Ja als je boven de 40+ mag je geen beklag meer doen, want dan krijg je notes EN met veel notes ... geen idee...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ga es ff lekker naar FB om je beklag te doen jah!
oh wacht...
speaking of..quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ga es ff lekker naar FB om je beklag te doen jah!
oh wacht...
Ik zie geen tieten of kut dus geen reden ....quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:33 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze werd verwijderd door die gast die in het overduidelijke complot tegen 40+ ziten ik wilde jullie 'm niet onthouden, want je hebt geil, geiler, geilst
40 plus rules!!!!!!!
Je bent rebelsquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
Ik heb er zowaar een extra note bij ? Want ?
Wel een terechte verwijderingquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:33 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze werd verwijderd door die gast die in het overduidelijke complot tegen 40+ ziten ik wilde jullie 'm niet onthouden, want je hebt geil, geiler, geilst
40 plus rules!!!!!!!
Ah joh, die opa komt zichzelf nog wel tegen als ie tegen de 40 begint te lopen en alleen bij z'n ouders in de logeerkamer forum-admin zit uit te hangen en niemand z'n vriend wil zijn omdat ie uiteindeljk alleen maar topics en forums aan het sluiten is uit onvrede met uhhhh weetikveelquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je boven de 40+ mag je geen beklag meer doen, want dan krijg je notes EN met veel notes ... geen idee...
Hij heeft het eerst bij mij gedaan door iets wat terecht geopend was te sluiten met een butt reden ...quote:
wel een ritsquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie geen tieten of kut dus geen reden ....
Ja, vind het ook een beetje zwak.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het eerst bij mij gedaan door iets wat terecht geopend was te sluiten met een butt reden ...
Mijn schuld, excuses.Ik opende met verkeerde topictitel en heb het eigenlijke topic vermoord.. Ik zal vragen of je note naar mij getransferd kan wordenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het eerst bij mij gedaan door iets wat terecht geopend was te sluiten met een butt reden ...
Dit wsd toch voor 40+? waarom dan 30 cm, daar is de rest van Fok al voorquote:
Ach ik ben rebels... Ik was toch al bezig met een transformatieproces...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mijn schuld, excuses.Ik opende met verkeerde topictitel en heb het eigenlijke topic vermoord.. Ik zal vragen of je note naar mij getransferd kan worden
Nooit iets gehad ouder dan 32. gaat ook nooitniet gebeuren in dit levenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, sorry. Misschien vind ik het wel mooi als ik ook 40+ ben
dan klopt het toch?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit wsd toch voor 40+? waarom dan 30 cm, daar is de rest van Fok al voor
Niet iedereen is van de draken penissen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit wsd toch voor 40+? waarom dan 30 cm, daar is de rest van Fok al voor
Likewisequote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niet iedereen is van de draken penissen.
Fijn weekend eenieder.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nooit iets gehad ouder dan 32. gaat ook nooitniet gebeuren in dit leven![]()
Misschien Sas?![]()
sterk ingezoomd wel danquote:
ik heb het over Nederlandquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij op je eiland waar geen of slechts weinig autos rijden ...
Die opa heeft zich nooit gemeld in 40+ dus ja ... Melding van boven... Opa sluit maar af ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:54 schreef sly-nl het volgende:
Anders sturen we de baas een bericht, dit ken toch eigenlijk helemaal niet. Die opa zit in een complot, ik zei het al eerder
IK ZEG VERPLAATSEN NAAR BNWquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:54 schreef sly-nl het volgende:
Anders sturen we de baas een bericht, dit ken toch eigenlijk helemaal niet. Die opa zit in een complot, ik zei het al eerder
oh maar ik doe alleen maar alsof ik 42 ben zodat ik er in 40+ bij kon horen hoor, ik ben een stuk jonger.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nooit iets gehad ouder dan 32. gaat ook nooitniet gebeuren in dit leven![]()
Misschien Sas?![]()
Zat ik al eerder aan te denken, maar zal dan wel verwijderd worden, denk ik.. Ze moeten ons hebbenquote:
dat zijn de beste klussenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:57 schreef chufi het volgende:
Een soort ontslagprocedure manager die tijdelijk ingehuurd wordt...
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh maar ik doe alleen maar alsof ik 42 ben zodat ik er in 40+ bij kon horen hoor, ik ben een stuk jonger.
En sas is 28, dus ik voorzie weinig problemen
Klopt...quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar was een film over, met George Clooney
Misschien moet tong het 2e topic openen... Misschien dat ze dan niet durven te sluiten ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt...
Maar compleet geen gevoel met de "medewerkers" hebben... Blijkt dus wel, alles wat we proberen en openen wordt keihard afgekapt ...
als ik later groot ben ga ik met hem trouwenquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar was een film over, met George Clooney
In showbizz moet je minimaal 5 doen Sasquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik later groot ben ga ik met hem trouwen![]()
én met Johnny Depp
geen probleem sjoefquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In showbizz moet je minimaal 5 doen Sas
Nietes, Sjors dat mag, maar Sjonnie Dep met dat zielige sikkie en dat kinderhoofd wil ik niet bij je aantreffenquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik later groot ben ga ik met hem trouwen![]()
én met Johnny Depp
Thanksquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nietes, Sjors dat mag, maar Sjonnie Dep met dat zielige sikkie en dat kinderhoofd wil ik niet bij je aantreffen![]()
Sjoef eet ze, iedereen eet ze behalve opa B., dat alles mag aanbranden wat je bakt dit weekeinde![]()
Leters
Die is nooit voorzichtig, die is gekquote:
Die komt hier alleen om te stangen ,,,quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die is nooit voorzichtig, die is gek
Precies Sly is coolquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt hier alleen om te stangen ,,,
Nu in ons voordeel btw
Ze was er niet... Waarom altijd alles op haar afschuiven? Tis Sas nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Fann maakt smoothies?
http://www.at5.nl/artikel(...)ide-knallen-te-horen
wellus, Fann is ook mij, wij zijn allen kinderen van Godquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was er niet... Waarom altijd alles op haar afschuiven? Tis Sas niet
Ja laten we hier een sc maken met parika's en sompige aardappels.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Fann maakt smoothies?
http://www.at5.nl/artikel(...)ide-knallen-te-horen
Ik weet meteen weer waarom ik hier niet zo vaak meer kom...quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was er niet... Waarom altijd alles op haar afschuiven? Tis Sas niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |