Vind ik wel - er is zoveel te doen en te beleven en mensen te ontmoeten in deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat het een leuke periode is om een relatie te missen.
Oh ja. Waarom dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gozah, daar gaat je festivaldate!
Eh, geil ok. Maar de rest van de aandacht/bevestiging mis ik heel erg. As we het leuk hebben zijn we elkaar meestal aan het opgeilen, en zelden gewoon om aan elkaar duidelijk te maken hoe tof/lief/leuk we elkaar vinden, dat mis ik heel erg, vooral gisteren en vandaag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de geilste scharrel van ons allemaal. En dat zegt wat.
Ik rook nietquote:
Dat valt vies tegen, en niet alleen omdat ik kieskeurig ben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
denk dat jij alleen maar met je vingers hoeft te knippen en er staat wel een leuke vent
Ik ga me niet in een oncomfortabel rokje wurmen de hele dag als ik geen afspraken heb. Dat is enkel voor als ik uitga ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kleedt je toch niet per se leuk voor een vent?Ik draag meestal kleding die ik leuk vind hoor, single of niet
staat er al lieverdquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
wederom een tvp, tja wat moet je er ook mee. Ik zou het niet weten, werkelijk geen idee.
Nu is het rustig wachten, op de OP.
Dat was een mooi rijmpje, ej.![]()
misschien iets beter rondkijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen, en niet alleen omdat ik kieskeurig ben.
[..]
Ik ga me niet in een oncomfortabel rokje wurmen de hele dag als ik geen afspraken heb. Dat is enkel voor als ik uitga ofzo.
Ik heb het niet zo op 'leuk nieuwe mensen ontmoeten'. Geef mij maar oude vertrouwde vrienden waar ik niet leuk tegen hoef te doen zodat ze me mogen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind ik wel - er is zoveel te doen en te beleven en mensen te ontmoeten in deze tijd van het jaar
Ow, en ik rook niet
Haha.. neequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht dat je zei dat het een leuke periode is om een relatie te missen.
Had je nog gesmst ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh, geil ok. Maar de rest van de aandacht/bevestiging mis ik heel erg. As we het leuk hebben zijn we elkaar meestal aan het opgeieln, en zelden gewoon om aan elkaar duidelijk te maken hoe tof/lief/leuk we elkaar vinden, dat mis ik heel erg, vooral gisteren en vandaag.
Nieuwe mensen zijn inspirerend, steeds in hetzelfde kringetje blijven hangen houdt je ontwikkeling tegen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op 'leuk nieuwe mensen ontmoeten'. Geef mij maar oude vertrouwde vrienden waar ik niet leuk tegen hoef te doen zodat ze me mogen.
Ik draag graag leuke en comfortabele kledingquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
Ik ga me niet in een oncomfortabel rokje wurmen de hele dag als ik geen afspraken heb. Dat is enkel voor als ik uitga ofzo.
Doe je toch wat verkeerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb best wel eens wat vrouwen flink hard geneukt, maar het is mij nog nooit gelukt om ze te laten roken...
Nog niet, nog niet...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb best wel eens wat vrouwen flink hard geneukt, maar het is mij nog nooit gelukt om ze te laten roken...
Ik merk geen verschil met andere seizoenen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. nee![]()
Tis misschien wel zo dat de zomer een wat betere sfeer geeft en als single makkelijker te overleven is, maar een relatie kan altijd top zijn
Dat zijn wel echte vrienden als die ruimte er is. Die moet je absoluut koesteren!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het niet zo op 'leuk nieuwe mensen ontmoeten'. Geef mij maar oude vertrouwde vrienden waar ik niet leuk tegen hoef te doen zodat ze me mogen.
Ik kreeg mijn relaties in het najaar (lekker voor de koude winter...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. nee![]()
Tis misschien wel zo dat de zomer een wat betere sfeer geeft en als single makkelijker te overleven is, maar een relatie kan altijd top zijn
Bij jou is de stoom er wel eens uit gekomen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Doe je toch wat verkeerd
Krijg je ze blijkbaar niet hot genoeg
Deze grap wilde ik ook makenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
Je hoeft toch niet "leuk te doen"? Just be yourself, en ontmoet zo leuke mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kijk, begrip.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
Op de een of andere manier zoek ik altijd mannen uit die roken? Ik vind het niet erg, maar wel frappant.
Dan is 'ie toch niet zo leuk als ik dacht...quote:
Vrouwen die "leuk DOEN" zijn echt zwaar onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet "leuk te doen"? Just be yourself, en ontmoet zo leuke mensen
Tuurlijk, maar niet rokende vrouwen zien mooierquote:
Niet van de seks.. wel van de drankquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou is de stoom er wel eens uit gekomen?
Droogneuken Air, zorgen dat er wat wrijving ontstaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Scharrel is echt anti-roken/drugs etc. Mijn ex rookte wel. Ik heb er geen problemen mee, rokers/ongelovigen zijn meestal toch de toffere mensen, omdat ze je niet erop aankijken dat je wel of niet rookt/gelooft, de ander groep doet dat wel.
Zoals een lucifer langs een doos.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Droogneuken Air, zorgen dat er wat wrijving ontstaat.
Dan ligt daar de oorzaak. Bij mij worden vrouwen instant nat...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Droogneuken Air, zorgen dat er wat wrijving ontstaat.
daar zit wat in...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Scharrel is echt anti-roken/drugs etc. Mijn ex rookte wel. Ik heb er geen problemen mee, rokers/ongelovigen zijn meestal toch de toffere mensen, omdat ze je niet erop aankijken dat je wel of niet rookt/gelooft, de ander groep doet dat wel.
Ik houd niet van onbekende dingen/mensen. Die zijn eng.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwe mensen zijn inspirerend, steeds in hetzelfde kringetje blijven hangen houdt je ontwikkeling tegen.
Ik ga of voor een hardstikke hot rokje, of voor de comfortabele spijkerbroekquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik draag graag leuke en comfortabele kleding
Wikkeljurkje of zo - zit heerlijk en staat leuk
Ik ben niet te beroerd begrip op te brengenquote:
Bij jij gelovig dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Doe ik ook, zeker omdat ik onderhand weet hoe makkelijk je mensen kwijt kan raken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn wel echte vrienden als die ruimte er is. Die moet je absoluut koesteren!
Niet-rokende vrouwen zijn gemiddeld mooier jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet rokende vrouwen zien mooier
Mooi ik heb honger namelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |