Enige wat ik me kan bedenken of het misschien jouw schuld is dat het te koop staatquote:
Er is ooit iemand bij me aan de deur geweest met vragen over mn buurman, maar omdat ik weinig wist te vertellen denk ik niet dat dat de oorzaak zal zijn... Hij heeft wel eens pakjes voor me aangenomen... Maar laten we daar niet weer over beginnen... STraks sluiten ze GC ook nogquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Enige wat ik me kan bedenken of het misschien jouw schuld is dat het te koop staat
ik vond dat heel gezwelligquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft hier ook een paar dagen lopen trollen..... Vage gast
tot de disco afgelopen is zeker. Weinig geslapen afgelopen nacht, maar zo liggend in logeerbed ben ik eigenlijk nog niet zo moe dat ik al moet gaan slapenquote:Op zondag 12 april 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft nog uren wakker met je Ipad ....
Ja dat is ook mijn gevoel ....quote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
iedereen kan hier alles lezen hč, dat gevoel had ik bij 40+ niet![]()
hoe zit het nu met de hoover getallen van dit topic?
Hola hoiquote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
iedereen kan hier alles lezen hč, dat gevoel had ik bij 40+ niet![]()
hoe zit het nu met de hoover getallen van dit topic?
Ben je weer aan het logeren? Was me even ontgaan met die hele move hier op Fok.....quote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot de disco afgelopen is zeker. Weinig geslapen afgelopen nacht, maar zo liggend in logeerbed ben ik eigenlijk nog niet zo moe dat ik al moet gaan slapen
wat een belachelijk ideequote:Op zondag 12 april 2015 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ze waren bang dat we fok! over zouden nemen. En dat fok! dan -misschien- een subforum op 40+! zou krijgen
ben bij zusje en schoonzusjequote:Op zondag 12 april 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je weer aan het logeren? Was me even ontgaan met die hele move hier op Fok.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |