Hey Chocootje. Ik zwaai wel even terug.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hi Mo.![]()
Ja Piet ik zwaai.![]()
En is prima muziek voor in de nacht.
Hey knokkels jij ook nog wakker....nou nou.quote:
Laters chuf...quote:Op woensdag 15 april 2015 03:01 schreef chufi het volgende:
Heel relaxed, ik zou er bijna van gaan blowen....![]()
Tot de volgende keer
quote:Op woensdag 15 april 2015 03:01 schreef chufi het volgende:
Heel relaxed, ik zou er bijna van gaan blowen....![]()
Tot de volgende keer
Zal ik.... nah, genoeg gezwaaid nu.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey Chocootje. Ik zwaai wel even terug.![]()
* knokkels ligt al een uur of drie wakker..quote:Op woensdag 15 april 2015 03:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi, ik hang op de achtergrond, beetje relaxen enzo.....
Dat is aardig van je....nog even en ik ga geloven dat je dat ook bent.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hoi, maar ik zwaai even niet meer, wil onze dj niet teveel irriteren.
Ik had dat kunnen zeggenquote:
De DJ kan veel hebben hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hoi, maar ik zwaai even niet meer, wil onze dj niet teveel irriteren.
Miauw.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is aardig van je....nog even en ik ga geloven dat je dat ook bent.![]()
Ach ja, in mijn kringen is dat niets bijzonders, je valt meer op als je geen hijs neemt.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had dat kunnen zeggen
Maar jij was me voor.
Die 2 gekken van mij liggen naast me, maar ik moet ze dadelijk nog even verzorgen.quote:
Hier al gebeurt en ze slapen allemaal.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 2 gekken van mij liggen naast me, maar ik moet ze dadelijk nog even verzorgen.
Even snel de keutels uit de bak scheppen en water en eten geven, meer is het niet. Daarom heb ik poezen en geen honden, poezen zijn relaxt en heb je weinig last van verder, en ze zijn supergezellig.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier al gebeurt en ze slapen allemaal.
Muziek of Wiet?quote:Op woensdag 15 april 2015 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is mijn ADHD medicijn. Voor mij werkt het prima,
Voor mij ook, als ik eentje rook en poezen om mij heen heb ben ik zelf ook relaxt.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is mijn ADHD medicijn. Voor mij werkt het prima,
Kan je gewoon oud mee worden, en is beter dan een hartaanval op je 50e van de stress.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even snel de keutels uit de bak scheppen en water en eten geven, meer is het niet. Daarom heb ik poezen en geen honden, poezen zijn relaxt en heb je weinig last van verder, en ze zijn supergezellig.
Stress wat is dat?quote:Op woensdag 15 april 2015 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je gewoon oud mee worden, en is beter dan een hartaanval op je 50e van de stress.
Ik heb eigenlijk een hekel aan honden, of beter gezegd ik heb een hekel aan veel hondeneigenaren. De beesten zelf zijn best ok, maar ik zou er nooit een willen hebben. Ik zou alleen willen dat mensen de stront opruimen die de beesten op de stoep achterlaten, ik flikker de vol gescheten kattenbak ja ook niet op straat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |