Gewoon de vertraging ingehaald heet dat, ipv de gebruikelijke 10 minuten stop in Zwolle daar maar 1 of 2 minuten van maken en verder harder rijden.quote:
Het waren voetbalsupporters.....tja.quote:Op maandag 20 april 2015 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon de vertraging ingehaald heet dat, ipv de gebruikelijke 10 minuten stop in Zwolle daar maar 1 of 2 minuten van maken en verder harder rijden.
Zaten ook behoorlijk wat schreeuwers in de stiltecoupe, met een vlag en toeters en rood witte sjaaltjes. Kon ze niet verstaan, ze waren dronken of Brabants of beide.
Er zaten ook een paar die expres een ajax sjaal en pet mee hadden de trein in.quote:Op maandag 20 april 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het waren voetbalsupporters.....tja.
Voor mij is alle voetbal 1 pot nat, ik hou er niet van, drukte om niks, het is een bal, 22 kerels en 2 doelen. Meer is het niet en ze schoppen zeik omdat ze gewonnen hebben of ze schoppen zeik omdat ze verloren hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 15:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zaten ook een paar die expres een ajax sjaal en pet mee hadden de trein in.
ik hou wel van dat spel hoorquote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij is alle voetbal 1 pot nat, ik hou er niet van, drukte om niks, het is een bal, 22 kerels en 2 doelen. Meer is het niet en ze schoppen zeik omdat ze gewonnen hebben of ze schoppen zeik omdat ze verloren hebben.
Nee natuurlijk vind je hoofd dat niet leuk, voorzichtig aan hoor!!quote:Op maandag 20 april 2015 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Een wandeling dan maar, in de zon zitten vond mijn hoofd toch niet zo leuk
wat de n**k is er allemaal aan de hand met je lichaam?quote:Op maandag 20 april 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ruim een half uur gaan wandelen, compleet verzuurde bovenbenen, maar goed, ik heb het toch maar weer gedaan
Moet dat dan perse buiten gedaan worden? Of ben je de rest van de dag druk?quote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn teennagels hebben nu alleen nog geen nieuw kleurtje. Ach ja, morgen weer een dag
aandoeningen, medicatie. Morgen weer wandelen, kan zomaar zijn dat het dan zonder problemen gaat en ook veel langer.quote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef sacha het volgende:
[..]
wat de n**k is er allemaal aan de hand met je lichaam?
ik zit niet in mijn eigen huis en met mijn onhandigheid durf ik het niet aan om het binnen te doen, dat is vragen om problemen. Ze zijn nog mooi roze, morgen blauw.quote:Op maandag 20 april 2015 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet dat dan perse buiten gedaan worden? Of ben je de rest van de dag druk?
OK dat wist ik niet ...quote:Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit niet in mijn eigen huis en met mijn onhandigheid durf ik het niet aan om het binnen te doen, dat is vragen om problemen. Ze zijn nog mooi roze, morgen blauw.
Zit je weer bij je vriendin?quote:Op maandag 20 april 2015 17:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Voordeel van hier zitten is dat ik binnen 5 stappen tussen de boomgaarden zit, je ziet met de dag meer bloesem komen
quote:Op maandag 20 april 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aandoeningen, medicatie. Morgen weer wandelen, kan zomaar zijn dat het dan zonder problemen gaat en ook veel langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |