Ga door!quote:
Erna? Na wat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:35 schreef RaXz het volgende:
Ik ben morgen vrij maar moet even eruit, ik denk dat ik erna even een terrasje zoek voor een biertje.
Er is niets mis met van jezelf houdenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen halve dag in te zitten. Ik vind een love seat heerlijk zitten in m'n eentje
.
Eigenlijk helemaal geen zin in, maar het is mooi weer en ik ga lekker op de fiets, ik maak er gewoon een uitje van.quote:
Maar samen is nog beterquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen halve dag in te zitten. Ik vind een love seat heerlijk zitten in m'n eentje
.
Met twee zit het ook primaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een grote stoel is idd heerlijk, dat betwist ik ook niet.
Kut! Ik heb het begin gemist!quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:40 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar samen is nog beter
Oké, heel flauw! Sorry
Ik heb ook geen samenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Samen is nog beter. Maar ik heb geen samen, dus dan moet ik het maar met alleen doen
.
Same herequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb ook geen samen
Dus ik zit alleen te wezen op m'n stoel
Oehhhh, vergeef mijn nieuwsgierigheid en gewoon nee zeggen als je het niet wil zeggen: please tell?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. Maar over een paar maandjes ben ik niet meer alleen, dus
.
Ze heeft een kerel uit Rusland besteld.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oehhhh, vergeef mijn nieuwsgierigheid en gewoon nee zeggen als je het niet wil zeggen: please tell?
In mei ga ik naar een hond kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oehhhh, vergeef mijn nieuwsgierigheid en gewoon nee zeggen als je het niet wil zeggen: please tell?
En dàt wilde ik net niet op internet hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft een kerel uit Rusland besteld.
Ook meteen één voor jou?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft een kerel uit Rusland besteld.
Jij leek mij niet het type dat deelt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |