Dat past toch niet!quote:
Elke dag ontbijt op bed!quote:
Zo. Veel. Zooi.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik 5 weken, van komende stress is geen sprake meer
Mocht ik ooit weer verhuizen dan neem ik alleen de meubels en het vee mee en laat ik de rest gewoon achter in de berging.quote:
Lekker bruin worden!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wakker worden met je kop in de oven
Ga je housewarming party houden?quote:
Nóg meer mensen in huis?quote:
Ik durf niet te gaan verhuizen want dan moet ik 10 jaar troep uit mn berging halen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer verhuizen dan neem ik alleen de meubels en het vee mee en laat ik de rest gewoon achter in de berging.
Mjah, lang verhaal...quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
entree vragen
maar hoe gaat dat dan met puber en school enzo
Ik woon hier net twee jaar en heb twee bergingen en vrees het ergstequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik durf niet te gaan verhuizen want dan moet ik 10 jaar troep uit mn berging halen.Wat een bende is het daar zeg.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon hier net twee jaar en heb twee bergingen en vrees het ergsteIk kan één berging niet eens meer in.
Nou, laat dan maar, ik kom al niet meer als het zo hoeftquote:
Die paste er hier sowieso al niet in omdat er geen rekening is gehouden met de manier waarop de deuren opengaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt een keer opruiming houden. Fiets past er bijna niet meer in.
Same here, huis is wel netjes, bergingen zijn stampvolquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt een keer opruiming houden. Fiets past er bijna niet meer in.
KOm je het brengen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Iemand nog een salontafel, een ladenkastje, twee tv-meubels en twee boekenkasten nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |