Hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een grote stoel die als een te kleine bank wordt verkocht met het idee dat je met je geliefde er 'lekker knus en liefdevol' in gaat zitten met zijn tweeën ipv de realiteit dat je elkaar na 10 minuten wroeten zo schijt beu bent dat je of je lief of jezelf op de bank pleurt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een grote stoel die als een te kleine bank wordt verkocht met het idee dat je met je geliefde er 'lekker knus en liefdevol' in gaat zitten met zijn tweeën ipv de realiteit dat je elkaar na 10 minuten wroeten zo schijt beu bent dat je of je lief of jezelf op de bank pleurt.
Slechte ervaringen meequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zijn tweetjes langdurig op een te klein zit/ligvak verblijven is idd nooit mijn favoriete bezigheid geweest....quote:
Hier ook, nu wachten tot CL begint en dan een biertje erbijquote:
Je hoeft er ook geen halve dag in te zittenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zijn tweetjes langdurig op een te klein zit/ligvak verblijven is idd nooit mijn favoriete bezigheid geweest....
Een grote stoel is idd heerlijk, dat betwist ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen halve dag in te zitten. Ik vind een love seat heerlijk zitten in m'n eentje
.
Ik ben begonnen!quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier ook, nu wachten tot CL begint en dan een biertje erbij
Ga door!quote:
Erna? Na wat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:35 schreef RaXz het volgende:
Ik ben morgen vrij maar moet even eruit, ik denk dat ik erna even een terrasje zoek voor een biertje.
Er is niets mis met van jezelf houdenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen halve dag in te zitten. Ik vind een love seat heerlijk zitten in m'n eentje
.
Eigenlijk helemaal geen zin in, maar het is mooi weer en ik ga lekker op de fiets, ik maak er gewoon een uitje van.quote:
Maar samen is nog beterquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Met twee zit het ook primaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een grote stoel is idd heerlijk, dat betwist ik ook niet.
Kut! Ik heb het begin gemist!quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:40 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar samen is nog beter
Oké, heel flauw! Sorry
Ik heb ook geen samenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Samen is nog beter. Maar ik heb geen samen, dus dan moet ik het maar met alleen doen
.
Same herequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb ook geen samen
Dus ik zit alleen te wezen op m'n stoel
Oehhhh, vergeef mijn nieuwsgierigheid en gewoon nee zeggen als je het niet wil zeggen: please tell?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. Maar over een paar maandjes ben ik niet meer alleen, dus
.
Ze heeft een kerel uit Rusland besteld.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oehhhh, vergeef mijn nieuwsgierigheid en gewoon nee zeggen als je het niet wil zeggen: please tell?
In mei ga ik naar een hond kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oehhhh, vergeef mijn nieuwsgierigheid en gewoon nee zeggen als je het niet wil zeggen: please tell?
En dàt wilde ik net niet op internet hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft een kerel uit Rusland besteld.
Ook meteen één voor jou?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft een kerel uit Rusland besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |