Ja dat snap ik ...quote:
Moet je niet verkeerd opvatten hoor, maar ik zag de discussie in FB, hier kan je prima een topic overquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
Iemand anders die op latere leeftijd het roer omgooide en iets anders is gaan doen?
Nog niet, moet eerst zien in welke richtingquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
Iemand anders die op latere leeftijd het roer omgooide en iets anders is gaan doen?
Hobby's zijn dat meer, ik doe iets totaal anders om mijn werk van te maken. Als ik zou zeggen wat ben ik heel makkelijk te vinden. Ik zeg veel, maar dit toch even liever niet. Op een meeting zou ik het er wel uitfloepen(stel maar een datum voor, ik kan toch niet)quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ...
Maar je was met meerdere dingen bezig, archeologie en imker, dus één van de twee of je
moet met nog meer bezig zijn, dan is me dat ontgaan.
Komt toch ander publiek hier in GC, en dat merk ik nu al, sc valt steeds stiiler en het is toch anders.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je niet verkeerd opvatten hoor, maar ik zag de discussie in FB, hier kan je prima een topic over
openen in GC denk iken als je die vraag aan mij zou stellen zou ik zeggen Nee, gewoon door
omstandigheden niet dus...
OKé snap ik wel... geeft niet...quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hobby's zijn dat meer, ik doe iets totaal anders om mijn werk van te maken. Als ik zou zeggen wat ben ik heel makkelijk te vinden. Ik zeg veel, maar dit toch even liever niet. Op een meeting zou ik het er wel uitfloepen(stel maar een datum voor, ik kan toch niet)
Je kan je fysiotherapie weer oppakkenquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet, moet eerst zien in welke richting
Ja, hier kan ook natuurlijk, als valt het hier ook wel stilquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt toch ander publiek hier in GC, en dat merk ik nu al, sc valt steeds stiiler en het is toch anders.
Daarom maar even in de sc
Die memorylane sc is pas stil, al dagen niet gepost daarquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hier kan ook natuurlijk, als valt het hier ook wel stil
Nee dat niet .... Maar wie weet bedenk ik ooit watquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan je fysiotherapie weer oppakken
En je zit nu in de?quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet .... Maar wie weet bedenk ik ooit wat
Een nieuw programma leren? Computertaal die veel gevraagd gaat worden om kennis van te hebben binnenkort?quote:
Ja dat is een van de mogelijkheden of iets geheel anders... Ik ben het wereldje een beetje zat ....quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Een nieuw programma leren? Computertaal die veel gevraagd gaat worden om kennis van te hebben binnenkort?
Er is zat vrijwilligerswerk hoor, en heel soms lukt het om binnen een organisatie door te stromen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is een van de mogelijkheden of iets geheel anders... Ik ben het wereldje een beetje zat ....
Ja wie weet, ik zal ook daar eens rondneuzen...quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is zat vrijwilligerswerk hoor, en heel soms lukt het om binnen een organisatie door te stromen.
Sowieso is dat handig om het gat in je cv niet al te groot te laten worden en je doet nog iets anders dan Fokken. O en je helpt anderen er ook goed mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet, ik zal ook daar eens rondneuzen...
ik ben 7 jaar geleden overgestapt van kantoorbanen bij de universiteit naar de gehandicaptenzorgquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
Ik heb net op cursus geleerd om data in je CV op hele jaartallen af te ronden en dan is t/m december 2014 gewoon 2015.... Dus de komende maanden zijn weer gecoveredquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Sowieso is dat handig om het gat in je cv niet al te groot te laten worden en je doet nog iets anders dan Fokken. O en je helpt anderen er ook goed mee natuurlijk.
hele logische trucquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net op cursus geleerd om data in je CV op hele jaartallen af te ronden en dan is t/m december 2014 gewoon 2015.... Dus de komende maanden zijn weer gecovered
En hoe jong was je toen? Volgens mij nog 40-, dat is volgens mij toch iets anders dan wanneer je 50+ bent.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben 7 jaar geleden overgestapt van kantoorbanen bij de universiteit naar de gehandicaptenzorg
Zeker en ik ben pas op mn 30ste begonnen met werken.....quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe jong was je toen? Volgens mij nog 40-, dat is volgens mij toch iets anders dan wanneer je 50+ bent.
Chuf, als je realistisch bent, weet je dat wanneer je 50+ bent omscholen weinig zin heeft, de spoeling is al dun als je een baan zoekt in de richting waarin je gewerkt hebt en dus ervaring hebt. Welke baas/bedrijf neemt nou een 50+er aan die net een omscholing achter de rug heeft en geen werkervaring in die richting?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker en ik ben pas begin op mn 30ste met werken.....
tuurlijk is dat anders, maar drakin vroeg het en die is net zo oud als ikquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe jong was je toen? Volgens mij nog 40-, dat is volgens mij toch iets anders dan wanneer je 50+ bent.
Dan is het goed, en mooi dat het je toen lukte.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk is dat anders, maar drakin vroeg het en die is net zo oud als ik
kun je altijd nog doen maar dan moet je toch nog werken of heb je een pot met goud gevonden?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:37 schreef chufi het volgende:
Misschien verkoop ik hier alles wel en vertrek naar het zuiden
Ik heb nog wel een spaarpotje ... En opgebouwde pensioen tegoeden .... Wie weet ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
kun je altijd nog doen maar dan moet je toch nog werken of heb je een pot met goud gevonden?
lijkt me wel een beslissing hoor om hier "alles" achter je te laten en ergens anders iets nieuws op te bouwen, maar je denkt er toch al langer over ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een spaarpotje ... En opgebouwde pensioen tegoeden .... Wie weet ...
Al jaren ... En ik blijf het een hele beslissing vinden.. Dus het is er nog nooit van gekomen...quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:41 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me wel een beslissing hoor om hier "alles" achter je te laten en ergens anders iets nieuws op te bouwen, maar je denkt er toch al langer over ?
Nee ... Maar ik heb nog wel even de tijd....quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu je dochter komt kun je toch nog niet vertrekken?
Waar haalt ie het gore lef vandaan om dit te zeggen wanneer het topic gewoon vol is ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die andere is niet voor niets gesloten.
Echt stom inderdaad, hij was idd gewoon vol.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar haalt ie het gore lef vandaan om dit te zeggen wanneer het topic gewoon vol is ...
Hoe oud is Opa?
Overal waar iets vol is en je wil nog wat posten ... open je een nieuwe... Maar Opa heeft ons ook als admin afgesloten terwijl ik nog nooit van die gast had gehoord... Overleg ? Discussie ? Niets helemaal niets ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Echt stom inderdaad, hij was idd gewoon vol.
Die was toch ook opgeheven?quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:59 schreef sacha het volgende:
hoi skattie, ben je al bij de ballotage commissie geweest?
Fijn, dan laat ik mij bij deze toe.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef sacha het volgende:
de ballotage commissie is bij mijn weten niet opgeheven en bestaat uit iedereen
Ben jij een vrouw? Zo niet dan moet je een andere weg bewandelen... Sorryquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:13 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Fijn, dan laat ik mij bij deze toe.
eerst je geld inleveren bij de poort en pics van je zusjequote:Op vrijdag 17 april 2015 18:13 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Fijn, dan laat ik mij bij deze toe.
Goed topicquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
FB / Waarom wordt een goedlopend topic gesloten? 40+ vervolg
Wat een autoritair gedrag...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het was allang geen discussie meer maar een herhaling van zetten, slowchat en gesneer. Daar blijven we echt niet mee aan de gang hier. Je kan terecht in de 40+ sc die er gewoon nog is.
ga es ff lekker naar FB om je beklag te doen jah!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
Ik heb er zowaar een extra note bij ? Want ?
Ja als je boven de 40+ mag je geen beklag meer doen, want dan krijg je notes EN met veel notes ... geen idee...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ga es ff lekker naar FB om je beklag te doen jah!
oh wacht...
speaking of..quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ga es ff lekker naar FB om je beklag te doen jah!
oh wacht...
Ik zie geen tieten of kut dus geen reden ....quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:33 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze werd verwijderd door die gast die in het overduidelijke complot tegen 40+ ziten ik wilde jullie 'm niet onthouden, want je hebt geil, geiler, geilst
40 plus rules!!!!!!!
Je bent rebelsquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
Ik heb er zowaar een extra note bij ? Want ?
Wel een terechte verwijderingquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:33 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze werd verwijderd door die gast die in het overduidelijke complot tegen 40+ ziten ik wilde jullie 'm niet onthouden, want je hebt geil, geiler, geilst
40 plus rules!!!!!!!
Ah joh, die opa komt zichzelf nog wel tegen als ie tegen de 40 begint te lopen en alleen bij z'n ouders in de logeerkamer forum-admin zit uit te hangen en niemand z'n vriend wil zijn omdat ie uiteindeljk alleen maar topics en forums aan het sluiten is uit onvrede met uhhhh weetikveelquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je boven de 40+ mag je geen beklag meer doen, want dan krijg je notes EN met veel notes ... geen idee...
Hij heeft het eerst bij mij gedaan door iets wat terecht geopend was te sluiten met een butt reden ...quote:
wel een ritsquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie geen tieten of kut dus geen reden ....
Ja, vind het ook een beetje zwak.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het eerst bij mij gedaan door iets wat terecht geopend was te sluiten met een butt reden ...
Mijn schuld, excuses.Ik opende met verkeerde topictitel en heb het eigenlijke topic vermoord.. Ik zal vragen of je note naar mij getransferd kan wordenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het eerst bij mij gedaan door iets wat terecht geopend was te sluiten met een butt reden ...
Dit wsd toch voor 40+? waarom dan 30 cm, daar is de rest van Fok al voorquote:
Ach ik ben rebels... Ik was toch al bezig met een transformatieproces...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mijn schuld, excuses.Ik opende met verkeerde topictitel en heb het eigenlijke topic vermoord.. Ik zal vragen of je note naar mij getransferd kan worden
Nooit iets gehad ouder dan 32. gaat ook nooitniet gebeuren in dit levenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, sorry. Misschien vind ik het wel mooi als ik ook 40+ ben
dan klopt het toch?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit wsd toch voor 40+? waarom dan 30 cm, daar is de rest van Fok al voor
Niet iedereen is van de draken penissen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit wsd toch voor 40+? waarom dan 30 cm, daar is de rest van Fok al voor
Likewisequote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niet iedereen is van de draken penissen.
Fijn weekend eenieder.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nooit iets gehad ouder dan 32. gaat ook nooitniet gebeuren in dit leven![]()
Misschien Sas?![]()
sterk ingezoomd wel danquote:
ik heb het over Nederlandquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij op je eiland waar geen of slechts weinig autos rijden ...
Die opa heeft zich nooit gemeld in 40+ dus ja ... Melding van boven... Opa sluit maar af ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:54 schreef sly-nl het volgende:
Anders sturen we de baas een bericht, dit ken toch eigenlijk helemaal niet. Die opa zit in een complot, ik zei het al eerder
IK ZEG VERPLAATSEN NAAR BNWquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:54 schreef sly-nl het volgende:
Anders sturen we de baas een bericht, dit ken toch eigenlijk helemaal niet. Die opa zit in een complot, ik zei het al eerder
oh maar ik doe alleen maar alsof ik 42 ben zodat ik er in 40+ bij kon horen hoor, ik ben een stuk jonger.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nooit iets gehad ouder dan 32. gaat ook nooitniet gebeuren in dit leven![]()
Misschien Sas?![]()
Zat ik al eerder aan te denken, maar zal dan wel verwijderd worden, denk ik.. Ze moeten ons hebbenquote:
dat zijn de beste klussenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:57 schreef chufi het volgende:
Een soort ontslagprocedure manager die tijdelijk ingehuurd wordt...
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh maar ik doe alleen maar alsof ik 42 ben zodat ik er in 40+ bij kon horen hoor, ik ben een stuk jonger.
En sas is 28, dus ik voorzie weinig problemen
Klopt...quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar was een film over, met George Clooney
Misschien moet tong het 2e topic openen... Misschien dat ze dan niet durven te sluiten ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt...
Maar compleet geen gevoel met de "medewerkers" hebben... Blijkt dus wel, alles wat we proberen en openen wordt keihard afgekapt ...
als ik later groot ben ga ik met hem trouwenquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar was een film over, met George Clooney
In showbizz moet je minimaal 5 doen Sasquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik later groot ben ga ik met hem trouwen![]()
én met Johnny Depp
geen probleem sjoefquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In showbizz moet je minimaal 5 doen Sas
Nietes, Sjors dat mag, maar Sjonnie Dep met dat zielige sikkie en dat kinderhoofd wil ik niet bij je aantreffenquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik later groot ben ga ik met hem trouwen![]()
én met Johnny Depp
Thanksquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nietes, Sjors dat mag, maar Sjonnie Dep met dat zielige sikkie en dat kinderhoofd wil ik niet bij je aantreffen![]()
Sjoef eet ze, iedereen eet ze behalve opa B., dat alles mag aanbranden wat je bakt dit weekeinde![]()
Leters
Die is nooit voorzichtig, die is gekquote:
Die komt hier alleen om te stangen ,,,quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die is nooit voorzichtig, die is gek
Precies Sly is coolquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt hier alleen om te stangen ,,,
Nu in ons voordeel btw
Ze was er niet... Waarom altijd alles op haar afschuiven? Tis Sas nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Fann maakt smoothies?
http://www.at5.nl/artikel(...)ide-knallen-te-horen
wellus, Fann is ook mij, wij zijn allen kinderen van Godquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was er niet... Waarom altijd alles op haar afschuiven? Tis Sas niet
Ja laten we hier een sc maken met parika's en sompige aardappels.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Fann maakt smoothies?
http://www.at5.nl/artikel(...)ide-knallen-te-horen
Ik weet meteen weer waarom ik hier niet zo vaak meer kom...quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was er niet... Waarom altijd alles op haar afschuiven? Tis Sas niet
Grote familie punt NL... Met zn hoevelen zijn jullie?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
wellus, Fann is ook mij, wij zijn allen kinderen van God
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
wellus, Fann is ook mij, wij zijn allen kinderen van God
paria's en paprika's = parika'squote:Op vrijdag 17 april 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we hier een sc maken met parika's en sompige aardappels.
just me, myself and Iquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Grote familie punt NL... Met zn hoevelen zijn jullie?
Hihiquote:
Post nog eens het recept van Spaghetti Carbonara a la Soury ja?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we hier een sc maken met parika's en sompige aardappels.
Wat? dat het opgeheven is? Ik kan me er niet druk om makenquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
40+ Kan het nog steeds niet uitstaan.
Nou, de manier waarop trek ik niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat? dat het opgeheven is? Ik kan me er niet druk om maken
Ja, dat was best lulligquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, de manier waarop trek ik niet.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach, start ik toch zelf ff een ouwe taaie forum.
Niet geweest, was te zonnigquote:
Toe maar... Lekker bezig ....quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet geweest, was te zonnigik ben aan de schoonmaak gegaan
![]()
Ik heb de Gordijnen in de slaapkamer gewassen, en alles daar gesopt enzo
en de hele boel anders gezet, ik ben nog niet klaar, effe koffie pauze
Zekers en dat heeft niets met Fann te makenquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar zou je heen willen gaan, chufi? Spanje een optie?
even snel quotenquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers en fat heeft niets met Fann te maken
quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers en dat heeft niets met Fann te maken
Ik vermoed dat ik zo een baan kan krijgen bij mn ex-schoonfamilie... Maar dat wil ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mijn ouders hebben er over zitten denken om te emigreren naar Spanje, maar uiteindelijk kozen ze voor een stacaravan in Nederland.
Wat doodzonde dan. Als ik een kans zie, mieter ik direct op. Lijkt me heerlijk om in een warm land te wonen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik zo een baan kan krijgen bij mn ex-schoonfamilie... Maar dat wil ik niet
Een watte?quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Opgescheept met een KT onder een hunebed
Ze werken in de doodzonde ..... met kisten en zo ....quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat doodzonde dan. Als ik een kans zie, mieter ik direct op. Lijkt me heerlijk om in een warm land te wonen.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze werken in de doodzonde ..... met kisten en zo ....
Ja, het is handel. En dan al die gouden kiezen nog die overblijven na crematie, waar sommige nabestaanden niets van weten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed mensen blijven wel doodgaan...
maar maar het was heel vies allemaalquote:
nee, dat lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers en dat heeft niets met Fann te maken
worden die verpats? wat luguberquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is handel. En dan al die gouden kiezen nog die overblijven na crematie, waar sommige nabestaanden niets van weten.
Soms is er geen logicaquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb snel teruggelezen want ik was effe bezig, maar deze snap ik niet
Weet ik niet, maar als niemand er aanspraak op maakt zullen ze het wel om laten smelten neem ik aan.quote:
ieuw...quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als niemand er aanspraak op maakt zullen ze het wel om laten smelten neem ik aan.
Ja die heeft niets met deze SC te maken ,...quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
welke magie Chuf, onze magie is het weg?Nee man die is er nog
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heeft niets met deze SC te maken ,...
Ja ach daarvan mag je mij deze keer dan de schuld geven,... Kan Sas ook eens rustig slapenquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
ik moet weer effe verder, anders kan ik vanavond niet slapen
Alles is al in diepe rust, chufi.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ach daarvan mag je mij deze keer dan de schuld geven,... Kan Sas ook eens rustig slapen
nietus, ik bezwijk bijna aan een overdosis Neil Young in het muziektopicquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je schrok gewoon even wakker hè?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
nietus, ik bezwijk bijna aan een overdosis Neil Young in het muziektopic
tis super weerquote:
Want dit is je verjaardag?quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:15 schreef just me het volgende:
[..]
tis super weer
trouwens meestal op 18 april!
Nee van mijn ex en we zaten altijd met de hele familie buitenquote:
Zit vlees in. Oh ennuh RLS / Oh nee, overleden Peter Notenboom (PeterNB)quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Post nog eens het recept van Spaghetti Carbonara a la Soury ja?
Hahaha enquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit vlees in. Oh ennuh RLS / Oh nee, overleden Peter Notenboom (PeterNB)
Ja die ken jij ook wel uiteraard.quote:
Recentelijk als januari 2014....quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:44 schreef Soury het volgende:
Hij zat recentelijk nog in UTO cos btw. Nooit gezien.
mja,gezien, mooi kut weer....quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk he?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja straks nog even op mn balkonnetje kijken ....
1 en 2 ja maar Bloodline? Geen idee wat dat nu weer is ... serie of zo?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk he?Wijntje erbij en straks wat Chinees voer en Bloodline
Ja Bloodline (TV Series 2015– ) - IMDb Op naar episode 7quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
1 en 2 ja maar Bloodline? Geen idee wat dat nu weer is ... serie of zo?
Als recentelijk sinds 2008quote:
Mooi gordijnquote:
het lijkt wel een van de Xenosquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
antivliegen ding voor de deur is het...
Ik schrik hiervan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Stinken, lijkt me.quote:
Zeventig honden en dertig katten, zoveel huisdieren heeft een Spaanse vrouw in haar huis en tuin.quote:
Kan ik niet zeggenquote:
als het hier stil is heb ik ook niets te zeggenquote:Op zondag 19 april 2015 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
hiero bedoel ik, in het niet reanimeren bejaarden topic
post 1 hiero vandaagquote:Op zondag 19 april 2015 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
hiero bedoel ik, in het niet reanimeren bejaarden topic
ben je veel in UTO geweest Sjoef ?quote:
Nee nergens vandaag ... ff geen zin , eigenlijk had helemaal niet willen posten Maar goed wie weet morgen slechts wat snelle autos ...quote:
I heb 2 kaartjes ... 1 voor beidequote:Op zondag 19 april 2015 22:51 schreef just me het volgende:
snelle auto's en hersenspinsels over emigreren naar een warm buitenland
ditto, stom wel, actie reactiequote:Op zondag 19 april 2015 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
als het hier stil is heb ik ook niets te zeggen
als het hier zo stil is ga ik vanzelf wel naar Radio 49 waar meer leven in de tent is! Vind het prima daar, geen geruzie en gekissebisquote:
Waar heb je lekker gescheten vandaag Sas ?quote:Op zondag 19 april 2015 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zeg ik...
ik zwerf wat rond, post een drol in mijn oude vertrouwde stek
jazeker, ruim een kilo in de ochtendquote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar heb je lekker gescheten vandaag Sas ?
Ik had UTO nog in mjn AT staan maar die ga ik er ook uitslopenquote:
Ik zou gewoon een topic openenquote:Op zondag 19 april 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
tis dat er zo'n taboe om poep hangt anders had ik nog een fantaaaaaaaaaastisch topiek
geen leven meer in of niet gezwellig meer?quote:Op zondag 19 april 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had UTO nog in mjn AT staan maar die ga ik er ook uitslopen
ik volg het niet meer, vind het bagger allemaal !quote:Op zondag 19 april 2015 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
geen leven meer in of niet gezwellig meer?
niet in de Generale Kat, ondanks mijn schijt aan conventiesquote:Op zondag 19 april 2015 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een topic openen
schijt hebben aan de gevestigde orde
moeten ze dat maar in BAG zettenquote:Op zondag 19 april 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik volg het niet meer, vind het bagger allemaal !
Dreams sweetquote:Op zondag 19 april 2015 23:15 schreef just me het volgende:
ik ga naar bed toe, was vannacht veels te laat en moet morgen echt op tijd op mijn werk zijn!
Ik ga voor de geheime dienst optiequote:Op zondag 19 april 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
zoek maar wat uit!
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sas
ehm...quote:Op zondag 19 april 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel diep door de knieen maar met een zonnebril op, kom je een heel eind..
Wakker. Ik ben nog niet thuis.quote:
ja 9 minuten nogquote:
stuk door Geldrrland deed dat niet. Dus kom wel met vertraging thuisquote:
Komt vast goed met de laatste trein.... Wel lief dat je dan altijd de laatste trein naar huis pakt...quote:
Oops gemist.. Of je zat op een eerdere trein en nu de laatste...quote:Op maandag 20 april 2015 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
stuk door Geldrrland deed dat niet. Dus kom wel met vertraging thuis
Nee dezelfde. maar vertraging is uiteindelijk 2 hele minuten.quote:Op maandag 20 april 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops gemist.. Of je zat op een eerdere trein en nu de laatste...
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 20 april 2015 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dezelfde. maar vertraging is uiteindelijk 2 hele minuten.
quote:
Gewoon de vertraging ingehaald heet dat, ipv de gebruikelijke 10 minuten stop in Zwolle daar maar 1 of 2 minuten van maken en verder harder rijden.quote:
Het waren voetbalsupporters.....tja.quote:Op maandag 20 april 2015 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon de vertraging ingehaald heet dat, ipv de gebruikelijke 10 minuten stop in Zwolle daar maar 1 of 2 minuten van maken en verder harder rijden.
Zaten ook behoorlijk wat schreeuwers in de stiltecoupe, met een vlag en toeters en rood witte sjaaltjes. Kon ze niet verstaan, ze waren dronken of Brabants of beide.
Er zaten ook een paar die expres een ajax sjaal en pet mee hadden de trein in.quote:Op maandag 20 april 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het waren voetbalsupporters.....tja.
Voor mij is alle voetbal 1 pot nat, ik hou er niet van, drukte om niks, het is een bal, 22 kerels en 2 doelen. Meer is het niet en ze schoppen zeik omdat ze gewonnen hebben of ze schoppen zeik omdat ze verloren hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 15:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zaten ook een paar die expres een ajax sjaal en pet mee hadden de trein in.
ik hou wel van dat spel hoorquote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij is alle voetbal 1 pot nat, ik hou er niet van, drukte om niks, het is een bal, 22 kerels en 2 doelen. Meer is het niet en ze schoppen zeik omdat ze gewonnen hebben of ze schoppen zeik omdat ze verloren hebben.
Nee natuurlijk vind je hoofd dat niet leuk, voorzichtig aan hoor!!quote:Op maandag 20 april 2015 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Een wandeling dan maar, in de zon zitten vond mijn hoofd toch niet zo leuk
wat de n**k is er allemaal aan de hand met je lichaam?quote:Op maandag 20 april 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ruim een half uur gaan wandelen, compleet verzuurde bovenbenen, maar goed, ik heb het toch maar weer gedaan
Moet dat dan perse buiten gedaan worden? Of ben je de rest van de dag druk?quote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn teennagels hebben nu alleen nog geen nieuw kleurtje. Ach ja, morgen weer een dag
aandoeningen, medicatie. Morgen weer wandelen, kan zomaar zijn dat het dan zonder problemen gaat en ook veel langer.quote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef sacha het volgende:
[..]
wat de n**k is er allemaal aan de hand met je lichaam?
ik zit niet in mijn eigen huis en met mijn onhandigheid durf ik het niet aan om het binnen te doen, dat is vragen om problemen. Ze zijn nog mooi roze, morgen blauw.quote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet dat dan perse buiten gedaan worden? Of ben je de rest van de dag druk?
OK dat wist ik niet ...quote:Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit niet in mijn eigen huis en met mijn onhandigheid durf ik het niet aan om het binnen te doen, dat is vragen om problemen. Ze zijn nog mooi roze, morgen blauw.
Zit je weer bij je vriendin?quote:Op maandag 20 april 2015 17:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Voordeel van hier zitten is dat ik binnen 5 stappen tussen de boomgaarden zit, je ziet met de dag meer bloesem komen
quote:Op maandag 20 april 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aandoeningen, medicatie. Morgen weer wandelen, kan zomaar zijn dat het dan zonder problemen gaat en ook veel langer.
daar krijg je enge ziektes vanquote:Op maandag 20 april 2015 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat kan ook... Maar ik ga zo even de zon op m balkon opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |