Daar ben ik het helemaal mee eens. Je oude vrienden moet je ook koesteren, ik wil dat deel nog wel eens vergeten/verwaarlozen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deel ten dele de mening van Q. dat het goed is als je op zijn tijd ook nieuwe mensen ontmoet en daar iets mee opbouwt. Ideaal is om gewoon een mix van beiden te hebben.
quote:
Zo beter dan hequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SubtielMaar dat was eerder rond half negen
Misschien als je dat infuus uit je neus haalt, dat het beter gaat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat draag ik dan ook bijna altijd. Maar daarmee krijg je niet de reacties ego-boost die je met een rokje/jurkje krijgt.
Handige actie, muts!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat liep allemaal wat anders dan gepland
ik had mijzelf buitengesloten, dus 2 uur buiten zitten wachtenen de afspraak maar afgezegd. Toen belde en smste hij nog toen hij thuis was. Beetje op zitten geilen en is hij rond half zeven nog langs geweest.
Was erg gezellig
Aaah oké..quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef El_Matador het volgende:
Als ik uitga rook ik wel es. Nu meer dan voorheen trouwens (hier mag je in de horeca gewoon roken). Blowen doe ik alleen met goede vriendinnen.
Maar zou overdag niet kunnen roken ofzo. Opstaan en eerst een sjekkie draaien, ehh, nou nee.
Ow, ik vind dat wel emevallen eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat draag ik dan ook bijna altijd. Maar daarmee krijg je niet de reacties ego-boost die je met een rokje/jurkje krijgt.
Dat staat er al hoor noukiequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Handige actie, muts!![]()
Op zitten geilen via de sms en verder erg gezellig. Iets zegt me dat hier meer info bij hoort![]()
Mijn leven is bijna perfect, alleen nog een vent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
In het begin misschien wel. Maar als je geen nieuwe dingen probeert kan je nooit dingen veranderen en ik geloof dat jij wel wat verandering in je leven wil, of niet?
Maarrrr, soms verlies je het contact met oude vrienden, simpelweg omdat je bijv. andere interesses hebt gekregen of anders in het leven staat (bah, wat een uitdrukking)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Je oude vrienden moet je ook koesteren, ik wil dat deel nog wel eens vergeten/verwaarlozen.. Ben de laatste tijd nogal zo bezig met nieuwe dingen dat ik de oude vergeet...
Ik wist het ook pas te laatquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Nouk84 het volgende:
Handige actie, muts!![]()
Op zitten geilen via de sms en verder erg gezellig. Iets zegt me dat hier meer info bij hoort![]()
Ik ben bij de buurvrouw (die niet thuis was, maar de oppas van de kindjes wel) over het balkon geklommen toen ik mijn sleutel, telefoon en portemonnee binnen had gesloten. Gelukkig zat de keukendeur niet op slot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]irritant he!!
Zeker omdat het gewoon slechte timing was. ik moet mijn broer (de enige die in de buurt woont) eens een sleutel geven._O-
Ik ken jou niet als een persoon die snel dingen vergeet, sterker nog, jij lijkt meer geneigd om ieder feitje en dingetje te onthouden. Ten tweede weet ik dat je er met regelmaat door verschillende mensen op wordt gewezen. Dus nee, dat geloof ik niet...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
Ben de laatste tijd nogal zo bezig met nieuwe dingen dat ik de oude vergeet...
Dat is zo, maar niet als een vriendschap van de ene op de andere dag over is om iets wat jou maakt wie je bent en ze al jaren wisten en toch met je omgingen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat hoort erbij. Jij ontwikkelt je, anderen ontwikkelen zich ook. Dat kan er toe leiden dat een vriendschap niet meer werkt. Dan kun je beter terugkijken op iets leuks dat is geweest dan krampachtig vasthouden aan iets wat ooit was. Ik deel ten dele de mening van Q. dat het goed is als je op zijn tijd ook nieuwe mensen ontmoet en daar iets mee opbouwt. Ideaal is om gewoon een mix van beiden te hebben.
Wat is jouw verklaring dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken jou niet als een persoon die snel dingen vergeet, sterker nog, jij lijkt meer geneigd om ieder feitje en dingetje te onthouden. Ten tweede weet ik dat je er met regelmaat door verschillende mensen op wordt gewezen. Dus nee, dat geloof ik niet...
Oee dat is ook een leuke. alles vergeten incl telefoon.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben bij de buurvrouw (die niet thuis was, maar de oppas van de kindjes wel) over het balkon geklommen toen ik mijn sleutel, telefoon en portemonnee binnen had gesloten. Gelukkig zat de keukendeur niet op slot.
Rook jij djayzzquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik heb al zeker anderhalve week niet meer gerookt
Ook waar. Maar ik probeer eigenlijk weer met teveel mensen contact te hebben / te houden waardoor ik misschien te weinig tijd en energie heb om echt hele diepgaande vriendschappen te ontwikkelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Maarrrr, soms verlies je het contact met oude vrienden, simpelweg omdat je bijv. andere interesses hebt gekregen of anders in het leven staat (bah, wat een uitdrukking)
Inderdaadquote:
Een vriendschap die echt van de een op de andere dag over is, was geen echte vriendschap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is zo, maar niet als een vriendschap van de ene op de andere dag over is om iets wat jou maakt wie je bent en ze al jaren wisten en toch met je omgingen.
Had dat een keer savonds. Was iemand wegbrengen naar de trein. Ik briefje voor broertje achtergelaten dat ik weg was en hij niets op slot moet doen. Tijd erop gezet enzo. Had mobje ff thuis laten liggen want zou maar 15 min weg zijn ofzo. Kom ik terug, alles op slotquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oee dat is ook een leuke. alles vergeten incl telefoon.
Nee dat heb jij ervan gemaakt, Sedannetjequote:
En wat zijn die principes? En hoe lang duurt dat nog?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist het ook pas te laatWas nog wel extra vroeg naar huis gegaan om op te ruimen
ietsjes maarHeb mij opzich nog wel aan mijn principes gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |