Discriminatie! Dammit!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal al een keer gehad, honden, full bodyscan, fouilleren, etc.
Het ergste was dat ik nogal haastig naar de bagageband liep omdat ik zsm naar buiten wilde om te roken. Ik liep dus zsm zonder te rennen met mijn handbagage en ik werd gewoon tegen de grond gewerkt door 2 mannen, helemaal in het zwart gekleed en met machinepistolen hangend op de borst.
Ze dachten denk ik dat ik een terrorist was ofzo
Thuiswerken!quote:
Morgen lekker de stad in met mamsquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thuiswerken!
Lekker vroeg stoppen, in de zon zitten met muziekje en drankje en daarna heerlijk een bbq. Morgen gaat top worden
Zo erg zal het niet zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lange broek en bloesje en eruitzien als een zwerver
Ik niet, jijquote:
Mooi wezen zal zijn geen probleem zijn denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kort rokje aan, hakken aan, mooi wezen.
Mijn moeder komt zaterdag weer aan in NL, na 5 maanden overwinteren in Brazilie. Zal wel even wennen worden voor d'rquote:
Oef, die gaat last krijgen van de verandering in klimaatquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder komt zaterdag weer aan in NL, na 5 maanden overwinteren in Brazilie. Zal wel even wennen worden voor d'r
Ik? Nee johquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn.
[..]
Ik niet, jij.
Ohquote:
Jawelquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi wezen zal zijn geen probleem zijn denk ik
Ja dat zei ik ook al. Het is nu nog elke dag rond de 30 graden daar. Ze zal het steenkoud hebben hier terwijl de gemiddelde hollander al regelmatig te zien is in tshirtjesquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oef, die gaat last krijgen van de verandering in klimaat
Low self esteem?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan doe ik de jurk en de hakken wel aan.
[..]
Jawel.
Doe maarquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan doe ik de jurk en de hakken wel aan.
[..]
Jawel.
Beetje boelquote:
Zondequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Doe maar!
Ik kan niet goed meer op hakken lopen, ooit m'n achillespees gescheurd met gym
Erg zonde. Kan het wel, mits het een dikke hak isquote:
Komt wel goedquote:
Ja, behoorlijk. Maar daar werk ik aanquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Erg zonde. Kan het wel, mits het een dikke hak is
En jij een laag zelfbeeld? Da's helemaal niet nodig
Zeker met zo'n gave hond straks aan jouw zijdequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
Ja, behoorlijk. Maar daar werk ik aan.
Er is een reden dat ik zo'n prachtige hond wilquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeker met zo'n gave hond straks aan jouw zijde
Goed zoquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
Ja, behoorlijk. Maar daar werk ik aan.
Mannen in het park (o.i.d.) aantrekkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik zo'n prachtige hond wil.
Dan kijken mensen naar de hondquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mannen in het park (o.i.d.) aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |