quote:
Bombrief? Poederbrief?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn ze nou gvd toch weer allemaal aan het doen met schilderwerk enzo. Het zou zo leuk zijn om eens iets van een briefje ofzo in de bus te krijgen.
Ouwe lulquote:
Vorige week hingen bij mij ineens de glazenwassers voor het raam. Toen ik beneden kwam hing er een briefje bij de lift "Tussen datum x en y komt firma z de ramen wassen".... Ehja, meestal hang je zo'n aankondiging op vóórdat ze beginnen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eventjes een briefje in de bus gooit van 'o ja, we willen bij u schilderen, dat u het effe weet'.
Gisteren werd er ook een deel van het parkeerterrein opnieuw bestraat. Zulke dingen zijn leuk om van tevoren te weten.
Je weet zeker dat dat briefje er niet eerder hingquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vorige week hingen bij mij ineens de glazenwassers voor het raam. Toen ik beneden kwam hing er een briefje bij de lift "Tussen datum x en y komt firma z de ramen wassen".... Ehja, meestal hang je zo'n aankondiging op vóórdat ze beginnen?
Dan hoef je in ieder geval niemand binnen te laten. Ik heb zo het vermoeden dat ze de balkons ook gaan schilderen, prima allemaal, maar dan moet je daar wel tijd voor hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vorige week hingen bij mij ineens de glazenwassers voor het raam. Toen ik beneden kwam hing er een briefje bij de lift "Tussen datum x en y komt firma z de ramen wassen".... Ehja, meestal hang je zo'n aankondiging op vóórdat ze beginnen?
Wees blij dat ze nog komen schilderen. Ik heb al een tijd een schilder ingehuurd, maar dat bedrijf is nu erg stil en ondertussen rotten de kozijnen van de muurquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eventjes een briefje in de bus gooit van 'o ja, we willen bij u schilderen, dat u het effe weet'.
Gisteren werd er ook een deel van het parkeerterrein opnieuw bestraat. Zulke dingen zijn leuk om van tevoren te weten.
Hoe kun je nu dikke poten krijgen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dikke poten gekregen, zelfs m'n All Stars zijn smal nu.
Kun je beter een kozijnenboer bellenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nog komen schilderen. Ik heb al een tijd een schilder ingehuurd, maar dat bedrijf is nu erg stil en ondertussen rotten de kozijnen van de muur
Ohja die hebben we ook wel eens gehad. "Op dag X komt firma Y uw badkamer opnieuw kitten. U wordt geacht thuis te zijn." Haha. Na 3x proberen hebben ze toch maar gewoon een afspraak gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef je in ieder geval niemand binnen te laten. Ik heb zo het vermoeden dat ze de balkons ook gaan schilderen, prima allemaal, maar dan moet je daar wel tijd voor hebben.
ja precies. Vrouwen hebben poezelige voetjes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kun je nu dikke poten krijgen?
Naja, ik bedoel meer dat ze toch niet zomaar breder worden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja precies. Vrouwen hebben poezelige voetjes.
Ze moesten ineens naar een spoedklus in Ede.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nog komen schilderen. Ik heb al een tijd een schilder ingehuurd, maar dat bedrijf is nu erg stil en ondertussen rotten de kozijnen van de muur
Opzwellen door de warmte kan toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel meer dat ze toch niet zomaar breder worden?
Garfield is ook een kat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja precies. Vrouwen hebben poezelige voetjes.
quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog 6 weken voor ik verhuis en de stress begint nu echt te komen
Vochtquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kun je nu dikke poten krijgen?
'Ben je morgen de hele dag thuis?'quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja die hebben we ook wel eens gehad. "Op dag X komt firma Y uw badkamer opnieuw kitten. U wordt geacht thuis te zijn." Haha. Na 3x proberen hebben ze toch maar gewoon een afspraak gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |