aiquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons is het echt erg... de school begint 08.30 uur en om 08.25 loopt de directeur met een bel door de gang en dan moeten de ouders weg![]()
ik heb altijd een klik met de "moeilijke " kinderen, geen idee hoe dat komtquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
De scheldkannonades die ik daar naar mijn hoofd geslingerd kreeg.En maar HEEL af en toe zei een docent er eens iets van. Altijd disrepect tegenover mij, op allerlei manieren, terwijl er ook genoeg scholieren waren waar ik echt fantastisch mee kon opschieten; met name de metalheads en andere social outcasts.
wellusquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had dit topic nooit moeten vinden
mijn muzieksmaak was al breed maar door R49 nog brederquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar jaar geleden vond ik deze muziek te hardMaar dan ga je het wat vaker luisteren en voor je het weet is het één van je favoriete muziekgenres
quote:
vind het te gezellig hierquote:
Ik snap die docenten dan ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
De scheldkannonades die ik daar naar mijn hoofd geslingerd kreeg.En maar HEEL af en toe zei een docent er eens iets van. Altijd disrepect tegenover mij, op allerlei manieren, terwijl er ook genoeg scholieren waren waar ik echt fantastisch mee kon opschieten; met name de metalheads en andere social outcasts.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn muzieksmaak was al breed maar door R49 nog breder
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
vind het te gezellig hier
maar goed, mijn blunder richting Spezz was een goede binnenkomer!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
vind het te gezellig hier
maar goed, mijn blunder richting Spezz was een goede binnenkomer!
Ik was laatst met twee kinderen en drie tassen net op tijd op het schoolplein, helemaal blij dat ik toch nog om 08:29 aankwam.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons is het echt erg... de school begint 08.30 uur en om 08.25 loopt de directeur met een bel door de gang en dan moeten de ouders weg![]()
Sterker nog; toen een leerlinge mij in de klas zat uit te schelden, kreeg ze zowat een aai over d'r bol en werd het onderwerp veranderd. Ik zei achteraf dat ik toch gehoopt had dat ze die leerlinge iets meer op d'r donder gegeven zou hebben, en vervolgens kreeg IK finaal op m'n flikker, want het was HAAR les en zij deed dingen zoals ZIJ het wilde en als mij dat niet beviel, moest ik maar opdonderen en weg blijven!!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap die docenten dan ook niet.
Zonder opvoeding en met duidelijk geen 'ondersteuning' van docenten is het ook niet vreemd dat e.e.a. ontspoort.
Maar daar zou precies jij dan niet de dupe van moeten worden..
Dus dat deed je toen ook maar?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterker nog; toen een leerlinge mij in de klas zat uit te schelden, kreeg ze zowat een aai over d'r bol en werd het onderwerp veranderd. Ik zei achteraf dat ik toch gehoopt had dat ze die leerlinge iets meer op d'r donder gegeven zou hebben, en vervolgens kreeg IK finaal op m'n flikker, want het was HAAR les en zij deed dingen zoals ZIJ het wilde en als mij dat niet beviel, moest ik maar opdonderen en weg blijven!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was laatst met twee kinderen en drie tassen net op tijd op het schoolplein, helemaal blij dat ik toch nog om 08:29 aankwam.
Kind parkeerde fiets, directrice trok voor onze neuzen de deur op slot![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was laatst met twee kinderen en drie tassen net op tijd op het schoolplein, helemaal blij dat ik toch nog om 08:29 aankwam.
Kind parkeerde fiets, directrice trok voor onze neuzen de deur op slot![]()
Ik dacht, ik laat eens wat mensen kennis maken met dit genre.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:27 schreef Doedezemaar het volgende:
De muziek is niet helemaal mijn genre, ken er wel aardig wat van, maar prima voor nu een beetje op de achtergrond
Ik ben ZIEDEND naar de directie gestormd en ben daar VOLLEDIG ontploft!quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus dat deed je toen ook maar?
Mensen
Als ik mijn zoon was zou ik bang voor haar zijnquote:
Ah, zo'n kleuterjuf heb ik vroeger gehad. Ik drukte me altijd tegen de muur als ik langs haar heen moest lopen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik mijn zoon was zou ik bang voor haar zijn
Je bomgordel bleek defect?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ZIEDEND naar de directie gestormd en ben daar VOLLEDIG ontploft!
Ja, dan mag je helemaal naar de andere kant lopen en daar naar binnen. En dat laat ik zoonlief nog niet alleen doen. Dus alles moest van de fiets afquote:
Ha! Nog beter.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ZIEDEND naar de directie gestormd en ben daar VOLLEDIG ontploft!
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik houd me in en ga geen oude verhalen vertellen.
Amateurquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Neem er meteen ff eentje voor mij mee; ik heb hier een leeg flesje voor me staan.
neem ik nog 'n laatste glaasje wijnquote:
Tja dat gebeurt soms gewoon wel eens he; dan zet je een vol flesje neer, dan chat je wat, is het gezellig, en ineens is het flesje leeg!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Naar bed! Bedankt voor de muziekjes enzo![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Dit nummer duurt 13 minuten.quote:
Heb ik gedaan, er staan hier twee flesjes.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Neem er meteen ff eentje voor mij mee; ik heb hier een leeg flesje voor me staan.
Neuhh.. maar heb wel weekend.quote:
Graag gedaan! Truste!quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
Wel gelijk paar meegenomen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Stond wel helemaal in de schuur dat bier.
Dat hoort bij dit genre, lange nummers.quote:
Yep, genoeg voor vandaag iig. Zal morgen die zooi even in de koelkast gooien.quote:
Dan knal ik er volgende keer ook wat langere versies in.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hoort bij dit genre, lange nummers.
Ik draaide in de tijd van ONZ radio ook wel de lange nummers van Neil Young18 minuten Cowgirl in the Sand enzo
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan knal ik er volgende keer ook wat langere versies in.
En ik lust niet eens bier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |