quote:
Weet ik, maar dat werkt meer als je gewoon goede argumenten geeft, dan wanneer je ze neertrapt of de zogenamen letterlijke schop onder hun kont geeftquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
Soms hebben mensen gewoon een schop onder hun reet nodig
"Wakeup Call"
hoooiiiiquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goeden avond, Carooltje
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik je weg wil jagen dan? Het gaat mij er vooral om dat ik vind dat je stom bezig bent door de manier hoe je je opstelt t.o.v dat soort dingen.
quote:
Geduld, meisie iets goed heeft altijd iets meer tijd nodig, als je in elke kroeg waar je binnen stap gelijk vrienden voor het leven maakt, zou je het heel druk krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap dat ik ze niet meteen kan bellen met problemen. Maar ze lieten niet eens weten als ze weer een keer in de kroeg waren, terwijl ik wel erg vaak vroeg of ze ook nog kwamen als ik er was, of als dat niet zo was, of we iets gingen drinken samen.
Dat is ook echt de enige manier waarop jij problemen kan oplossen he?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
"Wakeup Call"
Op basis van jouw manier van reageren is de vraag of zij die schop nou nodig heeft of jij...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
"Wakeup Call"
Ben je weer lekker bezig met je zweepjequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en, als ik je echt weg zou willen hebben zou je dat echt wel merken
hoi hoiquote:
Ik heb zo anders al een stuk of 5 vooroordelen voorbij zien komen. (Of zal ik zeggen excuses om dingen te laten zoals ze zijn)quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van jouw manier van reageren is de vraag of zij die schop nou nodig heeft of jij...
I know. Het is gewoon stom omdat ik het zo graag wil, en zij gewoon niet actief op zoek zijn naar vrienden en/of weten waarom ik zoveel contact aan het zoeken ben. Ik ben ongeduldig omdat er verder niets is in mijn leven qua vriendschap, en zij hebben er nog een hoop liggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geduld, meisie iets goed heeft altijd iets meer tijd nodig, als je in elke kroeg waar je binnen stap gelijk vrienden voor het leven maakt, zou je het heel druk krijgen
Dat je niet snapt dat ieder persoon anders is en dus anders over dingen denkt, meer moeite heeft met dingen (te veranderen) is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb zo anders al een stuk of 5 vooroordelen voorbij zien komen. (Of zal ik zeggen excuses om dingen te laten zoals ze zijn)
Valt wel mee hoor, heb hem nog niet gebruikt vanavondquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben je weer lekker bezig met je zweepje![]()
![]()
Jeej wat leuk oude Singles in nieuwe Singelsquote:
Oude singlequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jeej wat leuk oude Singles in nieuwe Singels
quote:
Dat jij dat constateert, betekent niet dat een ander dat ook onderkent. Dan kun je nog zo gelijk hebben, als iemand dat niet herkent, gaan ze op basis van jouw manier van brengen hun gedrag echt niet aanpassen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb zo anders al een stuk of 5 vooroordelen voorbij zien komen. (Of zal ik zeggen excuses om dingen te laten zoals ze zijn)
78 toeren.quote:
Hey!quote:
Waarheid als een koe. Dat inzicht moet echt uit iemand zelf komen, net als de wil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij dat constateert, betekent niet dat een ander dat ook onderkent. Dan kun je nog zo gelijk hebben, als iemand dat niet herkent, gaan ze op basis van jouw manier van brengen hun gedrag echt niet aanpassen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
Mijn hechtingen trekken alleen & ik heb geen zin in morgen, verder prima!
Dat snap ik al te goed maar zoals jij het brengt komt het over alsof je gewoon excuses aan het zoeken bent. Doe er wat aan voordat je dat soort dingen vergooit voor je het weet is het voorbij...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat ieder persoon anders is en dus anders over dingen denkt, meer moeite heeft met dingen (te veranderen) is niet mijn probleem.
Maar wel net zo tofquote:
Meestal ziet de ander het wel in, maar ontbreekt het aan de echte wil (tenmisnte dat is bij mij altijd zo)quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij dat constateert, betekent niet dat een ander dat ook onderkent. Dan kun je nog zo gelijk hebben, als iemand dat niet herkent, gaan ze op basis van jouw manier van brengen hun gedrag echt niet aanpassen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, heb hem nog niet gebruikt vanavond
Ach. Ik weet zelf wie en wat ik ben en daar ben ik best wel blij mee. Dan ben ik maar niet perfect, daar kan ik wel mee leven. Zolang anderen maar geloven dat ik perfect ben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bereikt ermee dat je daadwerkelijk de persoon wordt die je nu pretendeert te zijn. Hoe tof zou dat zijn.
hooooooiiquote:
Nee, want ze zitten er pas vanaf vandaag in, dus ik ga er niets aan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hechtingen hebben de neiging om te trekken,jeuken enzo, maar heb je al een zalfje geprobeerd?
Alleen ontbreekt het jou wel eens aan respect voor andere mensen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach. Ik weet zelf wie en wat ik ben en daar ben ik best wel blij mee. Dan ben ik maar niet perfect, daar kan ik wel mee leven. Zolang anderen maar geloven dat ik perfect ben.
Dat is de eerstvolgende stap na het onderkennen, het daadwerkelijk willen aanpakken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Meestal ziet de ander het wel in, maar ontbreekt het aan de echte wil (tenmisnte dat is bij mij altijd zo)
Heldin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef MissMSX het volgende:
Wat een gezeik over veranderen zeg. Gewoon lekker zijn zoals je wilt zijn op voorwaarde dat je anderen respecteert.
Zover was ik ook welquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Meestal ziet de ander het wel in, maar ontbreekt het aan de echte wil (tenmisnte dat is bij mij altijd zo)
Of accepterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de eerstvolgende stap na het onderkennen, het daadwerkelijk willen aanpakken.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach. Ik weet zelf wie en wat ik ben en daar ben ik best wel blij mee. Dan ben ik maar niet perfect, daar kan ik wel mee leven. Zolang anderen maar geloven dat ik perfect ben.
Serieus? Op welke manier?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen ontbreekt het jou wel eens aan respect voor andere mensen...
quote:
Hou je nog van me?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen ontbreekt het jou wel eens aan respect voor andere mensen...
Discretie weerhoudt mij ervan om hier verder op te reageren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:20 schreef Q. het volgende:
wat heb je uitgespookt dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ze zitten er pas vanaf vandaag in, dus ik ga er niets aan doen
Of een gigantisch bord voor je kop hebben...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
En zonder arrogant over te komen, dan moet je haast wel perfect zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |