Ik had eigenlijk gehoopt dat niemand dat zou doen,quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:48 schreef just me het volgende:
Waren de laatste woorden van PP waarna hij geen topic ging openen...
dikke vette pechquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat niemand dat zou doen,
Gezond als een vis.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker TH, we waren een beetje bezorgd om je ...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Dat Tong het opneemt voor golfer verbaast mij nog meer.
Een gezamenlijk "vijand" doet wonderen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Dat Tong het opneemt voor golfer verbaast mij nog meer.
zoals vroegerquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:17 schreef chufi het volgende:
Gezellig met een koekje erbij de ontruiming van het Maagdenhuis kijken
maar is het inclusief politie te paard? Wapenstokken e.d. ?quote:
ja jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
maar is het inclusief politie te paard? Wapenstokken e.d. ?
Ik ben de beroerdste niet hoor, kopje thee danquote:
ik denk dat die niet lang in de weg staatquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef chufi het volgende:
Of de eigenaar van een blauwe scooter even wil komen... Hij staat in de weg
Dank u. Heb je er ook een koekje bij?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet hoor, kopje thee dan
[..]
ik denk dat die niet lang in de weg staat![]()
![]()
Jouw woordenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:13 schreef just me het volgende:
Je denkt just me is een oma die heeft vast koekjes in huis
ja hoor bij de thee hoort een koekje
Op deze grauwe zaterdagquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef just me het volgende:
Ik ga mezelf naar buiten schoppen, tijd om boodschappen te gaan doen
Ja... maar zit nu naar AT5 te kijkenquote:
Oh tis toch al over?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ja... maar zit nu naar AT5 te kijken
ja ik dacht dat het door zou gaan over het Maagdenhuisquote:
Latersquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:55 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik dacht dat het door zou gaan over het Maagdenhuisnu echt
Mootsquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moots![]()
Ik ben homeless nu en nog steeds zoekende
Is Sjoef langgeweest?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:32 schreef Spezza19 het volgende:
Uit onderzoek was gebleken dat 99,9% van de mensen in het Maagdenhuis helemaal geen maagd waren
die heb ik vannacht ook ergens "oneerbare" voorstellen zien doenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:01 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik vannacht ook ergens "oneerbare" voorstellen zien doen
Ik zei niet dat je het gedaan had ik vroeg me alleen iets afquote:
vandaar dat je vaak zo vroeg wakker bentquote:
Helaas ja .... Ik slaap weer erg onregelmatig...quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
vandaar dat je vaak zo vroeg wakker bent
Kwam door die mooie stem zeker, dat je zo goed geslapen hebt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:19 schreef just me het volgende:
Ik heb vannacht goed geslapen, niet gek natuurlijk maar schrok vanmorgen wakker, de huistelefoon ging en dat is al een uitzondering. Krijg ik zo'n blikken stem die een sms-je ging doorgeven.Was iemand zo stom geweest om een sms-je naar mijn huistel. te sturen ipv naar mijn mobiel
En als ik nu eens "ja" zou zeggenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kwam door die mooie stem zeker, dat je zo goed geslapen hebt?
Ja, dagje ouder he? Heb je je slaap nodigquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:21 schreef just me het volgende:
[..]
En als ik nu eens "ja" zou zeggen![]()
![]()
Ik denk mede door het late tijdstip
Ik denk dat ik er eerder uit was hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dagje ouder he? Heb je je slaap nodig
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er eerder uit was hoor, vrolijk en wel
Als je daar vrolijk van wordt, waarom ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:07 schreef just me het volgende:
, kan ik lekker achter de geraniums slapen
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:07 schreef just me het volgende:
Zo dat was goed weer om de nieuwe plantjes in bakken te stoppen, krijgen ze meteen water
Morgen nog de bakken voor aan het balkon, kan ik lekker achter de geraniums slapen
* Spezza19 moet eigenlijk ook plantjes in huis halenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:10 schreef just me het volgende:
Ik ben eigenlijk een huismuts
Vind het zo gezellig staan
En van plantjes kopen kan ook zo blij worden![]()
kun je gewoon vragen in de winkel of op de markt, de mensen zijn niet zo eng hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 moet eigenlijk ook plantjes in huis halen
Maar ja, ik heb er geen verstand van…
Weet ik….quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef just me het volgende:
[..]
kun je gewoon vragen in de winkel of op de markt, de mensen zijn niet zo eng hoor
Markt... markt... moest ik ook nog naar toe
* Spezza19 moet ook nog een winkel bezoeken voordat het 5 uur is….quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef just me het volgende:
[..]
kun je gewoon vragen in de winkel of op de markt, de mensen zijn niet zo eng hoor
Markt... markt... moest ik ook nog naar toe
* AdoraBelle volgt Spezza19 met een aftellende klok...quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 moet ook nog een winkel bezoeken voordat het 5 uur is….
Bij mij gaan ze dood... dus ik begin er niet meer aanquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 moet eigenlijk ook plantjes in huis halen
Maar ja, ik heb er geen verstand van…
Ik begrijp het hele drama niet eigenlijkquote:
mag je daar dus slowchatten, waar ook druk gebruik van wordt gemaakt, gaat meestalquote:Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de
DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Ja hoor, alles goed hiero...quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ook wel heel laat zijn idd .. Verder alles goed?
hoezo jullie ?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:49 schreef FANN het volgende:
Dus eigenlijk hebben jullie nu 2 Slowchat's
en ik zit ook pas sinds kort bij radioquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
oké jij zit alleen hier en bij de radio, dus voor jou zijn het er twee...
Is toch prima? Maakt mij geen zak uit waar je wel of niet zit, en sommige zitten weer soms bij UTOquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:26 schreef just me het volgende:
[..]
en ik zit ook pas sinds kort bij radio
maar ach wat maakt het uit allemaal, het is toch nooit goed voor iedereen
Oh nee hoor… ik praat in het algemenequote:Op zaterdag 11 april 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post als je even goed kijkt![]()
straks ben ik weer begonnen
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:28 schreef just me het volgende:
Ik zit nu weer thuis op de bank en daar blijf ik voorlopig
ah... NOOIT in het algemene praten dat zie je maarquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh nee hoor… ik praat in het algemene
Pas maar op, straks wordt je nog gebeldquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:28 schreef just me het volgende:
Ik zit nu weer thuis op de bank en daar blijf ik voorlopig
Ben net al gebeld maar die stem beviel me niet zo, gewoon opgehangenquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt je nog gebeld
Ja vaag weer weer... Ik blijf de hele dag de lichten uit en aan zetten....quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:30 schreef just me het volgende:
Nu schijnt de zon weer, ziet er weer gezellig uit buiten!
Zo erg is het hier gelukkig niet geweest, maar ik heb dan ook een vrij licht huisquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaag weer weer... Ik blijf de hele dag de lichten uit en aan zetten....
Ik niet ....quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
Zo erg is het hier gelukkig niet geweest, maar ik heb dan ook een vrij licht huis
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:10 schreef just me het volgende:
En van plantjes kopen kan ook zo blij worden![]()
Alweer golfen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:02 schreef just me het volgende:
Zat net te twijfelen of ik de balkonbakken nog zou doen maar ik doe het morgen wel na het golfen
Wat een coole smiley!
Ja morgen een wedstrijdje, moet er dan al om 09.30 uur zijn.....maar de hoofdprijs is 'n fles wijn en daar ga ik natuurlijk voorquote:
Een fles wijn?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ja morgen een wedstrijdje, moet er dan al om 09.30 uur zijn.....maar de hoofdprijs is 'n fles wijn en daar ga ik natuurlijk voor
Tis een kort baantje volgens mijquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een fles wijn?
Al die moeite voor een fles wijn?
moeite, tis een hobby hč en als ik goed sla kan ik nog 'n balletje winnenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een fles wijn?
Al die moeite voor een fles wijn?
klopt en daarom moet je ook heel precies spelen, het is veel makkelijker om ver weg te slaan dan precies die 101 meterquote:
We lopen 2x 9 holes en dan naar het clubhuis voor een kopje thee met koekjequote:
Thee met koek… uhuquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef just me het volgende:
[..]
klopt en daarom moet je ook heel precies spelen, het is veel makkelijker om ver weg te slaan dan precies die 101 meter
[..]
We lopen 2x 9 holes en dan naar het clubhuis voor een kopje thee met koekje
Die fles wijn is de poedelprijsquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan ook overal van die dikke autos die je kunt winnen
Hier mag je van mij ook gewoon zeiken hoor Sas.. Barst losquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef sacha het volgende:
moet ik nu voor elk zeikje een topic openen in Klaagbaak?
We hebben eind juni De Open Par 3 en een van de prijzen is een weekendje in de een of andere dikke auto, ik ga wel weer voor de Ray Ban zonnebrilquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan ook overal van die dikke autos die je kunt winnen
Die mag je tenminste houden .....quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben eind juni De Open Par 3 en een van de prijzen is een weekendje in de een of andere dikke auto, ik ga wel weer voor de Ray Ban zonnebril
nee, dat klopt nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier mag je van mij ook gewoon zeiken hoor Sas.. Barst los
Sterker nog, ik moet die van vorig jaar nog ophalen *mental note*quote:
Nee je hebt gelijk.. Ze zouden het verhuizen, maar in KLB is geen enkele gereekst topic.... Ik zou klagen bij de directie .....quote:
He bah!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:19 schreef just me het volgende:
Nou sacha ik zou het wel weten hoor, als ik nodig moest zou ik desnoods overal zeiken
Genoeg bosjes daar op het eilandquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:19 schreef just me het volgende:
Nou sacha ik zou het wel weten hoor, als ik nodig moest zou ik desnoods overal zeiken
dat heb ik nergens gelezenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zouden het verhuizen, maar in KLB is geen enkele gereekst topic....
Je hebt gelijk... Dus wie zegt dat je het daar aan moet maken... Voorzover ik heb kunnen achterhalen hebben ze alleen wat muziektopics gemoved en verder niks... Zo van boeien de oudjes.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even de klaagbaak regels lezenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Dus wie zegt dat je het daar aan moet maken...
Zolang je geen plaatjes plaatst mag je SCenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor je hoge noodquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:47 schreef sacha het volgende:
doe normaal, daar kan ik al niet aan voldoen
in bosjes zitten enge mannen en ook tekenquote:
Noem je mij nu eng?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
in bosjes zitten enge mannen en ook teken
Dus jij slaat regelmatig een provisionalquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
in bosjes zitten enge mannen en ook teken
jamaar, jamaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Speciaal voor je hoge nood
GC / [40+ Zeikhoek #4] Het vervolg...
collecte van de hersenstichting was begin februariquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef just me het volgende:
Staat er net een dombo aan de deur die wilde geld inzamelen voor de hersenstichting hebben (als dat al waar is....) die doodleuk zei aan Alzheimer ga je dood. Ik zei dan heb je je verhaaltje niet goed geleerd van Alzheimer ga je niet dood. Keek hij me dom aan en ik zei nee, van Alzheimer ga je niet dood... je kunt doodgaan en Alzheimer hebben maar dat is toch echt iets anders.
Jeugd van tegenwoordig, pfffffffff
heb net ook op de site gekeken inderdaad, dit was een speciale actie... zie ze niet meer lopenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:11 schreef sacha het volgende:
[..]
collecte van de hersenstichting was begin februari
Nou, kleine kloof hoor....quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
nauw, eng, smal...
de generatie kloof in optima forma
ik ben 27quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, kleine kloof hoor....
Of ben je 60+?
Pic van je ID...quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
12 jaar![]()
kwam dat er een beetje geloofwaardig uit?
En dan om reactie vragen....quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:19 schreef Fopje het volgende:
lol zeikhoek?
Is dit met iemand besproken?
Drankje doen dan maar? Kan je hem in het echt laten zienquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ja duh, dan ga je zeggen dat ik hem gephotoshopt heb
Ik las daarna dit topic pasquote:
ben jij een kloon van sjoef?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drankje doen dan maar? Kan je hem in het echt laten zien
jongere uitgavequote:
Ik vind dat ik me tot nu toe heel netjes gedragen hebquote:
Tis al erg genoeg dat we gesloten zijn..... Maar in KLB zijn geen reeks topics te vinden en om voor elke simpele klacht een topic te moeten openen is niet te doen.. En zoals Yvonne opperde dat GC het forum voor alle topics is , vandaar hier geopend....quote:
maak je er niet zo druk om, yoloquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En al die reacties worden geyolereerd zonder het subforum te sluiten .... Triest
Dat is mooi balen ....quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:33 schreef just me het volgende:
Ben ik met veel tegenzin van de bank gekomen om "even" iets voor de club te gaan doen, zie ik opeens dat de hele wc vloer blank staat, stortbak overgelopen.....
![]()
![]()
Sterker nog het is zwaar k*t, ik heb natte voetenquote:
En?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Sterker nog het is zwaar k*t, ik heb natte voeten
heb nu een paar keer doorgetrokken kijken of het nu droog blijft...
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:33 schreef just me het volgende:
Ben ik met veel tegenzin van de bank gekomen om "even" iets voor de club te gaan doen, zie ik opeens dat de hele wc vloer blank staat, stortbak overgelopen.....
![]()
![]()
en direkt ...quote:
OKquote:
Ik vind het oprecht jammer dat het 40+-forum is opgeheven, omdat ik vond dat we daar met een leuke groep vaste users posten. Users die respect hadden voor elkaar, elkaar in hun waarde lieten en belangstelling voor elkaar hadden. Iedereen kon er zijn ei, gerief en ongerief kwijt en zo'n plek zie ik niet snel weer op Fok! verschijnen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik begrijp het hele drama niet eigenlijk![]()
40+ was bijna dood, in het Smoelenboek werd niet meer gepost, in het fototopic was
ook al een week niet meer gepost na alle heisa over de OP, alleen de muziektopics werden
gebruikt en het was éventjes druk in het zeiktopic.
De meeste zaten al voor meer dan de helft in het Radiotopic, en omdat dit daar in de FAQ
staat...
[..]
mag je daar dus slowchatten, waar ook druk gebruik van wordt gemaakt, gaat meestal
totáál niet over muziek, maar daar maakt niemand zich daar druk om.
MUZ / Radio 49 #86 Wat een raadsels allemaal
Dus eigenlijk hebben jullie nu 2 Slowchat's
Dat denk ik ook niet, maar mijn post is een reactie op de vraag van Fann.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef sacha het volgende:
ik vind het ook jammer maar geloof niet dat nog 10 keer jammer zeggen iets aan de situatie verandert
dat ik wel snappenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar mijn post is een reactie op de vraag van Fann.
oké ja best jammer, maar ja helaas en het zat er toch wel aan te komen vroeg of laatquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer dat het 40+-forum is opgeheven, omdat ik vond dat we daar met een leuke groep vaste users posten. Users die respect hadden voor elkaar, elkaar in hun waarde lieten en belangstelling voor elkaar hadden. Iedereen kon er zijn ei, gerief en ongerief kwijt en zo'n plek zie ik niet snel weer op Fok! verschijnen.
En natuurlijk waren er onderling ook weleens onenigheden en dan wat er iets van gezegd of er werd een tijdje genegeerd, maar dan was het ook klaar.
Het was de afgelopen weken inderdaad rustiger in de 40+-topics, maar zulke periodes waren er wel vaker en dat was altijd van tijdelijke aard, dat hadden we deze keer ook wel weer overleefd.
Maar die kans kregen we niet, we werden opgedoekt en dat vind ik oprecht jammer.
eerst even wachten op de rest die zich aansluitquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
Kunnen we weer gezellig verder met een dansje op de achtergrond,,,,,
Disco hč Sjoefquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
Kunnen we weer gezellig verder met een dansje op de achtergrond,,,,,
Wachten duurt te langquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst even wachten op de rest die zich aansluit
Ik zwiep het in het rond and move that bootyquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Disco hč Sjoef
Gooi je haar los en laat je gaan
Ziet er goed uit Sjoefquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zwiep het in het rond and move that booty
Witte broek en blouse aan en je geeft nog licht ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het glans nu ook zo mooi onder het disco licht
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Witte broek en blouse aan en je geeft nog licht ook
Ga je daar ook swingen? Vergeet de glitters niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef just me het volgende:
Die disco is goed voor mijn golfswing morgen
Lekker los makenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef just me het volgende:
Die disco is goed voor mijn golfswing morgen
Loop ik morgen over de baan "I'm coming, I'm coming"quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga je daar ook swingen? Vergeet de glitters niet.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Loop ik morgen over de baan "I'm coming, I'm coming"![]()
En na elke goeie bal even een dansjequote:
Iedereen vindt het jammerquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
En na elke goeie bal even een dansje
wil je er over praten of liever nietquote:
Nou, ik heb niet zoveel met disco.....quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
wil je er over praten of liever niet
Dat is gewoon onterecht vind ik ook, al dat gedoe over kliekjes vind ik onzin. Ik wil overal wel eens binnenwippen met uitzondering van KLB en ONZ en toevallig was ik best graag in 40+, het maakt me ook niet zoveel uit dat het nu in GS is, als het hier gezellig is dan kom ik best wel. En wat Radio49 betreft, ik keek een keer rond in de index van ONZ en zag Radio49 staan en ben er een keer gaan kijken, en ik vond het er leuk, logisch ook want ik hou van muziek. Maar ik vind het ook leuk om hier wat over ditjes en datjes te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
Ach de directie is op leeftijd en denken zich jonger voor te blijven doen door het 40+ forum op te doeken
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is gewoon onterecht vind ik ook, al dat gedoe over kliekjes vind ik onzin. Ik wil overal wel eens binnenwippen met uitzondering van KLB en ONZ en toevallig was ik best graag in 40+, het maakt me ook niet zoveel uit dat het nu in GS is, als het hier gezellig is dan kom ik best wel. En wat Radio49 betreft, ik keek een keer rond in de index van ONZ en zag Radio49 staan en ben er een keer gaan kijken, en ik vond het er leuk, logisch ook want ik hou van muziek. Maar ik vind het ook leuk om hier wat over ditjes en datjes te ouwehoeren.
Daarom vind ik ook dat degenen die hier altijd kwamen gewoon dat moeten blijven doen. Tuurlijk ga je ook wel eens wat rond, maar dat je hier toch regelmatig weer opduikt is toch ook leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:50 schreef just me het volgende:
Ik snapte dat gekissebis ook helemaal niet, ik dacht altijd dat het hier was leven en laten leven
Dat bedoel ik dus, je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Ik ben hier ook wel eens een hele tijd weggeweest maar vond het wel weer leuk om terug te komen en soms heb je wat meer tijd en soms wat minder, big dealquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook dat degenen die hier altijd kwamen gewoon dat moeten blijven doen. Tuurlijk ga je ook wel eens wat rond, maar dat je hier toch regelmatig weer opduikt is toch ook leuk.
ik heb vanavond mijn eerste klaagbaak topiek geopendquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is gewoon onterecht vind ik ook, al dat gedoe over kliekjes vind ik onzin. Ik wil overal wel eens binnenwippen met uitzondering van KLB
knipperde knip
Zo is dat, niemand is iets verplicht, maar om nou lullig tegen elkaar te gaan doen en zondebokken te zoeken is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben hier ook wel eens een hele tijd weggeweest maar vond het wel weer leuk om terug te komen en soms heb je wat meer tijd en soms wat minder, big deal
Hoi sas.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb vanavond mijn eerste klaagbaak topiek geopend![]()
nu hoor ik écht bij de grote mensen
En werd je blij, want ze je begonnen je wel eerst helemaal af te zeiken....quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb vanavond mijn eerste klaagbaak topiek geopend![]()
nu hoor ik écht bij de grote mensen
zeuren en zeiken, zekersquote:
Ik mis het gedoe over de paprika ook wel.quote:
elk gedoe eigenlijkquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis het gedoe over de paprika ook wel.
zo lees ik dat helemaal nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En werd je blij, want ze je begonnen je wel eerst helemaal af te zeiken....
Dat is zo een ding met buisjes voor in de tuin, nee die heb ik niet, dan zouden mijn poezen gek worden als ik zoiets op balkon zou hangen, en die beesten zijn al gek genoeg.quote:
Ik kom daar niet eens, heb helemaal geen zin om te zeiken, daar koop ik helemaal niks voor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zeiktopic opgelost? Misschien kun je er daar een openen
Vind je het gekquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:05 schreef just me het volgende:
Ik denk dat als ik zo'n ding in de tuin ophang mijn buurvrouw komt klagen
Is dat zo'n zeikwaaif?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:05 schreef just me het volgende:
Ik denk dat als ik zo'n ding in de tuin ophang mijn buurvrouw komt klagen
nee daarom doe ik het ook nietquote:
quote:
Als mijn buurman zo een ding op balkon zou hangen dan zou ik het 's nachts, ik ben toch altijd wakker, wegpakken en van balkon pleuren en doen alsof mijn neus bloedt, ik weet van niks, zo eentje ben ik dus. Ja, noem het maar gewoon lomp en niet sociaal.quote:
Ja nee dat kan echt niet ..... Je moet wel eerst kijken hoe de wind waaitquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]vorig jaar één keer vuurtje gestookt in zo'n kacheltje buiten, meteen haar deuren en ramen met een klap dicht
jammer dan
always beware of the PI'squote:Op zaterdag 11 april 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zeiktopic opgelost? Misschien kun je er daar een openen
Ik zou het eerst vriendelijk vragen .... (ik kan niet bij het balkon van mn buren)quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als mijn buurman zo een ding op balkon zou hangen dan zou ik het 's nachts, ik ben toch altijd wakker, wegpakken en van balkon pleuren en doen alsof mijn neus bloedt, ik weet van niks, zo eentje ben ik dus. Ja, noem het maar gewoon lomp en niet sociaal.
Vriendelijk vragen heeft geen zin, en ik heb geen zin in een discussie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het eerst vriendelijk vragen .... (ik kan niet bij het balkon van mn buren)
Oh dat is die buurmanquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vriendelijk vragen heeft geen zin, en ik heb geen zin in een discussie.
Ik heb er 2 de ene kant die homo is verder ok, maar ik ga bij hem niet klagen over muziek, komt ook niet vaak voor dat ie het te hard heeft en die andere buurman is die gestoorde asociale ouwe gek, daar valt helemaal niet mee te praten.quote:
Ik heb gewoon een hekel aan gezeik, en mij horen en zien ze helemaal niet. Dus het is onmogelijk dat er iemand last van me heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:16 schreef just me het volgende:
Mijn buurvrouw moet niet klagen hoor, ik heb er ook nooit iets van gezegd als haar kinderen met de pupillen zo groot als maar zijn kon stonden de headbangen midden in de nacht.
Maar ik kan voor de rest gelukkig goed met haar opschietenWe wonen al sinds 1979 naast elkaar
Enige wat ik me kan bedenken of het misschien jouw schuld is dat het te koop staatquote:
Er is ooit iemand bij me aan de deur geweest met vragen over mn buurman, maar omdat ik weinig wist te vertellen denk ik niet dat dat de oorzaak zal zijn... Hij heeft wel eens pakjes voor me aangenomen... Maar laten we daar niet weer over beginnen... STraks sluiten ze GC ook nogquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Enige wat ik me kan bedenken of het misschien jouw schuld is dat het te koop staat
ik vond dat heel gezwelligquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft hier ook een paar dagen lopen trollen..... Vage gast
tot de disco afgelopen is zeker. Weinig geslapen afgelopen nacht, maar zo liggend in logeerbed ben ik eigenlijk nog niet zo moe dat ik al moet gaan slapenquote:Op zondag 12 april 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft nog uren wakker met je Ipad ....
Ja dat is ook mijn gevoel ....quote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
iedereen kan hier alles lezen hč, dat gevoel had ik bij 40+ niet![]()
hoe zit het nu met de hoover getallen van dit topic?
Hola hoiquote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
Ben je weer aan het logeren? Was me even ontgaan met die hele move hier op Fok.....quote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot de disco afgelopen is zeker. Weinig geslapen afgelopen nacht, maar zo liggend in logeerbed ben ik eigenlijk nog niet zo moe dat ik al moet gaan slapen
wat een belachelijk ideequote:Op zondag 12 april 2015 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ze waren bang dat we fok! over zouden nemen. En dat fok! dan -misschien- een subforum op 40+! zou krijgen
ben bij zusje en schoonzusjequote:Op zondag 12 april 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je weer aan het logeren? Was me even ontgaan met die hele move hier op Fok.....
Misschien wel, maar een betere reden dan nummer tien in de 'best bezochte lijst' op te doeken kan ik niet vindenquote:
sla jij mij nu met een Magnum op mijn achterhoofd?quote:Op zondag 12 april 2015 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien wel, maar een betere reden dan nummer tien in de 'best bezochte lijst' op te doeken kan ik niet vinden
Met m'n plasser natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2015 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
sla jij mij nu met een Magnum op mijn achterhoofd?
Dat vond je toch lekker....quote:Op zondag 12 april 2015 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
sla jij mij nu met een Magnum op mijn achterhoofd?
Ik zoek nog een lekker dik wijf voor de mix-dubbel. Hep ze nog ruimte?quote:Op zondag 12 april 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, schoonzusje gaat altijd vroeg slapen en zusje heeft ook druk weekend met tennis etc.
Wat is een magnum in deze? Het ijsje?quote:
hoiquote:Op zondag 12 april 2015 00:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik zoek nog een lekker dik wijf voor de mix-dubbel. Hep ze nog ruimte?
Hoi ook.
en toch kon dat bij 40+ ook en reken maar dat daar gelurkt werdquote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
Fannquote:Op zondag 12 april 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
en toch kon dat bij 40+ ook en reken maar dat daar gelurkt werd
quote:Op zondag 12 april 2015 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat is een magnum in deze? Het ijsje?
Dat topic heb je blijkbaar gemist hier![]()
Sjoefieeeeeieiiiiieieieiieieie, nog fruit gegeten vandaag?
Nee alleen als smoothie verorberd
Ja joh.... ik heb de ogen uit mijn kop gejankquote:Op zondag 12 april 2015 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fann. Geef toe dat je ook moest huilen!
Die waren er ook, maar minder....quote:Op zondag 12 april 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg me...quote:Op zondag 12 april 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Stekker hoor, alles labiel hierquote:Op zondag 12 april 2015 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker hoor, alles stabiel. En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |