Ik dacht dat ze gingen stoppenquote:Op woensdag 15 april 2015 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
On sale, kunnen ze dus aan de straatstenen niet kwijt?
Nee, sorry, ben geen jukebox vandaag.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
hey dj draai zo is ultraisa small talk.
Gooit een muntje in de djquote:Op woensdag 15 april 2015 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, sorry, ben geen jukebox vandaag.
Oh mijn god, dat nummer ken ik.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die gaan nog met kunstheupen achter de rolator "Oma's aan de top" zingen.
Vast wel eens gehoordquote:
quote:Wij heffen de hoorn en zullen drinken
Op hen die vielen in 't vijandsland
Van heinde en ver zijn wij gekomen
En keren nu terug naar het Saksenland
Zelfs buiten Nederland een bekende vikingmetalband.quote:
Ze stonden hier vorig jaar op het gratis festival hier, was geweldigquote:Op woensdag 15 april 2015 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt uit mijn provincie.Een voormalig collega van me had hen als bandje op haar bruiloft!
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze stonden hier vorig jaar op het gratis festival hier, was geweldig
Gaaf haha , zag ze vorig jaar op t festival waar Dagoduck het over had!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt uit mijn provincie.Een voormalig collega van me had hen als bandje op haar bruiloft!
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:53 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
Gaaf haha , zag ze vorig jaar op t festival waar Dagoduck het over had!
Zeker een aanrader om live te zien!
Succes ermeequote:Op woensdag 15 april 2015 00:55 schreef tailfox het volgende:
Dit is een nummer om je tanden te poetsen en tv uit te zetten dus ga ik dat maar doen
Mijn vaste afsluiter nog.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de opdracht van DDM uitvoeren
Kom zo nog ff terug
DD Thanks voor de heeeele toffe muziek
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 april 2015 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de opdracht van DDM uitvoeren
Kom zo nog ff terug
DD Thanks voor de heeeele toffe muziek
Geen dank.quote:
SPOILER: tracklistingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ga nog ff een episode van House of Cards kijken! Fijne nacht nogquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
Toch weer Piet.... Zonder het rooster te checken hoor je het
klinkt helemaal niet verkeerd dit...quote:Op woensdag 15 april 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Opgenomen in oude gymzaal met 4 sporen dit.
3x raden waar Doe Maar het vandaan heeft.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan Doe Maar - Indonesia...
Lekker dit
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
3x raden waar Doe Maar het vandaan heeft.
Uit een coffeeshop in Tilburg?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
3x raden waar Doe Maar het vandaan heeft.
Maar kwamen Doe Maar gasten daar?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toevallig draaide we wel zulke muziek daar.
Ok Heel Nederwiet era verklaardquote:Op woensdag 15 april 2015 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen Henny, die woonde tegenover.
Dit hoor je niet zo vaak maar klinkt erg bekend.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
Rare muziek Piet, wel lekker, maar ook apart af en toe.
Piet draait voor de mensen in de nacht......quote:Op woensdag 15 april 2015 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
Rare muziek Piet, wel lekker, maar ook apart af en toe.
Dat dus, bekende melodietjes/teksten soms, waarvan ik denk, wtf.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit hoor je niet zo vaak maar klinkt erg bekend.
Hi Mo.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piet draait voor de mensen in de nacht......
Hoi, ik hang op de achtergrond, beetje relaxen enzo.....quote:
Hey Chocootje. Ik zwaai wel even terug.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hi Mo.![]()
Ja Piet ik zwaai.![]()
En is prima muziek voor in de nacht.
Hey knokkels jij ook nog wakker....nou nou.quote:
Laters chuf...quote:Op woensdag 15 april 2015 03:01 schreef chufi het volgende:
Heel relaxed, ik zou er bijna van gaan blowen....![]()
Tot de volgende keer
quote:Op woensdag 15 april 2015 03:01 schreef chufi het volgende:
Heel relaxed, ik zou er bijna van gaan blowen....![]()
Tot de volgende keer
Zal ik.... nah, genoeg gezwaaid nu.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey Chocootje. Ik zwaai wel even terug.![]()
* knokkels ligt al een uur of drie wakker..quote:Op woensdag 15 april 2015 03:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi, ik hang op de achtergrond, beetje relaxen enzo.....
Dat is aardig van je....nog even en ik ga geloven dat je dat ook bent.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hoi, maar ik zwaai even niet meer, wil onze dj niet teveel irriteren.
Ik had dat kunnen zeggenquote:
De DJ kan veel hebben hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hoi, maar ik zwaai even niet meer, wil onze dj niet teveel irriteren.
Miauw.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is aardig van je....nog even en ik ga geloven dat je dat ook bent.![]()
Ach ja, in mijn kringen is dat niets bijzonders, je valt meer op als je geen hijs neemt.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had dat kunnen zeggen
Maar jij was me voor.
Die 2 gekken van mij liggen naast me, maar ik moet ze dadelijk nog even verzorgen.quote:
Hier al gebeurt en ze slapen allemaal.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 2 gekken van mij liggen naast me, maar ik moet ze dadelijk nog even verzorgen.
Even snel de keutels uit de bak scheppen en water en eten geven, meer is het niet. Daarom heb ik poezen en geen honden, poezen zijn relaxt en heb je weinig last van verder, en ze zijn supergezellig.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier al gebeurt en ze slapen allemaal.
Muziek of Wiet?quote:Op woensdag 15 april 2015 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is mijn ADHD medicijn. Voor mij werkt het prima,
Voor mij ook, als ik eentje rook en poezen om mij heen heb ben ik zelf ook relaxt.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is mijn ADHD medicijn. Voor mij werkt het prima,
Kan je gewoon oud mee worden, en is beter dan een hartaanval op je 50e van de stress.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even snel de keutels uit de bak scheppen en water en eten geven, meer is het niet. Daarom heb ik poezen en geen honden, poezen zijn relaxt en heb je weinig last van verder, en ze zijn supergezellig.
Stress wat is dat?quote:Op woensdag 15 april 2015 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je gewoon oud mee worden, en is beter dan een hartaanval op je 50e van de stress.
Ik heb eigenlijk een hekel aan honden, of beter gezegd ik heb een hekel aan veel hondeneigenaren. De beesten zelf zijn best ok, maar ik zou er nooit een willen hebben. Ik zou alleen willen dat mensen de stront opruimen die de beesten op de stoep achterlaten, ik flikker de vol gescheten kattenbak ja ook niet op straat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |