die was ik vergeten, dank, ik voeg hem toe aan de OPquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:01 schreef Hamlapje het volgende:
Wat voeg jij eigenlijk toe aan een mensenleven?
ik hoor de wind ook zonder gongquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:04 schreef Scuidward het volgende:
Dat het voor jouw leven geen toegevoegde waarde heeft om de wind te horen luiden wil niet zeggen dat de rest van Nederland ook elke prikkel die ongecontroleerd binnenkomt het liefst met een vlammenwerper zou vernietigen.
Ja. Zelfs De Rijdende Rechter heeft eens in het teken gestaan van buren die klaagden over de windgong van de buurvrouw.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:06 schreef Geerd het volgende:
Zijn dat van die irritante pling plong dingen in de tuin ?
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:06 schreef Geerd het volgende:
Zijn dat van die irritante pling plong dingen in de tuin ?
Je hoort de gong niet zonder wind. Enfin. Leuk topic wel dit, weer eens wat anders dan de andere klachten.quote:
Leuk als iedereen in de buurt zo een ding gaat ophangen. Zal gezellig worden. Daarom asociaal.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de gong geeft de wind extra cachet
Ik moet er niet aan denken... Zelfs als ik in het midden van een perceel van 25.000 m2 zou wonen zou ik er niet een ophangen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:09 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Leuk als iedereen in de buurt zo een ding gaat ophangen. Zal gezellig worden. Daarom asociaal.
Hang dat ding dan lekker in je woonkamer met een fentilator maar val een ander er niet mee lastigquote:
Is je Google kapot?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:09 schreef Sigaartje het volgende:
Kan iemand mij in GODSNAAM vertellen wat een focking windgong is????
Wees blij dat je het niet weet hebben je buren er ook geen anders wist je het welquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:09 schreef Sigaartje het volgende:
Kan iemand mij in GODSNAAM vertellen wat een focking windgong is????
meer eh, stijl?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de gong geeft de wind extra cachet
Je kan beter op de Veluwe gaan wonen zonder burenoverlast.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:13 schreef Geerd het volgende:
Je kunt nog beter een blaffende hont hebben die gaat toch een keer dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |