Even quoten voor thuisquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spotify to mp3 converter natuurlijk.
http://urimp3.com/
Ja hun idee van hygiene heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon de Ganges in, waar anderen zich staan te wassen.
India.
Succes ermeequote:
Ik zou het niet weten. Nooit last van.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:34 schreef Juup© het volgende:
Ik ben er niet echt mee bekend, maar kan het zijn dat er rond deze tijd al iets van pollen o.i.d. in de lucht hangen/zweven?
Gebruik momenteel gewoon die van m'n werk.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gebruik momenteel gewoon die van m'n werk.
In oktober loopt m'n abo af en dan kijk ik wel verder denk ik. Of er moete een leuke tussendoor komen
Eentje die je met een touwtje om je nek kan hangenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan neem jij er een die redelijk waterdicht is?![]()
Wel een kort touwtje danquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eentje die je met een touwtje om je nek kan hangen
Ik zag laatst iemand met een mobieltje van Caterpillar. Die zag er best robuust uitquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een mobieltje van Caterpillar. Die zag er best robuust uit
Ik vind dat ook maar niksquote:
Yep, zo eentjequote:
Ik ben lui en twijfel al de hele dag tussen patat/omelet/donner.quote:
Redelijk? Compleet waterdichtquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naisquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef DrMarten het volgende:
Zometeen hapje eten met hopelijk een leuke dame
Ik wilde positief zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijktme pas van toepassing als t ook echt een leuke vrouw lijkt te Zijn
Hij zal toch wel een redelijk idee hebben van of ze leuk is? Als je vooraf al weet dat het een vrouwelijke versie van Hitler is ga je niet met haar uit eten lijkt me.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fingers crossedquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hVJJN topic?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:54 schreef NotYou het volgende:
Bij gebrek aan een TT die het uitsluit kom ik toch nog even kotsen, ik weet dat ik me er niet populair mee maak maar dat zal me een worst zijn:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:54 schreef NotYou het volgende:
Bij gebrek aan een TT die het uitsluit kom ik toch nog even kotsen, ik weet dat ik me er niet populair mee maak maar dat zal me een worst zijn:
![]()
![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef DrMarten het volgende:
Zometeen hapje eten met hopelijk een leuke dame
Ik heb de afkorting moeten googlen (quote:
Op die uitvaart zal de bourbon rijkelijk vloeien denk ik.quote:
Ik hoop het voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op die uitvaart zal de bourbon rijkelijk vloeien denk ik.
quote:
Ach, ergste wat er kan gebeuren is dat we zeggen. dit gaat hem niet worden, fijne avond verderquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd
Ik bij onze gezamenlijke vriendin eten, dus dat wordt wel gezellig
Dat is ook gelijk de enige "hit" die ik mezelf kan herinneren van hem.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk de enige "hit" die ik mezelf kan herinneren van hem.
Zo is datquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, ergste wat er kan gebeuren is dat we zeggen. dit gaat hem niet worden, fijne avond verder![]()
Have fun!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
HoerenZiggo!! Wil je nog even ongestoord journaal kijken, gaat die klotedecoder resetten
Ik ben zo blij met mijn KPN alles in 1 glasvezelquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
HoerenZiggo!! Wil je nog even ongestoord journaal kijken, gaat die klotedecoder resetten
Ligt niet per definitie aan Ziggo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
De enige reden dat ik nog niet naar KPN glasvezel ben overgegaan is het karige aanbod qua tv zenders, anders was ik wel overgegaan van UPC/Ziggo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn KPN alles in 1 glasvezel![]()
Zeker als ik de verhalen hier zo lees.
Ik heb het pluspakket erbij, meer dan genoeg zendersquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog niet naar KPN glasvezel ben overgegaan is het karige aanbod qua tv zenders, anders was ik wel overgegaan van UPC/Ziggo.
Ik heb het bekeken, maar voor de prijs i.c.m. de zenders en kosteloos bellen naar vaste nummers en mobiele (niet betaal) nummers in NL is het voor mij goedkoper om bij UPC/Ziggo te blijven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het pluspakket erbij, meer dan genoeg zenders
Gefeliciteerdquote:
het vaste nummer gebruikte ik nooit dus heb ik eruitgegooid. Internet heb ik uiteraard nog wel, dan zit er standaard kabeltv bijquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik kan helaas niet zonder vast nummer en internet zeg maar, en het is voor mij goedkoper om het in een alles in 1 pakket te gooien
KPN is gewoon lekker stabielquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken, maar voor de prijs i.c.m. de zenders en kosteloos bellen naar vaste nummers en mobiele (niet betaal) nummers in NL is het voor mij goedkoper om bij UPC/Ziggo te blijven.
Ik blijf het in de gaten houden, en als het aanbod op een gegeven moment genoeg is voor mij dan ben ik weg bij UPC/Ziggo.
Ik heb zo'n alles in 1 pakket. Kijken of het ermee red tot na de zomer, dan hopelijk huis kopen en dan maar eens kijken naar wat anders als ze hun problemen nog niet hebben opgelost.quote:
Ooooooo, ik vroeg mezelf al af hoe jij dan internet hadquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het vaste nummer gebruikte ik nooit dus heb ik eruitgegooid. Internet heb ik uiteraard nog wel, dan zit er standaard kabeltv bij
dat hebben m'n ouders ook jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ooooooo, ik vroeg mezelf al af hoe jij dan internet had
Ik kan nu nog niet zonder vast nummer, ik bel gemiddeld 4 uur per week en dan komt zo'n abonnement waarbij ik niets hoef te betalen (op de ¤10,- p/m) voor de belkosten goed uit
15 jaar geleden? Ik neem aan dat het een grapje is? (en ja, ik snap zulk soort dingen niet altijd echt goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat hebben m'n ouders ook janog voor de prijs van 15 jaar geleden. Maar nu durven ze hun abonnement niet aan te passen
nee serieus, ze hebben destijds bij upc dat abonnement afgesloten en ze betalen nog steeds de prijs van toen, terwijl het ondertussen duurder is geworden. Toen internet nog chello heette en telefonie ook een eigen naam had bij upc.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
15 jaar geleden? Ik neem aan dat het een grapje is? (en ja, ik snap zulk soort dingen niet altijd echt goed).
Okéquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee serieus, ze hebben destijds bij upc dat abonnement afgesloten en ze betalen nog steeds de prijs van toen, terwijl het ondertussen duurder is geworden. Toen internet nog chello heette en telefonie ook een eigen naam had bij upc.
quote:
Wat moet ik daar nu weer meequote:Internet Maximaal haalbare snelheid op uw adres tot 500 Mb/s
Het vreemde is dat hier standaard als glasvezel ligt en ik niet voor het Pro abonnement kan kiezen als ik dat al zou willen?quote:
Eet smakelijkquote:
Een grote stoel bedoel jequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik, maar wat is dan een love seat?
quote:
Gelukt met de converter dus?quote:
Een stoel waar je met z'n tweeën dicht naast elkaar in kunt zittenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een stoel waar je met z'n tweeën dicht naast elkaar in kunt zitten.
Een grote stoel die als een te kleine bank wordt verkocht met het idee dat je met je geliefde er 'lekker knus en liefdevol' in gaat zitten met zijn tweeën ipv de realiteit dat je elkaar na 10 minuten wroeten zo schijt beu bent dat je of je lief of jezelf op de bank pleurt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een grote stoel die als een te kleine bank wordt verkocht met het idee dat je met je geliefde er 'lekker knus en liefdevol' in gaat zitten met zijn tweeën ipv de realiteit dat je elkaar na 10 minuten wroeten zo schijt beu bent dat je of je lief of jezelf op de bank pleurt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een grote stoel die als een te kleine bank wordt verkocht met het idee dat je met je geliefde er 'lekker knus en liefdevol' in gaat zitten met zijn tweeën ipv de realiteit dat je elkaar na 10 minuten wroeten zo schijt beu bent dat je of je lief of jezelf op de bank pleurt.
Slechte ervaringen meequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zijn tweetjes langdurig op een te klein zit/ligvak verblijven is idd nooit mijn favoriete bezigheid geweest....quote:
Hier ook, nu wachten tot CL begint en dan een biertje erbijquote:
Je hoeft er ook geen halve dag in te zittenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zijn tweetjes langdurig op een te klein zit/ligvak verblijven is idd nooit mijn favoriete bezigheid geweest....
Een grote stoel is idd heerlijk, dat betwist ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen halve dag in te zitten. Ik vind een love seat heerlijk zitten in m'n eentje
.
Ik ben begonnen!quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier ook, nu wachten tot CL begint en dan een biertje erbij
Ga door!quote:
Erna? Na wat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:35 schreef RaXz het volgende:
Ik ben morgen vrij maar moet even eruit, ik denk dat ik erna even een terrasje zoek voor een biertje.
Er is niets mis met van jezelf houdenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen halve dag in te zitten. Ik vind een love seat heerlijk zitten in m'n eentje
.
Eigenlijk helemaal geen zin in, maar het is mooi weer en ik ga lekker op de fiets, ik maak er gewoon een uitje van.quote:
Maar samen is nog beterquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Met twee zit het ook primaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een grote stoel is idd heerlijk, dat betwist ik ook niet.
Kut! Ik heb het begin gemist!quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:40 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar samen is nog beter
Oké, heel flauw! Sorry
Ik heb ook geen samenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Samen is nog beter. Maar ik heb geen samen, dus dan moet ik het maar met alleen doen
.
Same herequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb ook geen samen
Dus ik zit alleen te wezen op m'n stoel
Oehhhh, vergeef mijn nieuwsgierigheid en gewoon nee zeggen als je het niet wil zeggen: please tell?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. Maar over een paar maandjes ben ik niet meer alleen, dus
.
Ze heeft een kerel uit Rusland besteld.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oehhhh, vergeef mijn nieuwsgierigheid en gewoon nee zeggen als je het niet wil zeggen: please tell?
In mei ga ik naar een hond kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oehhhh, vergeef mijn nieuwsgierigheid en gewoon nee zeggen als je het niet wil zeggen: please tell?
En dàt wilde ik net niet op internet hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft een kerel uit Rusland besteld.
Ook meteen één voor jou?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft een kerel uit Rusland besteld.
Jij leek mij niet het type dat deelt...quote:
Ik de even en zij de oneven dagen. Ik ben al zolang alleen, zou gek worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij leek mij niet het type dat deelt...
Dat gaat om chocolade en Lush. Wel opletten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij leek mij niet het type dat deelt...
Ik heb de hond al uitgezocht, in mei gaan we zien of het tussen ons ook kliktquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al een bepaalde voorkeur voor ras en geslacht?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de hond al uitgezocht, in mei gaan we zien of het tussen ons ook klikt. Een 2 jarige Weimaraner reu
.
Leuk!quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de hond al uitgezocht, in mei gaan we zien of het tussen ons ook klikt. Een 2 jarige Weimaraner reu
.
Kan niet wachtenquote:
Lush is niet om te delen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat om chocolade en Lush. Wel opletten.
Jij leek mij dan wel weer het type dat, eenmaal aan een relatie, een siamese tweeling wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik de even en zij de oneven dagen. Ik ben al zolang alleen, zou gek worden.
Kloptquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Leuk!
Oooh, dat was die crosspost van je, mooi beestje.
Lijkt me zo cutequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan niet wachten. Hij is echt een plaatje en past precies in mijn plannen qua trainingen en zo
.
Ja, daarom noem ik die ook, dat deelt Cherry nietquote:
Brad Pitt of Matthew McConaughey en Wes Bentley. Lastig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:55 schreef Juup© het volgende:
Vanavond weinig leuks op tv voor mij, misschien Interstellar kijken of anders Se7ven weer eens (schitterende film met de juiste acteurs vind ik).
Ik vrees hetquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij leek mij dan wel weer het type dat, eenmaal aan een relatie, een siamese tweeling wordt.
sterker nog, ik heb nog amper Lush.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom noem ik die ook, dat deelt Cherry niet.
Maar het is ook zo fijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom noem ik die ook, dat deelt Cherry niet.
Ik snap de liefde niet helemaal, maar dat ligt geloof ik aan mijquote:
Niet alleen Bard Shit, maar ook Morgan Freemanquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brad Pitt of Matthew McConaughey en Wes Bentley. Lastig.
Nja vind niet alles fijn, maar heb nu wel een superfijn haarmasker en bodylotionquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de liefde niet helemaal, maar dat ligt geloof ik aan mij.
Ik gebruik nooit haarmaskers en bodylotionquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja vind niet alles fijn, maar heb nu wel een superfijn haarmasker en bodylotion
ik ook niet. En gebruik amper make-up.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit haarmaskers en bodylotion. Volgens mij ben ik geen echte vrouw wat dat betreft.
Enkel mascara en wenkbrauwpotloodquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook niet. En gebruik amper make-up.
Moet zeggen dat dat het enige is dat ik gebruikquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit haarmaskers en bodylotion. Volgens mij ben ik geen echte vrouw wat dat betreft.
Rouge en mascara en soms oogschaduwquote:
Ik het laatste alleen als ik een bizar droge huid heb, maar ik ben dan ook geen vrouwquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit haarmaskers en bodylotion.
Ik weet van alles precies wat het doet, ik vind alleen dat ik het niet nodig hebquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rouge en mascara en soms oogschaduwwenkbrauwpotlood kan ook geen kwaad denk ik.
Ik sta soms bij dat make-up gedeelte bij het kruidvat en weet bij de helft van het spul niet wat het allemaal doet.
o, ik heb het wel nodigquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet van alles precies wat het doet, ik vind alleen dat ik het niet nodig heb.
Ik krijg vaak klachten van mijn dochter omdat ik dan 1 dag heb overgeslagen m.b.t. baard en snor afscherenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
Scheermesjes verslijt ik wel bij de vleet.
Echt of denk je datquote:
Die plekken hoef ik niet te scheren, neequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg vaak klachten van mijn dochter omdat ik dan 1 dag heb overgeslagen m.b.t. baard en snor afscheren
Maar dat is weer een mannending over het algemeen
Ik houd dat bijquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst sinds oktober ofzo m'n benen weer gesnoeid. Ging een fors vachtje af.
Ik ben echt een vent geloof ik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd dat bij. Altijd gladde benen hier
.
Ik heb gewoon een hekel aan haar op m'n lichaamquote:
ik vind dat ik het nodig hebquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt of denk je dat?
[..]
Die plekken hoef ik niet te scheren, nee.
Ahhhh, het is niet engquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n wenkbrauwen nog steeds een keer laten epileren maar durf niet.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die plekken hoef ik niet te scheren, nee.
Ik scheer me om de dag. En dan moet het ook echt, anders lijk ik echt een of andere crimineel. En ik word in winkels altijd al zo lekker in de gaten gehouden door beveiligersquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg vaak klachten van mijn dochter omdat ik dan 1 dag heb overgeslagen m.b.t. baard en snor afscheren
Maar dat is weer een mannending over het algemeen
Hoofdhaar is goed te doen als ik jouw fotoboek mag gelovenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan haar op m'n lichaam.
Oh, aanraderquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het met van die touwtjes laten doen.
Jaa, ik heb mooi haarquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoofdhaar is goed te doen als ik jouw fotoboek mag geloven
Hehehehe, dat heb ik dus ook en zeker als ik mijn "zonne"bril op heb tegen alle drukte en schreeuwerige verlichtingquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik scheer me om de dag. En dan moet het ook echt, anders lijk ik echt een of andere crimineel. En ik word in winkels altijd al zo lekker in de gaten gehouden door beveiligers
Aanrader! Laat ik ook altijd met touwtjes doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het met van die touwtjes laten doen.
Ik moest vanmorgen even met de auto door het voetgangersgebied hier voor de deur zodat ik niet zo'n end hoefde te lopen met wat spullen. Mensen kijken je aan alsof je zwaar crimineel bent als je er rijdtquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik scheer me om de dag. En dan moet het ook echt, anders lijk ik echt een of andere crimineel. En ik word in winkels altijd al zo lekker in de gaten gehouden door beveiligers
Ja die doe ik altijd af als ik winkels inloop om te voorkomen dat ze nog meer op mij gaan letten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hehehehe, dat heb ik dus ook en zeker als ik mijn "zonne"bril op heb tegen alle drukte en schreeuwerige verlichting
Vriendin van me, met wie ik eigenlijk altijd op vliegreis ga, wordt er altijd uitgepikt. Ze heeft ook een keer een drugshond in haar tas gehad. Ik lig elke keer weer in een deukquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die doe ik altijd af als ik winkels inloop om te voorkomen dat ze nog meer op mij gaan letten.
En ik ben ook altijd de lul op schiphol, de douane pikt mij er altijd uit. Zelfs als ik met familie/vrienden ben mag iedereen doorlopen maar mijn koffers moeten bekeken worden.
Huidskleurtje, zekerquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die doe ik altijd af als ik winkels inloop om te voorkomen dat ze nog meer op mij gaan letten.
En ik ben ook altijd de lul op schiphol, de douane pikt mij er altijd uit. Zelfs als ik met familie/vrienden ben mag iedereen doorlopen maar mijn koffers moeten bekeken worden.
Ik heb het allemaal al een keer gehad, honden, full bodyscan, fouilleren, etc.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me, met wie ik eigenlijk altijd op vliegreis ga, wordt er altijd uitgepikt. Ze heeft ook een keer een drugshond in haar tas gehad. Ik lig elke keer weer in een deuk
Discriminatie! Dammit!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal al een keer gehad, honden, full bodyscan, fouilleren, etc.
Het ergste was dat ik nogal haastig naar de bagageband liep omdat ik zsm naar buiten wilde om te roken. Ik liep dus zsm zonder te rennen met mijn handbagage en ik werd gewoon tegen de grond gewerkt door 2 mannen, helemaal in het zwart gekleed en met machinepistolen hangend op de borst.
Ze dachten denk ik dat ik een terrorist was ofzo
Thuiswerken!quote:
Morgen lekker de stad in met mamsquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thuiswerken!
Lekker vroeg stoppen, in de zon zitten met muziekje en drankje en daarna heerlijk een bbq. Morgen gaat top worden
Zo erg zal het niet zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lange broek en bloesje en eruitzien als een zwerver
Ik niet, jijquote:
Mooi wezen zal zijn geen probleem zijn denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kort rokje aan, hakken aan, mooi wezen.
Mijn moeder komt zaterdag weer aan in NL, na 5 maanden overwinteren in Brazilie. Zal wel even wennen worden voor d'rquote:
Oef, die gaat last krijgen van de verandering in klimaatquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder komt zaterdag weer aan in NL, na 5 maanden overwinteren in Brazilie. Zal wel even wennen worden voor d'r
Ik? Nee johquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn.
[..]
Ik niet, jij.
Ohquote:
Jawelquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi wezen zal zijn geen probleem zijn denk ik
Ja dat zei ik ook al. Het is nu nog elke dag rond de 30 graden daar. Ze zal het steenkoud hebben hier terwijl de gemiddelde hollander al regelmatig te zien is in tshirtjesquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oef, die gaat last krijgen van de verandering in klimaat
Low self esteem?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan doe ik de jurk en de hakken wel aan.
[..]
Jawel.
Doe maarquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan doe ik de jurk en de hakken wel aan.
[..]
Jawel.
Beetje boelquote:
Zondequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Doe maar!
Ik kan niet goed meer op hakken lopen, ooit m'n achillespees gescheurd met gym
Erg zonde. Kan het wel, mits het een dikke hak isquote:
Komt wel goedquote:
Ja, behoorlijk. Maar daar werk ik aanquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Erg zonde. Kan het wel, mits het een dikke hak is
En jij een laag zelfbeeld? Da's helemaal niet nodig
Zeker met zo'n gave hond straks aan jouw zijdequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
Ja, behoorlijk. Maar daar werk ik aan.
Er is een reden dat ik zo'n prachtige hond wilquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeker met zo'n gave hond straks aan jouw zijde
Goed zoquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
Ja, behoorlijk. Maar daar werk ik aan.
Mannen in het park (o.i.d.) aantrekkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik zo'n prachtige hond wil.
Dan kijken mensen naar de hondquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mannen in het park (o.i.d.) aantrekken
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Auw, die zie ik altijd weer over het hoofd
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:59 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Snel gedaan. Bah, ik kan dat mens niet uitstaan
Ik was hier toch al niet, maar duik nu m'n nest inquote:
Tsssssssquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was hier toch al niet, maar duik nu m'n nest in
Picquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
Outfit uitgezocht. M'n nieuwe jurk maar eens aandoen.
Mijn muziekrange reikt van klassiek tot Trash Metal alles behalve Nederlandse (kamp) smartlappen zeg maar.quote:
Jaquote:
Nu moet ik gaan zoekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Wat draag je nu topic. Het is de donkerblauwe jurk.
Yayyyyyyquote:
Ik wil er ook meer, maar dat kan even nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Yayyyyyy
Ik wil ook meer 50's jurken, maar dat vindt m'n portemonnee niet zo leuk
Heb er maar eentjequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil er ook meer, maar dat kan even niet. Ben wel al heel blij met wat ik heb
.
Eerste 2 paginas van het topic gezien toen ben ik gestopt met bladeren. Ik heb kleding en schoenen te over maar ik kom altijd uit op hetzelfde, spijkerbroek, shirtje, jasjequote:
Ja, die poste je hier. Bordeaux jurk met die blokjes in de stof.quote:
Als je mij zoekt moet je achteraan beginnenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerste 2 paginas van het topic gezien toen ben ik gestopt met bladeren. Ik heb kleding en schoenen te over maar ik kom altijd uit op hetzelfde, spijkerbroek, shirtje, jasje
Al ben ik wel trots op mijn vintage leren jasje
Kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die poste je hier. Bordeaux jurk met die blokjes in de stof.
Ik ook niet, moet werkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen tijd om de jurk in het echt te komen bewonderen bij jou
Ik heb je gevonden, staat je goed!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je mij zoekt moet je achteraan beginnen.
Nee dat niet, geen lelijke meid om te zien, maar een klik is wat mij betreft redelijk ver te zoeken...quote:
Yep, en ik weet alles van het jasje. Mijn vader heeft hem een jaar of 30 terug gekocht in noord afrikaquote:
Waar had je haar opgeduikeld?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee dat niet, geen lelijke meid om te zien, maar een klik is wat mij betreft redelijk ver te zoeken...
Wel enorme jetsers, maar zo kortzichtig ben ik niet
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, en ik weet alles van het jasje. Mijn vader heeft hem een jaar of 30 terug gekocht in noord afrika
Zal zo eens kijken of er een fototje van te maken is.
Oh nee hoor, best geinig. Valt me wel op dat vooral Duitse vrouwen erbij zetten dat ze niet op zoek zijn naar seksdates, dus misschien dat het daar wat anders gaatquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Dacht dat Tinder meer voor seksdates was enzo
Nou, ik dus ook. De enige keer dat ik daadwerkelijk heb afgesproken, was gewoon pure ellendequote:
Ik heb nog nooit afgesproken via Tinderquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou, ik dus ook. De enige keer dat ik daadwerkelijk heb afgesproken, was gewoon pure ellendedaarna meteen die app weggeflikkerd
Dit was voor mij de eerste keer. Blijft het voorlopig ook wel bij denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit afgesproken via Tinder.
Badoo hierquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien na CU2.
Dat is lang geleden.
Ik had er ook meteen spijt van als de haren op m'n hoofdquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Kunt altijd een fake account aanmaken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:35 schreef CherryLips het volgende:
En je moet toch inloggen met je Facebook? Ben ik ook nooit zo'n fan van.
Ik kreeg vooral Poolse dames en Russinnen te zien in omgeving Eindhovenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oh nee hoor, best geinig. Valt me wel op dat vooral Duitse vrouwen erbij zetten dat ze niet op zoek zijn naar seksdates, dus misschien dat het daar wat anders gaat
Ik heb tinder er ook afgegooid, al ben ik vergeten mijn fotos er eerst af te halenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb veel kleding van mijn vader gehouden na hij overleed, zelfde maten maakte dat heel makkelijk
In het verleden had ik dates via gewone fora, dat was meer spontaan en niet zo geforceerd zoals op dating sites.quote:
Huh, als je je account delete toch niet?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb tinder er ook afgegooid, al ben ik vergeten mijn fotos er eerst af te halenDus ik zweef er nog ergens rond.
Dat is me te veel moeite.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kunt altijd een fake account aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |