Enkel mascara en wenkbrauwpotloodquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook niet. En gebruik amper make-up.
Moet zeggen dat dat het enige is dat ik gebruikquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit haarmaskers en bodylotion. Volgens mij ben ik geen echte vrouw wat dat betreft.
Rouge en mascara en soms oogschaduwquote:
Ik het laatste alleen als ik een bizar droge huid heb, maar ik ben dan ook geen vrouwquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit haarmaskers en bodylotion.
Ik weet van alles precies wat het doet, ik vind alleen dat ik het niet nodig hebquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rouge en mascara en soms oogschaduwwenkbrauwpotlood kan ook geen kwaad denk ik.
Ik sta soms bij dat make-up gedeelte bij het kruidvat en weet bij de helft van het spul niet wat het allemaal doet.
o, ik heb het wel nodigquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet van alles precies wat het doet, ik vind alleen dat ik het niet nodig heb.
Ik krijg vaak klachten van mijn dochter omdat ik dan 1 dag heb overgeslagen m.b.t. baard en snor afscherenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
Scheermesjes verslijt ik wel bij de vleet.
Echt of denk je datquote:
Die plekken hoef ik niet te scheren, neequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg vaak klachten van mijn dochter omdat ik dan 1 dag heb overgeslagen m.b.t. baard en snor afscheren
Maar dat is weer een mannending over het algemeen
Ik houd dat bijquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst sinds oktober ofzo m'n benen weer gesnoeid. Ging een fors vachtje af.
Ik ben echt een vent geloof ik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd dat bij. Altijd gladde benen hier
.
Ik heb gewoon een hekel aan haar op m'n lichaamquote:
ik vind dat ik het nodig hebquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt of denk je dat?
[..]
Die plekken hoef ik niet te scheren, nee.
Ahhhh, het is niet engquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n wenkbrauwen nog steeds een keer laten epileren maar durf niet.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die plekken hoef ik niet te scheren, nee.
Ik scheer me om de dag. En dan moet het ook echt, anders lijk ik echt een of andere crimineel. En ik word in winkels altijd al zo lekker in de gaten gehouden door beveiligersquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg vaak klachten van mijn dochter omdat ik dan 1 dag heb overgeslagen m.b.t. baard en snor afscheren
Maar dat is weer een mannending over het algemeen
Hoofdhaar is goed te doen als ik jouw fotoboek mag gelovenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan haar op m'n lichaam.
Oh, aanraderquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het met van die touwtjes laten doen.
Jaa, ik heb mooi haarquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoofdhaar is goed te doen als ik jouw fotoboek mag geloven
Hehehehe, dat heb ik dus ook en zeker als ik mijn "zonne"bril op heb tegen alle drukte en schreeuwerige verlichtingquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik scheer me om de dag. En dan moet het ook echt, anders lijk ik echt een of andere crimineel. En ik word in winkels altijd al zo lekker in de gaten gehouden door beveiligers
Aanrader! Laat ik ook altijd met touwtjes doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het met van die touwtjes laten doen.
Ik moest vanmorgen even met de auto door het voetgangersgebied hier voor de deur zodat ik niet zo'n end hoefde te lopen met wat spullen. Mensen kijken je aan alsof je zwaar crimineel bent als je er rijdtquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik scheer me om de dag. En dan moet het ook echt, anders lijk ik echt een of andere crimineel. En ik word in winkels altijd al zo lekker in de gaten gehouden door beveiligers
Ja die doe ik altijd af als ik winkels inloop om te voorkomen dat ze nog meer op mij gaan letten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hehehehe, dat heb ik dus ook en zeker als ik mijn "zonne"bril op heb tegen alle drukte en schreeuwerige verlichting
Vriendin van me, met wie ik eigenlijk altijd op vliegreis ga, wordt er altijd uitgepikt. Ze heeft ook een keer een drugshond in haar tas gehad. Ik lig elke keer weer in een deukquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die doe ik altijd af als ik winkels inloop om te voorkomen dat ze nog meer op mij gaan letten.
En ik ben ook altijd de lul op schiphol, de douane pikt mij er altijd uit. Zelfs als ik met familie/vrienden ben mag iedereen doorlopen maar mijn koffers moeten bekeken worden.
Huidskleurtje, zekerquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die doe ik altijd af als ik winkels inloop om te voorkomen dat ze nog meer op mij gaan letten.
En ik ben ook altijd de lul op schiphol, de douane pikt mij er altijd uit. Zelfs als ik met familie/vrienden ben mag iedereen doorlopen maar mijn koffers moeten bekeken worden.
Ik heb het allemaal al een keer gehad, honden, full bodyscan, fouilleren, etc.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me, met wie ik eigenlijk altijd op vliegreis ga, wordt er altijd uitgepikt. Ze heeft ook een keer een drugshond in haar tas gehad. Ik lig elke keer weer in een deuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |