SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
VMBO!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat waren vast oudere kinderen?
ja ik snap wat je bedoeld, als ik zie welke van onze groep 8-ers naar het VMBO gaan... arme leerkrachten daarquote:
schop onder de kont moeten ze hebben, luisterenquote:
Ja en ik was ook nog eens de gore klootzak die hen op spijbelen moest controleren en hen bij mij moest laten nablijven, en er streng op toezien dat ze muisstil waren tijdens het nablijven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik snap wat je bedoeld, als ik zie welke van onze groep 8-ers naar het VMBO gaan... arme leerkrachten daar
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
Dit doet me wat aan de band OM denken, behalve de rauwere vocals.:)
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb weleens tijdje met busje ADHD kinderen rond gereden.
Na een jaar had ik er wel genoeg van.
Ja fantastisch zo'n functiequote:Op dinsdag 14 april 2015 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik was ook nog eens de gore klootzak die hen op spijbelen moest controleren en hen bij mij moest laten nablijven, en er streng op toezien dat ze muisstil waren tijdens het nablijven.
Dan meot ik die maar eens gaan luisteren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
Dit doet me wat aan de band OM denken, behalve de rauwere vocals.:)
NAAST dat ik roostermaker was (dag- periode-, examen-, en surveillanceroosters), assistent bij natuurkunde, scheikunde en biologie, conciërge, medewerker werkgroep Veiligheid, medewerker ARBO groep, BHV'er en shitloads aan andere taken.quote:
Welke groep heb jij?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik snap wat je bedoeld, als ik zie welke van onze groep 8-ers naar het VMBO gaan... arme leerkrachten daar
Ik zou totaal ongeschikt zijn om les te gevenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn aanpak viel niet binnen het beleid.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou totaal ongeschikt zijn om les te gevenIk doe al 15 jaar de administratie op school en ken daardoor mijn pappeheimers en hun ouders.
Sommige dingen zijn ook heel schrijnend hoor... ooit meegemaakt dat 2 jonge kinderen de hele nacht alleen thuis waren en ik daar achter was gekomen, werd meteen politie en jeugdzorg ingeschakeld...quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]Ouders zijn soms nog erger dan die koters zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |