1 en 2 ja maar Bloodline? Geen idee wat dat nu weer is ... serie of zo?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk he?Wijntje erbij en straks wat Chinees voer en Bloodline
Ja Bloodline (TV Series 2015â ) - IMDb Op naar episode 7quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
1 en 2 ja maar Bloodline? Geen idee wat dat nu weer is ... serie of zo?
Als recentelijk sinds 2008quote:
Mooi gordijnquote:
het lijkt wel een van de Xenosquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
antivliegen ding voor de deur is het...
Ik schrik hiervan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit vlees in. Oh ennuh RLS / Oh nee, overleden Peter Notenboom (PeterNB)
Stinken, lijkt me.quote:
Zeventig honden en dertig katten, zoveel huisdieren heeft een Spaanse vrouw in haar huis en tuin.quote:
Kan ik niet zeggenquote:
als het hier stil is heb ik ook niets te zeggenquote:Op zondag 19 april 2015 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
hiero bedoel ik, in het niet reanimeren bejaarden topic
post 1 hiero vandaagquote:Op zondag 19 april 2015 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
hiero bedoel ik, in het niet reanimeren bejaarden topic
ben je veel in UTO geweest Sjoef ?quote:
Nee nergens vandaag ... ff geen zin , eigenlijk had helemaal niet willen posten Maar goed wie weet morgen slechts wat snelle autos ...quote:
I heb 2 kaartjes ... 1 voor beidequote:Op zondag 19 april 2015 22:51 schreef just me het volgende:
snelle auto's en hersenspinsels over emigreren naar een warm buitenland
ditto, stom wel, actie reactiequote:Op zondag 19 april 2015 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
als het hier stil is heb ik ook niets te zeggen
als het hier zo stil is ga ik vanzelf wel naar Radio 49 waar meer leven in de tent is! Vind het prima daar, geen geruzie en gekissebisquote:
Waar heb je lekker gescheten vandaag Sas ?quote:Op zondag 19 april 2015 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zeg ik...
ik zwerf wat rond, post een drol in mijn oude vertrouwde stek
jazeker, ruim een kilo in de ochtendquote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar heb je lekker gescheten vandaag Sas ?
Ik had UTO nog in mjn AT staan maar die ga ik er ook uitslopenquote:
Ik zou gewoon een topic openenquote:Op zondag 19 april 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
tis dat er zo'n taboe om poep hangt anders had ik nog een fantaaaaaaaaaastisch topiek
geen leven meer in of niet gezwellig meer?quote:Op zondag 19 april 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had UTO nog in mjn AT staan maar die ga ik er ook uitslopen
ik volg het niet meer, vind het bagger allemaal !quote:Op zondag 19 april 2015 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
geen leven meer in of niet gezwellig meer?
niet in de Generale Kat, ondanks mijn schijt aan conventiesquote:Op zondag 19 april 2015 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een topic openen
schijt hebben aan de gevestigde orde
moeten ze dat maar in BAG zettenquote:Op zondag 19 april 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik volg het niet meer, vind het bagger allemaal !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |