collecte van de hersenstichting was begin februariquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef just me het volgende:
Staat er net een dombo aan de deur die wilde geld inzamelen voor de hersenstichting hebben (als dat al waar is....) die doodleuk zei aan Alzheimer ga je dood. Ik zei dan heb je je verhaaltje niet goed geleerd van Alzheimer ga je niet dood. Keek hij me dom aan en ik zei nee, van Alzheimer ga je niet dood... je kunt doodgaan en Alzheimer hebben maar dat is toch echt iets anders.
Jeugd van tegenwoordig, pfffffffff
heb net ook op de site gekeken inderdaad, dit was een speciale actie... zie ze niet meer lopenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:11 schreef sacha het volgende:
[..]
collecte van de hersenstichting was begin februari
Nou, kleine kloof hoor....quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
nauw, eng, smal...
de generatie kloof in optima forma
ik ben 27quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, kleine kloof hoor....
Of ben je 60+?
Pic van je ID...quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
12 jaar![]()
kwam dat er een beetje geloofwaardig uit?
En dan om reactie vragen....quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:19 schreef Fopje het volgende:
lol zeikhoek?
Is dit met iemand besproken?
Drankje doen dan maar? Kan je hem in het echt laten zienquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ja duh, dan ga je zeggen dat ik hem gephotoshopt heb
Ik las daarna dit topic pasquote:
ben jij een kloon van sjoef?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drankje doen dan maar? Kan je hem in het echt laten zien
jongere uitgavequote:
Ik vind dat ik me tot nu toe heel netjes gedragen hebquote:
Tis al erg genoeg dat we gesloten zijn..... Maar in KLB zijn geen reeks topics te vinden en om voor elke simpele klacht een topic te moeten openen is niet te doen.. En zoals Yvonne opperde dat GC het forum voor alle topics is , vandaar hier geopend....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |