Ik de even en zij de oneven dagen. Ik ben al zolang alleen, zou gek worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij leek mij niet het type dat deelt...
Dat gaat om chocolade en Lush. Wel opletten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij leek mij niet het type dat deelt...
Ik heb de hond al uitgezocht, in mei gaan we zien of het tussen ons ook kliktquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al een bepaalde voorkeur voor ras en geslacht?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de hond al uitgezocht, in mei gaan we zien of het tussen ons ook klikt. Een 2 jarige Weimaraner reu
.
Leuk!quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de hond al uitgezocht, in mei gaan we zien of het tussen ons ook klikt. Een 2 jarige Weimaraner reu
.
Kan niet wachtenquote:
Lush is niet om te delen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat om chocolade en Lush. Wel opletten.
Jij leek mij dan wel weer het type dat, eenmaal aan een relatie, een siamese tweeling wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik de even en zij de oneven dagen. Ik ben al zolang alleen, zou gek worden.
Kloptquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Leuk!
Oooh, dat was die crosspost van je, mooi beestje.
Lijkt me zo cutequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan niet wachten. Hij is echt een plaatje en past precies in mijn plannen qua trainingen en zo
.
Ja, daarom noem ik die ook, dat deelt Cherry nietquote:
Brad Pitt of Matthew McConaughey en Wes Bentley. Lastig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:55 schreef Juup© het volgende:
Vanavond weinig leuks op tv voor mij, misschien Interstellar kijken of anders Se7ven weer eens (schitterende film met de juiste acteurs vind ik).
Ik vrees hetquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij leek mij dan wel weer het type dat, eenmaal aan een relatie, een siamese tweeling wordt.
sterker nog, ik heb nog amper Lush.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom noem ik die ook, dat deelt Cherry niet.
Maar het is ook zo fijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom noem ik die ook, dat deelt Cherry niet.
Ik snap de liefde niet helemaal, maar dat ligt geloof ik aan mijquote:
Niet alleen Bard Shit, maar ook Morgan Freemanquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brad Pitt of Matthew McConaughey en Wes Bentley. Lastig.
Nja vind niet alles fijn, maar heb nu wel een superfijn haarmasker en bodylotionquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de liefde niet helemaal, maar dat ligt geloof ik aan mij.
Ik gebruik nooit haarmaskers en bodylotionquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja vind niet alles fijn, maar heb nu wel een superfijn haarmasker en bodylotion
ik ook niet. En gebruik amper make-up.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit haarmaskers en bodylotion. Volgens mij ben ik geen echte vrouw wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |