Ja dat snap ik ...quote:
Moet je niet verkeerd opvatten hoor, maar ik zag de discussie in FB, hier kan je prima een topic overquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
Iemand anders die op latere leeftijd het roer omgooide en iets anders is gaan doen?
Nog niet, moet eerst zien in welke richtingquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
Iemand anders die op latere leeftijd het roer omgooide en iets anders is gaan doen?
Hobby's zijn dat meer, ik doe iets totaal anders om mijn werk van te maken. Als ik zou zeggen wat ben ik heel makkelijk te vinden. Ik zeg veel, maar dit toch even liever niet. Op een meeting zou ik het er wel uitfloepen(stel maar een datum voor, ik kan toch niet)quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ...
Maar je was met meerdere dingen bezig, archeologie en imker, dus één van de twee of je
moet met nog meer bezig zijn, dan is me dat ontgaan.
Komt toch ander publiek hier in GC, en dat merk ik nu al, sc valt steeds stiiler en het is toch anders.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je niet verkeerd opvatten hoor, maar ik zag de discussie in FB, hier kan je prima een topic over
openen in GC denk iken als je die vraag aan mij zou stellen zou ik zeggen Nee, gewoon door
omstandigheden niet dus...
OKé snap ik wel... geeft niet...quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hobby's zijn dat meer, ik doe iets totaal anders om mijn werk van te maken. Als ik zou zeggen wat ben ik heel makkelijk te vinden. Ik zeg veel, maar dit toch even liever niet. Op een meeting zou ik het er wel uitfloepen(stel maar een datum voor, ik kan toch niet)
Je kan je fysiotherapie weer oppakkenquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet, moet eerst zien in welke richting
Ja, hier kan ook natuurlijk, als valt het hier ook wel stilquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt toch ander publiek hier in GC, en dat merk ik nu al, sc valt steeds stiiler en het is toch anders.
Daarom maar even in de sc
Die memorylane sc is pas stil, al dagen niet gepost daarquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hier kan ook natuurlijk, als valt het hier ook wel stil
Nee dat niet .... Maar wie weet bedenk ik ooit watquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan je fysiotherapie weer oppakken
En je zit nu in de?quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet .... Maar wie weet bedenk ik ooit wat
Een nieuw programma leren? Computertaal die veel gevraagd gaat worden om kennis van te hebben binnenkort?quote:
Ja dat is een van de mogelijkheden of iets geheel anders... Ik ben het wereldje een beetje zat ....quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Een nieuw programma leren? Computertaal die veel gevraagd gaat worden om kennis van te hebben binnenkort?
Er is zat vrijwilligerswerk hoor, en heel soms lukt het om binnen een organisatie door te stromen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is een van de mogelijkheden of iets geheel anders... Ik ben het wereldje een beetje zat ....
Ja wie weet, ik zal ook daar eens rondneuzen...quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is zat vrijwilligerswerk hoor, en heel soms lukt het om binnen een organisatie door te stromen.
Sowieso is dat handig om het gat in je cv niet al te groot te laten worden en je doet nog iets anders dan Fokken. O en je helpt anderen er ook goed mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet, ik zal ook daar eens rondneuzen...
ik ben 7 jaar geleden overgestapt van kantoorbanen bij de universiteit naar de gehandicaptenzorgquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
Ik heb net op cursus geleerd om data in je CV op hele jaartallen af te ronden en dan is t/m december 2014 gewoon 2015.... Dus de komende maanden zijn weer gecoveredquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Sowieso is dat handig om het gat in je cv niet al te groot te laten worden en je doet nog iets anders dan Fokken. O en je helpt anderen er ook goed mee natuurlijk.
hele logische trucquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net op cursus geleerd om data in je CV op hele jaartallen af te ronden en dan is t/m december 2014 gewoon 2015.... Dus de komende maanden zijn weer gecovered
En hoe jong was je toen? Volgens mij nog 40-, dat is volgens mij toch iets anders dan wanneer je 50+ bent.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben 7 jaar geleden overgestapt van kantoorbanen bij de universiteit naar de gehandicaptenzorg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |