Mag ik even heel jaloers zijn? Ik heb zo creatieve vaardighedenquote:Op maandag 20 april 2015 08:18 schreef Samzz het volgende:
Hallo vanuit bed. Om tien uur beginnen, yay.
quote:Op maandag 20 april 2015 08:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik even heel jaloers zijn? Ik heb zo creatieve vaardigheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 20 april 2015 08:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ohh lordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
Don't bequote:Op maandag 20 april 2015 08:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik even heel jaloers zijn? Ik heb zo creatieve vaardigheden
quote:Op maandag 20 april 2015 09:20 schreef AirwiN het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik vrij ben vandaag.
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik nog 3 dagen moet werken en dan naar Rome gaquote:Op maandag 20 april 2015 09:20 schreef AirwiN het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik vrij ben vandaag.
Ik nog 6 dagen werken en dan naar Spanje. Maar daar ga ik later deze week pas mee patsen.quote:Op maandag 20 april 2015 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik nog 3 dagen moet werken en dan naar Rome ga
Goed zo,dan zal ik er weinig last van hebben gezien ik dan in Rome zit.quote:Op maandag 20 april 2015 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik nog 6 dagen werken en dan naar Spanje. Maar daar ga ik later deze week pas mee patsen.
Nooohquote:Op maandag 20 april 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Over iets minder dan zes maanden naar Disney
Vakantie in eigen huis en tuin!quote:Op maandag 20 april 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te zeggen dat ik vandaag het huishouden ga doen
Wanneer kom je naar het strand?quote:Op maandag 20 april 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Over iets minder dan zes maanden naar Disney
Vrouwquote:Op maandag 20 april 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te zeggen dat ik vandaag het huishouden ga doen
Je tikt bijna de ton aanquote:Op maandag 20 april 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
Gewoon maar doorwerken dan?quote:Op maandag 20 april 2015 11:23 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb geen idee wat te gaan doen met een eventuele vakantie![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe een vrije vrijdag/maandag ofzo
Nou, heel toevalligquote:Op maandag 20 april 2015 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Wat een heerlijk weertje
HW, ben je toevallig aan het lurken of een andere pc hardware expert aanwezig voor een vraagje?
Ahh, super!quote:
Das over het algemeen 120mm, er zijn 60, 80 en 120mm fans, de meest voorkomende dan, en dit lijkt me een 120mm, redelijk standaardmaar voor die positie.quote:Op maandag 20 april 2015 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, super!
Ik wil een case fan aan de achterkant van mij pc installeren, maar hoe weet ik welk formaat past? Ik lees over schroefgaten meten, anderen zeggen weer dat je de uiteinden van de fan zelf moet opmeten.
Hoe weet ik wat past?
[ afbeelding ]
Ok thanks!quote:Op maandag 20 april 2015 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das over het algemeen 120mm, er zijn 60, 80 en 120mm fans, de meest voorkomende dan, en dit lijkt me een 120mm, redelijk standaardmaar voor die positie.
Ik zou het toch even meten, tis lastig in te schatten, maar het is wel simpel, is het 8CM ongeveer is het 80mmquote:
Ik zal hem even open maken, dan zit die uitstekende plaat ook niet in de weg om het op te meten.quote:Op maandag 20 april 2015 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het toch even meten, tis lastig in te schatten, maar het is wel simpel, is het 8CM ongeveer is het 80mm.
Hoeft niet joh, gewoon even ongeveer, die 4CM zie je echt wel hoorquote:Op maandag 20 april 2015 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal hem even open maken, dan zit die uitstekende plaat ook niet in de weg om het op te meten.
Op dit moment moet je niet al teveel verwachten van Ziggo heb ik het idee, die fusie met UPC is geloof ik niet het soepelst lopende project ooitquote:Op maandag 20 april 2015 13:51 schreef CherryLips het volgende:
is M-M er misschien ook nog voor Ziggo-support?
Het is voor m'n oma, die wil alleen (digitale) tv via een smartcard en telefonie. of dat nog bestaat in deze internettijdquote:Op maandag 20 april 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment moet je niet al teveel verwachten van Ziggo heb ik het idee, die fusie met UPC is geloof ik niet het soepelst lopende project ooit.
Ik ben fan van JOU!quote:Op maandag 20 april 2015 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, super!
Ik wil een case fan aan de achterkant van mij pc installeren, maar hoe weet ik welk formaat past? Ik lees over schroefgaten meten, anderen zeggen weer dat je de uiteinden van de fan zelf moet opmeten.
Hoe weet ik wat past?
[ afbeelding ]
Hoi ik ben er ook, even een pauze tijdens het werkquote:Op maandag 20 april 2015 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi ik ben er maar wel aan t werk :p
via huidige Ziggo kan dat niet meer, heeft ze op dit moment al telefonie en dtv dan kan ze t wel behoudenquote:Op maandag 20 april 2015 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voor m'n oma, die wil alleen (digitale) tv via een smartcard en telefonie. of dat nog bestaat in deze internettijdIk zei al dat m'n vader even moest bellen maar hij is bang voor de helpdesk geworden.
I guess fans do blow.......quote:
Dat zijn we allemaalquote:Op maandag 20 april 2015 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Yeah, it kinda sucks.quote:
En de box vervangen door een smart card en internet eruit gooien?quote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
via huidige Ziggo kan dat niet meer, heeft ze op dit moment al telefonie en dtv dan kan ze t wel behouden
Liniaal er naast gehouden, foto gemaakt. Die gaat mee naar de hardware boerquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet joh, gewoon even ongeveer, die 4CM zie je echt wel hoor.
quote:
Nu toch ookquote:Op maandag 20 april 2015 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Shit hits the fan, maar dan anders.quote:
Dan komt het goedquote:Op maandag 20 april 2015 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Liniaal er naast gehouden, foto gemaakt. Die gaat mee naar de hardware boer
[..]
En dat zeg je ook alleen maar omdat je terrein verliest he, icequeen?
That's ok. No worries. It's not like the shit hit the fan.quote:
O, ik heb t even niet bijgehouden. Ik had belangrijkere dingen te doen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:16 schreef Belsezar het volgende:
En dat zeg je ook alleen maar omdat je terrein verliest he, icequeen?
Kan wel!quote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
via huidige Ziggo kan dat niet meer, heeft ze op dit moment al telefonie en dtv dan kan ze t wel behouden
quote:Ziggo bellen: heb een alles in 1 incl telefoon voor 55 euro, wil de vaste lijn de deur uit doen.
"Oh dan wordt uw pakket 58,50".
Nou onlogisch vond ik, "ik wil een dienst weg doen en ga dan meer betalen?" .
"Ja, dat komt door de fusie van UPC. Maar u hoeft uw telefoon niet te gebruiken, die kunt u uitpluggen en blijft u hetzelfde betalen".
"Oke. Dus dan betaal ik voor een dienst die ik niet gebruik terwijl het weg doen ervan meer kost?! Zal ik anders overstappen?".
Dat was bij UPC ook al hoor. Ik heb ook een pakket incl telefonie (vaste lijn) die ik niet gebruik, omdat los internet en TV duurder was dan t pakket. Dat soort dingen zie je wel vaker.quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan wel!
Save afdeling bellen. Aangeven dat het oud ziggo is en blabla en anders maar moet overstappen
Irritatieberichtje op Facebook over gezet
[..]
Ik had ook zo'n 3 in 1 pakket, sloeg nergens opquote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was bij UPC ook al hoor. Ik heb ook een pakket incl telefonie (vaste lijn) die ik niet gebruik, omdat los internet en TV duurder was dan t pakket. Dat soort dingen zie je wel vaker.
Bv de McDonalds. Los een hamburger en een frietje omdat je geen cola hoeft is duurder dan een menu en de cola wegflikkeren
Ja je mag atlijd overstappen op UPC, vinden ze prima daar bij Ziggoquote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan wel!
Save afdeling bellen. Aangeven dat het oud ziggo is en blabla en anders maar moet overstappen
Irritatieberichtje op Facebook over gezet
[..]
Dat hij maar mag smakenquote:Op maandag 20 april 2015 09:30 schreef xBubbles het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik vanmiddag een wijntje ga drinken.
Zuiplap.quote:
Wanneer kun je?quote:Op maandag 20 april 2015 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen zuiplappen zijn?
Welkom bij de club.quote:
Wie ben jij en wat heb je met CL gedaan?quote:Op maandag 20 april 2015 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer af te kicken van de chocola
Ik zeg maar niks hequote:
Ik was niet de voorzitter hoorquote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom bij de club.Of was jij al die tijd al de voorzitter?
CL is opgegeten door een dik mokkel.quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met CL gedaan?
Penningmeester, zodat je af en toe was flesjes achterover kunt drukkenquote:
Ik kwam bij de Save afdeling en het kon gewoonquote:Op maandag 20 april 2015 15:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja je mag atlijd overstappen op UPC, vinden ze prima daar bij Ziggo
Ik ga haar missen.quote:
Ghehehe! Flesje hier, flesje daarquote:Op maandag 20 april 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Penningmeester, zodat je af en toe was flesjes achterover kunt drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |