Zeker en ik ben pas op mn 30ste begonnen met werken.....quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe jong was je toen? Volgens mij nog 40-, dat is volgens mij toch iets anders dan wanneer je 50+ bent.
Chuf, als je realistisch bent, weet je dat wanneer je 50+ bent omscholen weinig zin heeft, de spoeling is al dun als je een baan zoekt in de richting waarin je gewerkt hebt en dus ervaring hebt. Welke baas/bedrijf neemt nou een 50+er aan die net een omscholing achter de rug heeft en geen werkervaring in die richting?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker en ik ben pas begin op mn 30ste met werken.....
tuurlijk is dat anders, maar drakin vroeg het en die is net zo oud als ikquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe jong was je toen? Volgens mij nog 40-, dat is volgens mij toch iets anders dan wanneer je 50+ bent.
Dan is het goed, en mooi dat het je toen lukte.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk is dat anders, maar drakin vroeg het en die is net zo oud als ik
kun je altijd nog doen maar dan moet je toch nog werken of heb je een pot met goud gevonden?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:37 schreef chufi het volgende:
Misschien verkoop ik hier alles wel en vertrek naar het zuiden
Ik heb nog wel een spaarpotje ... En opgebouwde pensioen tegoeden .... Wie weet ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
kun je altijd nog doen maar dan moet je toch nog werken of heb je een pot met goud gevonden?
lijkt me wel een beslissing hoor om hier "alles" achter je te laten en ergens anders iets nieuws op te bouwen, maar je denkt er toch al langer over ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een spaarpotje ... En opgebouwde pensioen tegoeden .... Wie weet ...
Al jaren ... En ik blijf het een hele beslissing vinden.. Dus het is er nog nooit van gekomen...quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:41 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me wel een beslissing hoor om hier "alles" achter je te laten en ergens anders iets nieuws op te bouwen, maar je denkt er toch al langer over ?
Nee ... Maar ik heb nog wel even de tijd....quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu je dochter komt kun je toch nog niet vertrekken?
Waar haalt ie het gore lef vandaan om dit te zeggen wanneer het topic gewoon vol is ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die andere is niet voor niets gesloten.
Echt stom inderdaad, hij was idd gewoon vol.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar haalt ie het gore lef vandaan om dit te zeggen wanneer het topic gewoon vol is ...
Hoe oud is Opa?
Overal waar iets vol is en je wil nog wat posten ... open je een nieuwe... Maar Opa heeft ons ook als admin afgesloten terwijl ik nog nooit van die gast had gehoord... Overleg ? Discussie ? Niets helemaal niets ...quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Echt stom inderdaad, hij was idd gewoon vol.
Die was toch ook opgeheven?quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:59 schreef sacha het volgende:
hoi skattie, ben je al bij de ballotage commissie geweest?
Fijn, dan laat ik mij bij deze toe.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef sacha het volgende:
de ballotage commissie is bij mijn weten niet opgeheven en bestaat uit iedereen
Ben jij een vrouw? Zo niet dan moet je een andere weg bewandelen... Sorryquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:13 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Fijn, dan laat ik mij bij deze toe.
eerst je geld inleveren bij de poort en pics van je zusjequote:Op vrijdag 17 april 2015 18:13 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Fijn, dan laat ik mij bij deze toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |