SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
VMBO!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat waren vast oudere kinderen?
ja ik snap wat je bedoeld, als ik zie welke van onze groep 8-ers naar het VMBO gaan... arme leerkrachten daarquote:
schop onder de kont moeten ze hebben, luisterenquote:
Ja en ik was ook nog eens de gore klootzak die hen op spijbelen moest controleren en hen bij mij moest laten nablijven, en er streng op toezien dat ze muisstil waren tijdens het nablijven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik snap wat je bedoeld, als ik zie welke van onze groep 8-ers naar het VMBO gaan... arme leerkrachten daar
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
Dit doet me wat aan de band OM denken, behalve de rauwere vocals.:)
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb weleens tijdje met busje ADHD kinderen rond gereden.
Na een jaar had ik er wel genoeg van.
Ja fantastisch zo'n functiequote:Op dinsdag 14 april 2015 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik was ook nog eens de gore klootzak die hen op spijbelen moest controleren en hen bij mij moest laten nablijven, en er streng op toezien dat ze muisstil waren tijdens het nablijven.
Dan meot ik die maar eens gaan luisteren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
Dit doet me wat aan de band OM denken, behalve de rauwere vocals.:)
NAAST dat ik roostermaker was (dag- periode-, examen-, en surveillanceroosters), assistent bij natuurkunde, scheikunde en biologie, conciërge, medewerker werkgroep Veiligheid, medewerker ARBO groep, BHV'er en shitloads aan andere taken.quote:
Welke groep heb jij?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik snap wat je bedoeld, als ik zie welke van onze groep 8-ers naar het VMBO gaan... arme leerkrachten daar
Ik zou totaal ongeschikt zijn om les te gevenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn aanpak viel niet binnen het beleid.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou totaal ongeschikt zijn om les te gevenIk doe al 15 jaar de administratie op school en ken daardoor mijn pappeheimers en hun ouders.
Sommige dingen zijn ook heel schrijnend hoor... ooit meegemaakt dat 2 jonge kinderen de hele nacht alleen thuis waren en ik daar achter was gekomen, werd meteen politie en jeugdzorg ingeschakeld...quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]Ouders zijn soms nog erger dan die koters zelf!
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou totaal ongeschikt zijn om les te gevenIk doe al 15 jaar de administratie op school en ken daardoor mijn pappeheimers en hun ouders.
Okee dan!quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn ook heel schrijnend hoor... ooit meegemaakt dat 2 jonge kinderen de hele nacht alleen thuis waren en ik daar achter was gekomen, werd meteen politie en jeugdzorg ingeschakeld...
Manusje van alles...quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
NAAST dat ik roostermaker was (dag- periode-, examen-, en surveillanceroosters), assistent bij natuurkunde, scheikunde en biologie, conciërge, medewerker werkgroep Veiligheid, medewerker ARBO groep, BHV'er en shitloads aan andere taken.
Zit op hetzelfde niveau alleen bij mij is het nooit vastgesteld.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja vaak als je afwijkt van de standaard, kan dat heel goed vallen! :y
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Manusje van alles...
De geitenwollen sokken willen ook dat ik dat ben
* Symphonic says No way, fuck you...
ze beginnen aan dat idee te wennen
Het is meestal heel erg leuk werk maar vergeet niet dat in 15 jaar tijd veel dingen veranderd/geautomatiseerd zijn en dat is wel weer jammer. Maar "werken" met kinderen is meestal leuk, het is een basisschool dus heel anders dan wat ToT heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Omdat je juffrouw zei dacht ik dat je zelf les gaf..
Maar mijn oudste noemt de conciërge ook 'meester', dus dat was een domme aanname![]()
Wel leuk werk, lijkt me!
Bij mij een jaar geleden eindelijk!quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit op hetzelfde niveau alleen bij mij is het nooit vastgesteld.
Ik heb nog een boze buurvrouw aan de deur gehadquote:
ik verdom het..quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
HEEL verstandig!
Ja en hoe meer je op je bordje krijgt, hoe minder tijd je voor alles hebt, hoe meer fouten je maakt en hoe minder je feitelijk af kunt maken, en hoe meer gezeik je weer krijgt.
Maakt voor mij niet veel meer uit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij een jaar geleden eindelijk!En Asperger dus.
Ja en ik zit te luisteren terwijl dit toch niet mijn favo-muziek isquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor VEEL bands waar ik echt nog nooit van gehoord had!
stomme buuvquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog een boze buurvrouw aan de deur gehad
Ach met therapie en praatgroepjes enzo kom ik soms 70-plussers tegen bij wie het net gediagnosticeerd is!quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet veel meer uit.
nee stomme just me die een letter vergeten was het moest natuurlijk Geen zijnquote:
Paar jaar geleden vond ik deze muziek te hardquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en ik zit te luisteren terwijl dit toch niet mijn favo-muziek is
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
nee stomme just me die een letter vergeten was het moest natuurlijk Geen zijn
Ik had dit topic nooit moeten vindenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar jaar geleden vond ik deze muziek te hardMaar dan ga je het wat vaker luisteren en voor je het weet is het één van je favoriete muziekgenres
Dat kan ik me voorstellen ja, meer (onzinnige) regeltjes ook vast.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Het is meestal heel erg leuk werk maar vergeet niet dat in 15 jaar tijd veel dingen veranderd/geautomatiseerd zijn en dat is wel weer jammer. Maar "werken" met kinderen is meestal leuk, het is een basisschool dus heel anders dan wat ToT heeft meegemaakt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had dit topic nooit moeten vinden
De scheldkannonades die ik daar naar mijn hoofd geslingerd kreeg.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja, meer (onzinnige) regeltjes ook vast.
Ik vind het altijd zo kneuterig gezellig op school (ook basisschool dus) en vind het maar stom dat ik nu buiten moet wachten tot zoonlief zelf naar buiten komt![]()
Een heel ander kaliber dan de school van ToT, natuurlijk
Bij ons is het echt erg... de school begint 08.30 uur en om 08.25 loopt de directeur met een bel door de gang en dan moeten de ouders wegquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het altijd zo kneuterig gezellig op school (ook basisschool dus) en vind het maar stom dat ik nu buiten moet wachten tot zoonlief zelf naar buiten komt![]()
aiquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons is het echt erg... de school begint 08.30 uur en om 08.25 loopt de directeur met een bel door de gang en dan moeten de ouders weg![]()
ik heb altijd een klik met de "moeilijke " kinderen, geen idee hoe dat komtquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
De scheldkannonades die ik daar naar mijn hoofd geslingerd kreeg.En maar HEEL af en toe zei een docent er eens iets van. Altijd disrepect tegenover mij, op allerlei manieren, terwijl er ook genoeg scholieren waren waar ik echt fantastisch mee kon opschieten; met name de metalheads en andere social outcasts.
wellusquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had dit topic nooit moeten vinden
mijn muzieksmaak was al breed maar door R49 nog brederquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar jaar geleden vond ik deze muziek te hardMaar dan ga je het wat vaker luisteren en voor je het weet is het één van je favoriete muziekgenres
quote:
vind het te gezellig hierquote:
Ik snap die docenten dan ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
De scheldkannonades die ik daar naar mijn hoofd geslingerd kreeg.En maar HEEL af en toe zei een docent er eens iets van. Altijd disrepect tegenover mij, op allerlei manieren, terwijl er ook genoeg scholieren waren waar ik echt fantastisch mee kon opschieten; met name de metalheads en andere social outcasts.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn muzieksmaak was al breed maar door R49 nog breder
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
vind het te gezellig hier
maar goed, mijn blunder richting Spezz was een goede binnenkomer!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
vind het te gezellig hier
maar goed, mijn blunder richting Spezz was een goede binnenkomer!
Ik was laatst met twee kinderen en drie tassen net op tijd op het schoolplein, helemaal blij dat ik toch nog om 08:29 aankwam.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons is het echt erg... de school begint 08.30 uur en om 08.25 loopt de directeur met een bel door de gang en dan moeten de ouders weg![]()
Sterker nog; toen een leerlinge mij in de klas zat uit te schelden, kreeg ze zowat een aai over d'r bol en werd het onderwerp veranderd. Ik zei achteraf dat ik toch gehoopt had dat ze die leerlinge iets meer op d'r donder gegeven zou hebben, en vervolgens kreeg IK finaal op m'n flikker, want het was HAAR les en zij deed dingen zoals ZIJ het wilde en als mij dat niet beviel, moest ik maar opdonderen en weg blijven!!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap die docenten dan ook niet.
Zonder opvoeding en met duidelijk geen 'ondersteuning' van docenten is het ook niet vreemd dat e.e.a. ontspoort.
Maar daar zou precies jij dan niet de dupe van moeten worden..
Dus dat deed je toen ook maar?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterker nog; toen een leerlinge mij in de klas zat uit te schelden, kreeg ze zowat een aai over d'r bol en werd het onderwerp veranderd. Ik zei achteraf dat ik toch gehoopt had dat ze die leerlinge iets meer op d'r donder gegeven zou hebben, en vervolgens kreeg IK finaal op m'n flikker, want het was HAAR les en zij deed dingen zoals ZIJ het wilde en als mij dat niet beviel, moest ik maar opdonderen en weg blijven!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was laatst met twee kinderen en drie tassen net op tijd op het schoolplein, helemaal blij dat ik toch nog om 08:29 aankwam.
Kind parkeerde fiets, directrice trok voor onze neuzen de deur op slot![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was laatst met twee kinderen en drie tassen net op tijd op het schoolplein, helemaal blij dat ik toch nog om 08:29 aankwam.
Kind parkeerde fiets, directrice trok voor onze neuzen de deur op slot![]()
Ik dacht, ik laat eens wat mensen kennis maken met dit genre.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:27 schreef Doedezemaar het volgende:
De muziek is niet helemaal mijn genre, ken er wel aardig wat van, maar prima voor nu een beetje op de achtergrond
Ik ben ZIEDEND naar de directie gestormd en ben daar VOLLEDIG ontploft!quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus dat deed je toen ook maar?
Mensen
Als ik mijn zoon was zou ik bang voor haar zijnquote:
Ah, zo'n kleuterjuf heb ik vroeger gehad. Ik drukte me altijd tegen de muur als ik langs haar heen moest lopen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik mijn zoon was zou ik bang voor haar zijn
Je bomgordel bleek defect?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ZIEDEND naar de directie gestormd en ben daar VOLLEDIG ontploft!
Ja, dan mag je helemaal naar de andere kant lopen en daar naar binnen. En dat laat ik zoonlief nog niet alleen doen. Dus alles moest van de fiets afquote:
Ha! Nog beter.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ZIEDEND naar de directie gestormd en ben daar VOLLEDIG ontploft!
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik houd me in en ga geen oude verhalen vertellen.
Amateurquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Neem er meteen ff eentje voor mij mee; ik heb hier een leeg flesje voor me staan.
neem ik nog 'n laatste glaasje wijnquote:
Tja dat gebeurt soms gewoon wel eens he; dan zet je een vol flesje neer, dan chat je wat, is het gezellig, en ineens is het flesje leeg!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Naar bed! Bedankt voor de muziekjes enzo![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Dit nummer duurt 13 minuten.quote:
Heb ik gedaan, er staan hier twee flesjes.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Neem er meteen ff eentje voor mij mee; ik heb hier een leeg flesje voor me staan.
Neuhh.. maar heb wel weekend.quote:
Graag gedaan! Truste!quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Wel gelijk paar meegenomen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Stond wel helemaal in de schuur dat bier.
Dat hoort bij dit genre, lange nummers.quote:
Yep, genoeg voor vandaag iig. Zal morgen die zooi even in de koelkast gooien.quote:
Dan knal ik er volgende keer ook wat langere versies in.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hoort bij dit genre, lange nummers.
Ik draaide in de tijd van ONZ radio ook wel de lange nummers van Neil Young18 minuten Cowgirl in the Sand enzo
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan knal ik er volgende keer ook wat langere versies in.
En ik lust niet eens bier...
Koop gewoon een koelkast voor in je schuur johquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, genoeg voor vandaag iig. Zal morgen die zooi even in de koelkast gooien.
Heerlijk.quote:
Ik heb een koelkast in huis. Maar die had ik leeggedronken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop gewoon een koelkast voor in je schuur joh
LOLquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een koelkast in huis. Maar die had ik leeggedronken.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:46 schreef just me het volgende:
Ik heb niet veel gedronken maar zie zomaar een kratje Hertog Jan voorbij schuiven...
Niet vandaag hoorquote:
leuk zo'n deurheksquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan mag je helemaal naar de andere kant lopen en daar naar binnen. En dat laat ik zoonlief nog niet alleen doen. Dus alles moest van de fiets af
Daar heb ik ook last van, staat alleen niets meer in de schuur.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt niet. Als je een koelkast in de schuur hebt, dan heb je geen drankprobleem meer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ik net uit de schuur haal is sowieso wel koud. In de winter tenminste.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt niet. Als je een koelkast in de schuur hebt, dan heb je geen drankprobleem meer.
Altijd koud bier, zelfs al is het in huis op.
oh jee, wat moet ik nou als niet-bierdrinker?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Heb net ruim 9 uur aan materiaal bij elkaar geharkt voor de Synthesizer History show.
Dat wordt dan een hoop bier halen...
In mijn vorige huis had ik verwarming in de schuur zodat mijn bier niet bevroorquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ik net uit de schuur haal is sowieso wel koud. In de winter tenminste.
Sun O))))quote:
quote:
Trustequote:
Ik lees het morgen wel terug PPquote:
Ik wil nog wel ff verder hoor, ga ik wat anere/rustigere muziek draaien. Als iemand me op het rooster kan zetten iig.quote:
Zal ik je op het rooster gooien?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil nog wel ff verder hoor, ga ik wat anere/rustigere muziek draaien. Als iemand me op het rooster kan zetten iig.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil nog wel ff verder hoor, ga ik wat anere/rustigere muziek draaien. Als iemand me op het rooster kan zetten iig.
Dus...quote:
Even een biertje openen.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren naar mijn Stonerrock show!
And now for something completely different.
quote:
quote:
Bedanktquote:Op woensdag 15 april 2015 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer
was heerlijke muziek, heb er echt van genoten
Deze zegt me niks, maar het is wel lekkere chilldown muziek voor in de vroege nacht!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer
was heerlijke muziek, heb er echt van genoten
ik heb dit een keer eerder gehoordquote:Op woensdag 15 april 2015 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze zegt me niks, maar het is wel lekkere chilldown muziek voor in de vroege nacht!
Ik deze ook!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb dit een keer eerder gehoord
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Toch eens kijken hoeveel punten D. morgen gaat scoren tijdens mijn show..
als hij mazzel heeft 1, hooguit 2
Heerlijk nummerquote:
als het goed is zit er maar eeog hooguit 2 zangers in die je ergens van zou kunnen kennenquote:
toftof!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het goed is zit er maar eeog hooguit 2 zangers in die je ergens van zou kunnen kennen
(behalve als ik zelf ga, maar dat telt niet
Ehhmm, geen idee. Vertel?quote:
Geschoept? Is dat een woord?quote:Op woensdag 15 april 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zijn muziek is ook bij elkaar geschoept. Suicide iemand?
Nounou, laatst zag ik ook al soortgelijke suggestieve dingen!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als jij nou even die hond uitlaat, dan verwarm ik het bed wel voor
Is Vlaams lees ik net.quote:
toen wilde er zelfs nog iemand bij komen liggen, complete worstelpartij voor een plekjequote:Op woensdag 15 april 2015 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nounou, laatst zag ik ook al soortgelijke suggestieve dingen!Begint hier iets op te bloeien of zo?
![]()
Sorry, ben al bezet.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen wilde er zelfs nog iemand bij komen liggen, complete worstelpartij voor een plekje
Schuif eens opquote:Op woensdag 15 april 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als jij nou even die hond uitlaat, dan verwarm ik het bed wel voor
voor een keer dan...quote:Op woensdag 15 april 2015 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Schuif eens op
Scotty is heel hard aan het beamen
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen wilde er zelfs nog iemand bij komen liggen, complete worstelpartij voor een plekje
slaap lekkerquote:Op woensdag 15 april 2015 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een keer dan...
Mensen, ik ga de ogen dichtdoen, het zijn fijne liedjes bij het inslapen
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een keer dan...
Succes! Trustequote:Op woensdag 15 april 2015 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een keer dan...
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:26 schreef tailfox het volgende:
Stoner rock nog bezig?
Ben in een vreetbui.
Stoner muziek zou best kloppen
nouuu.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ben net een klein half uur geleden gestopt.
Ik draai genoeg andere lekkere muziek. Veel variatie ook, voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouuu.
Heb alles in het huis al opgegetrn.
klinkt nog steeds heeeeel er fijnquote:Op woensdag 15 april 2015 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai genoeg andere lekkere muziek. Veel variatie ook, voor ieder wat wils.
Fogel zei dat hij je er wel op wilde zetten. Moet je hem even PM'en.quote:
3 keer maruanaquote:Op woensdag 15 april 2015 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
She has a moist vagina
I particularly enjoy the circumference
I'll be sucking the warts off her anus (Alt: The circular walls of her anus)
I prefer her to any other
Marijuana
She had a moist vagina
I prefered her to any other
Marijuana
dat mag je..quote:
ow prima hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat mag je..
kan wel zijn dat ik een paar minten uitloop
Ik heb echt een show die qua tijd niet fijn te plannen is
Doesn't matter, had marihuana.quote:
Ik dacht dat ze gingen stoppenquote:Op woensdag 15 april 2015 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
On sale, kunnen ze dus aan de straatstenen niet kwijt?
Nee, sorry, ben geen jukebox vandaag.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
hey dj draai zo is ultraisa small talk.
Gooit een muntje in de djquote:Op woensdag 15 april 2015 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, sorry, ben geen jukebox vandaag.
Oh mijn god, dat nummer ken ik.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die gaan nog met kunstheupen achter de rolator "Oma's aan de top" zingen.
Vast wel eens gehoordquote:
quote:Wij heffen de hoorn en zullen drinken
Op hen die vielen in 't vijandsland
Van heinde en ver zijn wij gekomen
En keren nu terug naar het Saksenland
Zelfs buiten Nederland een bekende vikingmetalband.quote:
Ze stonden hier vorig jaar op het gratis festival hier, was geweldigquote:Op woensdag 15 april 2015 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt uit mijn provincie.Een voormalig collega van me had hen als bandje op haar bruiloft!
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze stonden hier vorig jaar op het gratis festival hier, was geweldig
Gaaf haha , zag ze vorig jaar op t festival waar Dagoduck het over had!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt uit mijn provincie.Een voormalig collega van me had hen als bandje op haar bruiloft!
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:53 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
Gaaf haha , zag ze vorig jaar op t festival waar Dagoduck het over had!
Zeker een aanrader om live te zien!
Succes ermeequote:Op woensdag 15 april 2015 00:55 schreef tailfox het volgende:
Dit is een nummer om je tanden te poetsen en tv uit te zetten dus ga ik dat maar doen
Mijn vaste afsluiter nog.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de opdracht van DDM uitvoeren
Kom zo nog ff terug
DD Thanks voor de heeeele toffe muziek
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 april 2015 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de opdracht van DDM uitvoeren
Kom zo nog ff terug
DD Thanks voor de heeeele toffe muziek
Geen dank.quote:
SPOILER: tracklistingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ga nog ff een episode van House of Cards kijken! Fijne nacht nogquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
Toch weer Piet.... Zonder het rooster te checken hoor je het
klinkt helemaal niet verkeerd dit...quote:Op woensdag 15 april 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Opgenomen in oude gymzaal met 4 sporen dit.
3x raden waar Doe Maar het vandaan heeft.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan Doe Maar - Indonesia...
Lekker dit
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
3x raden waar Doe Maar het vandaan heeft.
Uit een coffeeshop in Tilburg?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
3x raden waar Doe Maar het vandaan heeft.
Maar kwamen Doe Maar gasten daar?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toevallig draaide we wel zulke muziek daar.
Ok Heel Nederwiet era verklaardquote:Op woensdag 15 april 2015 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen Henny, die woonde tegenover.
Dit hoor je niet zo vaak maar klinkt erg bekend.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
Rare muziek Piet, wel lekker, maar ook apart af en toe.
Piet draait voor de mensen in de nacht......quote:Op woensdag 15 april 2015 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
Rare muziek Piet, wel lekker, maar ook apart af en toe.
Dat dus, bekende melodietjes/teksten soms, waarvan ik denk, wtf.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit hoor je niet zo vaak maar klinkt erg bekend.
Hi Mo.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piet draait voor de mensen in de nacht......
Hoi, ik hang op de achtergrond, beetje relaxen enzo.....quote:
Hey Chocootje. Ik zwaai wel even terug.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hi Mo.![]()
Ja Piet ik zwaai.![]()
En is prima muziek voor in de nacht.
Hey knokkels jij ook nog wakker....nou nou.quote:
Laters chuf...quote:Op woensdag 15 april 2015 03:01 schreef chufi het volgende:
Heel relaxed, ik zou er bijna van gaan blowen....![]()
Tot de volgende keer
quote:Op woensdag 15 april 2015 03:01 schreef chufi het volgende:
Heel relaxed, ik zou er bijna van gaan blowen....![]()
Tot de volgende keer
Zal ik.... nah, genoeg gezwaaid nu.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey Chocootje. Ik zwaai wel even terug.![]()
* knokkels ligt al een uur of drie wakker..quote:Op woensdag 15 april 2015 03:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi, ik hang op de achtergrond, beetje relaxen enzo.....
Dat is aardig van je....nog even en ik ga geloven dat je dat ook bent.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hoi, maar ik zwaai even niet meer, wil onze dj niet teveel irriteren.
Ik had dat kunnen zeggenquote:
De DJ kan veel hebben hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hoi, maar ik zwaai even niet meer, wil onze dj niet teveel irriteren.
Miauw.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is aardig van je....nog even en ik ga geloven dat je dat ook bent.![]()
Ach ja, in mijn kringen is dat niets bijzonders, je valt meer op als je geen hijs neemt.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had dat kunnen zeggen
Maar jij was me voor.
Die 2 gekken van mij liggen naast me, maar ik moet ze dadelijk nog even verzorgen.quote:
Hier al gebeurt en ze slapen allemaal.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 2 gekken van mij liggen naast me, maar ik moet ze dadelijk nog even verzorgen.
Even snel de keutels uit de bak scheppen en water en eten geven, meer is het niet. Daarom heb ik poezen en geen honden, poezen zijn relaxt en heb je weinig last van verder, en ze zijn supergezellig.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier al gebeurt en ze slapen allemaal.
Muziek of Wiet?quote:Op woensdag 15 april 2015 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is mijn ADHD medicijn. Voor mij werkt het prima,
Voor mij ook, als ik eentje rook en poezen om mij heen heb ben ik zelf ook relaxt.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is mijn ADHD medicijn. Voor mij werkt het prima,
Kan je gewoon oud mee worden, en is beter dan een hartaanval op je 50e van de stress.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even snel de keutels uit de bak scheppen en water en eten geven, meer is het niet. Daarom heb ik poezen en geen honden, poezen zijn relaxt en heb je weinig last van verder, en ze zijn supergezellig.
Stress wat is dat?quote:Op woensdag 15 april 2015 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je gewoon oud mee worden, en is beter dan een hartaanval op je 50e van de stress.
Ik heb eigenlijk een hekel aan honden, of beter gezegd ik heb een hekel aan veel hondeneigenaren. De beesten zelf zijn best ok, maar ik zou er nooit een willen hebben. Ik zou alleen willen dat mensen de stront opruimen die de beesten op de stoep achterlaten, ik flikker de vol gescheten kattenbak ja ook niet op straat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |