Koop gewoon een koelkast voor in je schuur johquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, genoeg voor vandaag iig. Zal morgen die zooi even in de koelkast gooien.
Heerlijk.quote:
Ik heb een koelkast in huis. Maar die had ik leeggedronken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop gewoon een koelkast voor in je schuur joh
LOLquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een koelkast in huis. Maar die had ik leeggedronken.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:46 schreef just me het volgende:
Ik heb niet veel gedronken maar zie zomaar een kratje Hertog Jan voorbij schuiven...
Niet vandaag hoorquote:
leuk zo'n deurheksquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan mag je helemaal naar de andere kant lopen en daar naar binnen. En dat laat ik zoonlief nog niet alleen doen. Dus alles moest van de fiets af
Daar heb ik ook last van, staat alleen niets meer in de schuur.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt niet. Als je een koelkast in de schuur hebt, dan heb je geen drankprobleem meer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ik net uit de schuur haal is sowieso wel koud. In de winter tenminste.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt niet. Als je een koelkast in de schuur hebt, dan heb je geen drankprobleem meer.
Altijd koud bier, zelfs al is het in huis op.
oh jee, wat moet ik nou als niet-bierdrinker?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Heb net ruim 9 uur aan materiaal bij elkaar geharkt voor de Synthesizer History show.
Dat wordt dan een hoop bier halen...
In mijn vorige huis had ik verwarming in de schuur zodat mijn bier niet bevroorquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ik net uit de schuur haal is sowieso wel koud. In de winter tenminste.
Sun O))))quote:
quote:
Trustequote:
Ik lees het morgen wel terug PPquote:
Ik wil nog wel ff verder hoor, ga ik wat anere/rustigere muziek draaien. Als iemand me op het rooster kan zetten iig.quote:
Zal ik je op het rooster gooien?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil nog wel ff verder hoor, ga ik wat anere/rustigere muziek draaien. Als iemand me op het rooster kan zetten iig.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil nog wel ff verder hoor, ga ik wat anere/rustigere muziek draaien. Als iemand me op het rooster kan zetten iig.
Dus...quote:
Even een biertje openen.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren naar mijn Stonerrock show!
And now for something completely different.
quote:
quote:
Bedanktquote:Op woensdag 15 april 2015 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer
was heerlijke muziek, heb er echt van genoten
Deze zegt me niks, maar het is wel lekkere chilldown muziek voor in de vroege nacht!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer
was heerlijke muziek, heb er echt van genoten
ik heb dit een keer eerder gehoordquote:Op woensdag 15 april 2015 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze zegt me niks, maar het is wel lekkere chilldown muziek voor in de vroege nacht!
Ik deze ook!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb dit een keer eerder gehoord
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Toch eens kijken hoeveel punten D. morgen gaat scoren tijdens mijn show..
als hij mazzel heeft 1, hooguit 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |