vel zitten, waar ik eigenlijk die vriendschappen voor nodig heb.
Daar mee zeg je dat ook je vindt dat er iets mis is met accepteren van je tekortkomingen. Leg me eens uit wat daar mis mee is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het aanpakken van die tekortkomingen kost een heleboel tijd en energie die ik idd nu overhou voor andere dingen. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet ga proberen maar het gaat alleen even een boel tijd kosten.
Ook op de langere termijn deel ik die ervaring niet. Er komen altijd mensen bij en er vallen altijd mensen af. Het wezenlijke verschil is denk ik wel dat ik er voor open sta om nieuwe mensen te leren kennen en een beperkt aantal daarvan ook beter wil leren kennen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik snap wel wat Tegan bedoelt. De meeste vriendengroepen die mensen rond hun 20e hebben zijn die van de middelbare school. En hebben vaak niet de behoefte om daar echt nieuwe vrienden bij te hebben (doen er niet zo'n moeite voor). Ze vinden je gezellig en aardig en je mag af en toe mee stappen ofzo, maar dieper wordt het dan gewoon niet.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:55 schreef Den_Haag het volgende:
slapen![]()
tegan, je hebt me msn en de rest![]()
Dat dus idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En vriendschappen moeten ook leuk zijn he. Als jij alleen maar drama inbrengt, zitten mensen niet direct te springen om een vriendschapquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het punt is dat ik die vriendschappen nog niet heb. En ik ze graag zou willen, maar ze oeten ook weten hoe het zit met mij, en dat botst met goede hechte vriendschappen maken.
Ja, en op mijn leeftijd is iedereen afgestudeerd, huisje boompje beestje, werk, valt alles uit elkaar. Zo is er altijd wel iets waardoor mensen uit elkaar drijven. Vriendenclubjes gaan ook uit elkaar: mensen met wie ik vier jaar geleden heel hecht was, heb ik de nieuwe telefoonnummers niet eens meer van, terwijl ik via internet nota bene ontzettend toffe mensen heb leren kennen. Het ligt er ook aan wat je zoekt in een vriendschap en het komt natuurlijk ook niet in één keer, daar kunnen maanden of zelfs jaren overheen gaan. Ik vind het zelf lastig om vriendschappen op te bouwen, om uit mezelf contact te zoeken met iemand. Ik ben een enorme lompe hork wat dat betreftquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik probeer het wel, maar tot nu toe weegt de moeite niet voor wat ik ervoor terugkrijg. Op mijn leeftijd heeft iedereen gewoon al een standaard vriendenclubje, en daar kom je niet echt meer tussen.
Ik volg je helemaal hoor en je moet er zeker zelf wat voor doen, maar ondanks dat is het echt een kwestie van geluk hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef AirwiN het volgende:
Ook op de langere termijn deel ik die ervaring niet. Er komen altijd mensen bij en er vallen altijd mensen af. Het wezenlijke verschil is denk ik wel dat ik er voor open sta om nieuwe mensen te leren kennen en een beperkt aantal daarvan ook beter wil leren kennen.
Rond mijn 20e heb ik overigens enige tijd in het buitenland gewoond. Ook daar is het mij in korte tijd gelukt om een vriendenclub op te bouwen. Ze kwamen mij alleen niet op zoeken in mijn kamertje, daar moest ik toch echt zelf de deur voor uit.
Dat zeg ik niet per se, je moet alleen kijken of de moeite die het kost om de tekortkomingen weg te werken de moeite waard is. En wat je er mee wil bereiken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar mee zeg je dat ook je vindt dat er iets mis is met accepteren van je tekortkomingen. Leg me eens uit wat daar mis mee is?
Mag ze ook even haar ding uiten hier!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jezus, denk je dat je de enige bent die dat soort dingen heeft
Kwijn vooral weg in zelfmedelijden door je op zo'n manier op te stellen dan veranderd er namelijk nogal veel, NOT.
Dat snap ik, maar dat maakt het lastig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
En vriendschappen moeten ook leuk zijn he. Als jij alleen maar drama inbrengt, zitten mensen niet direct te springen om een vriendschap
Eh, ik zal erover denken...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ze ook even haar ding uiten hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je zelf dat je momenteel meer vrienden/goede bekenden nodig hebt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en op mijn leeftijd is iedereen afgestudeerd, huisje boompje beestje, werk, valt alles uit elkaar. Zo is er altijd wel iets waardoor mensen uit elkaar drijven. Vriendenclubjes gaan ook uit elkaar: mensen met wie ik vier jaar geleden heel hecht was, heb ik de nieuwe telefoonnummers niet eens meer van, terwijl ik via internet nota bene ontzettend toffe mensen heb leren kennen. Het ligt er ook aan wat je zoekt in een vriendschap en het komt natuurlijk ook niet in één keer, daar kunnen maanden of zelfs jaren overheen gaan. Ik vind het zelf lastig om vriendschappen op te bouwen, om uit mezelf contact te zoeken met iemand. Ik ben een enorme lompe hork wat dat betreft.
Een vriendschap is niet heel veel anders dan een relatie. Dat heeft tijd nodig. Als je als man direct op tafel legt dat je geyle kontseks wil terwijl zij in een tutu het Wilhelmus beschuitfluit, dan geef ik hem ook weinig kans. Of een vrouw die direct over kindjes, een caravan en een Deense dog begint (of andersom, kan ook, maakt niet uit).quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het punt is dat ik die vriendschappen nog niet heb. En ik ze graag zou willen, maar ze moeten ook weten hoe het zit met mij, en dat botst met goede hechte vriendschappen maken.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
Eh, ik zal erover denken...Dan lees je het maar mooi nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of reageer gewoon niet
Cue, het komkommermeisje!
Ik mag toch ook gewoon m'n mening geven? En dat soort dingen zijn gewoon stom.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan lees je het maar mooi niet
Of reageer gewoon niet
Ik ben ook geen zeikwijf, maar zolang het in mijn hoofd niet helemaal ok is, kan ik niet dat uitschakelen en alleen de vrolijke dingen doen. Ik kom niet met mijn hele zeikvehalen, maar er moet wel begrip voor zijn dat ik een klote periode heb, waarin ik veel bevestiging nodig heb.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vriendschap is niet heel veel anders dan een relatie. Dat heeft tijd nodig. Als je als man direct op tafel legt dat je geyle kontseks wil terwijl zij in een tutu het Wilhelmus beschuitfluit, dan geef ik hem ook weinig kans. Of een vrouw die direct over kindjes, een caravan en een Deense dog begint (of andersom, kan ook, maakt niet uit).
Vrienden maken doe je door connecties. Wat deel je met iemand en wat deelt die persoon met jou. Zo ontstaan interesses en wederzijds begrip enzo. Naarmate dat groeit, kan je je issues vaker op tafel leggen en erover praten.
Een zeikwijf vanaf het eerste moment zit niemand op te wachten. Geef ze es ongelijk. En draai het es om, in een ander waardeer ook JIJ dat niet.
Het gaat om de manier waarop hequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
Ik mag toch ook gewoon m'n mening geven? En dat soort dingen zijn gewoon stom.
Het is duidelijk Sedan, maar ik laat me echt niet wegjagen door jou. Dus ga vooral door. Ik lees er wel overheen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mag toch ook gewoon m'n mening geven? En dat soort dingen zijn gewoon stom.
Jij doet gewoon mijn studiequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop he
'kwijn weg in zelfmedelijden' 'de enige die dat soort dingen heeft'
Dat eerste doet ze wss niet eens, het zijn van die momenten dat je er meer aan denkt / over hebt dan anderen. En natuurlijk weet ze dat
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Op een gegeven moment ben ik weer gaan werken, en toen ging het weer ok, ben ik actief op zoek gegaan naar mensen waar ik altijd oppervlakkig mee omging, maar eigenlijk ontzettend toffe mensen zijn. Maar meer dan die enkele keer stappen samen komt het steeds niet. Nu heb ik het weer ff op een laag pitje gezet.
Wat eng!!quote:
Je hoeft ook niet geforceerd vrolijk te gaan doen. Blijf vooral jezelf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ook geen zeikwijf, maar zolang het in mijn hoofd niet helemaal ok is, kan ik niet dat uitschakelen en alleen de vrolijke dingen doen. Ik kom niet met mijn hele zeikvehalen, maar er moet wel begrip voor zijn dat ik een klote periode heb, waarin ik veel bevestiging nodig heb.
Je bereikt ermee dat je daadwerkelijk de persoon wordt die je nu pretendeert te zijn. Hoe tof zou dat zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Q. het volgende:
Dat zeg ik niet per se, je moet alleen kijken of de moeite die het kost om de tekortkomingen weg te werken de moeite waard is. En wat je er mee wil bereiken.
Waar haal je vandaan dat ik je weg wil jagen dan? Het gaat mij er vooral om dat ik vind dat je stom bezig bent door de manier hoe je je opstelt t.o.v dat soort dingen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is duidelijk Sedan, maar ik laat me echt niet wegjagen door jou. Dus ga vooral door. Ik lees er wel overheen.
Mwah, bij sommige mensen vraag ik me soms juist af waarom ik ze uberhaupt nog spreek, terwijl ik vind dat ik anderen juist meer aandacht moet geven. Maar ik heb niet het idee dat ik vriendschappen te kort kom, ik heb een stel hartsvriendinnen waar ik dolblij mee ben en die altijd klaarstaan voor me en op een kerel na, heb ik vrienden genoegquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind je zelf dat je momenteel meer vrienden/goede bekenden nodig hebt?
Ik snap dat ik ze niet meteen kan bellen met problemen. Maar ze lieten niet eens weten als ze weer een keer in de kroeg waren, terwijl ik wel erg vaak vroeg of ze ook nog kwamen als ik er was, of als dat niet zo was, of we iets gingen drinken samen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet niet wat je onder vrienden beslaat, maar in mijn ogen zijn dat mensen die ik, kan bellen als ik problemen had en gelijk naar je toe komen, ongeacht tijdstip locatie En daar zijn er id maar weinig van dus klein beetje geduld is op ze plaats
Soms hebben mensen gewoon een schop onder hun reet nodigquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop he
'kwijn weg in zelfmedelijden' 'de enige die dat soort dingen heeft'
Dat eerste doet ze wss niet eens, het zijn van die momenten dat je er meer aan denkt / over hebt dan anderen. En natuurlijk weet ze dat
quote:
Weet ik, maar dat werkt meer als je gewoon goede argumenten geeft, dan wanneer je ze neertrapt of de zogenamen letterlijke schop onder hun kont geeftquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
Soms hebben mensen gewoon een schop onder hun reet nodig
"Wakeup Call"
hoooiiiiquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goeden avond, Carooltje
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik je weg wil jagen dan? Het gaat mij er vooral om dat ik vind dat je stom bezig bent door de manier hoe je je opstelt t.o.v dat soort dingen.
quote:
Geduld, meisie iets goed heeft altijd iets meer tijd nodig, als je in elke kroeg waar je binnen stap gelijk vrienden voor het leven maakt, zou je het heel druk krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap dat ik ze niet meteen kan bellen met problemen. Maar ze lieten niet eens weten als ze weer een keer in de kroeg waren, terwijl ik wel erg vaak vroeg of ze ook nog kwamen als ik er was, of als dat niet zo was, of we iets gingen drinken samen.
Dat is ook echt de enige manier waarop jij problemen kan oplossen he?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
"Wakeup Call"
Op basis van jouw manier van reageren is de vraag of zij die schop nou nodig heeft of jij...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
"Wakeup Call"
Ben je weer lekker bezig met je zweepjequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en, als ik je echt weg zou willen hebben zou je dat echt wel merken
hoi hoiquote:
Ik heb zo anders al een stuk of 5 vooroordelen voorbij zien komen. (Of zal ik zeggen excuses om dingen te laten zoals ze zijn)quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van jouw manier van reageren is de vraag of zij die schop nou nodig heeft of jij...
I know. Het is gewoon stom omdat ik het zo graag wil, en zij gewoon niet actief op zoek zijn naar vrienden en/of weten waarom ik zoveel contact aan het zoeken ben. Ik ben ongeduldig omdat er verder niets is in mijn leven qua vriendschap, en zij hebben er nog een hoop liggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geduld, meisie iets goed heeft altijd iets meer tijd nodig, als je in elke kroeg waar je binnen stap gelijk vrienden voor het leven maakt, zou je het heel druk krijgen
Dat je niet snapt dat ieder persoon anders is en dus anders over dingen denkt, meer moeite heeft met dingen (te veranderen) is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb zo anders al een stuk of 5 vooroordelen voorbij zien komen. (Of zal ik zeggen excuses om dingen te laten zoals ze zijn)
Valt wel mee hoor, heb hem nog niet gebruikt vanavondquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben je weer lekker bezig met je zweepje![]()
![]()
Jeej wat leuk oude Singles in nieuwe Singelsquote:
Oude singlequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jeej wat leuk oude Singles in nieuwe Singels
quote:
Dat jij dat constateert, betekent niet dat een ander dat ook onderkent. Dan kun je nog zo gelijk hebben, als iemand dat niet herkent, gaan ze op basis van jouw manier van brengen hun gedrag echt niet aanpassen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb zo anders al een stuk of 5 vooroordelen voorbij zien komen. (Of zal ik zeggen excuses om dingen te laten zoals ze zijn)
78 toeren.quote:
Hey!quote:
Waarheid als een koe. Dat inzicht moet echt uit iemand zelf komen, net als de wil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij dat constateert, betekent niet dat een ander dat ook onderkent. Dan kun je nog zo gelijk hebben, als iemand dat niet herkent, gaan ze op basis van jouw manier van brengen hun gedrag echt niet aanpassen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
Mijn hechtingen trekken alleen & ik heb geen zin in morgen, verder prima!
Dat snap ik al te goed maar zoals jij het brengt komt het over alsof je gewoon excuses aan het zoeken bent. Doe er wat aan voordat je dat soort dingen vergooit voor je het weet is het voorbij...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat ieder persoon anders is en dus anders over dingen denkt, meer moeite heeft met dingen (te veranderen) is niet mijn probleem.
Maar wel net zo tofquote:
Meestal ziet de ander het wel in, maar ontbreekt het aan de echte wil (tenmisnte dat is bij mij altijd zo)quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij dat constateert, betekent niet dat een ander dat ook onderkent. Dan kun je nog zo gelijk hebben, als iemand dat niet herkent, gaan ze op basis van jouw manier van brengen hun gedrag echt niet aanpassen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, heb hem nog niet gebruikt vanavond
Ach. Ik weet zelf wie en wat ik ben en daar ben ik best wel blij mee. Dan ben ik maar niet perfect, daar kan ik wel mee leven. Zolang anderen maar geloven dat ik perfect ben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bereikt ermee dat je daadwerkelijk de persoon wordt die je nu pretendeert te zijn. Hoe tof zou dat zijn.
hooooooiiquote:
Nee, want ze zitten er pas vanaf vandaag in, dus ik ga er niets aan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hechtingen hebben de neiging om te trekken,jeuken enzo, maar heb je al een zalfje geprobeerd?
Alleen ontbreekt het jou wel eens aan respect voor andere mensen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach. Ik weet zelf wie en wat ik ben en daar ben ik best wel blij mee. Dan ben ik maar niet perfect, daar kan ik wel mee leven. Zolang anderen maar geloven dat ik perfect ben.
Dat is de eerstvolgende stap na het onderkennen, het daadwerkelijk willen aanpakken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Meestal ziet de ander het wel in, maar ontbreekt het aan de echte wil (tenmisnte dat is bij mij altijd zo)
Heldin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef MissMSX het volgende:
Wat een gezeik over veranderen zeg. Gewoon lekker zijn zoals je wilt zijn op voorwaarde dat je anderen respecteert.
Zover was ik ook welquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Meestal ziet de ander het wel in, maar ontbreekt het aan de echte wil (tenmisnte dat is bij mij altijd zo)
Of accepterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de eerstvolgende stap na het onderkennen, het daadwerkelijk willen aanpakken.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach. Ik weet zelf wie en wat ik ben en daar ben ik best wel blij mee. Dan ben ik maar niet perfect, daar kan ik wel mee leven. Zolang anderen maar geloven dat ik perfect ben.
Serieus? Op welke manier?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen ontbreekt het jou wel eens aan respect voor andere mensen...
quote:
Hou je nog van me?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen ontbreekt het jou wel eens aan respect voor andere mensen...
Discretie weerhoudt mij ervan om hier verder op te reageren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:20 schreef Q. het volgende:
wat heb je uitgespookt dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ze zitten er pas vanaf vandaag in, dus ik ga er niets aan doen
Of een gigantisch bord voor je kop hebben...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
En zonder arrogant over te komen, dan moet je haast wel perfect zijn
Romanticus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |