Thee met koek… uhuquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef just me het volgende:
[..]
klopt en daarom moet je ook heel precies spelen, het is veel makkelijker om ver weg te slaan dan precies die 101 meter
[..]
We lopen 2x 9 holes en dan naar het clubhuis voor een kopje thee met koekje
Die fles wijn is de poedelprijsquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan ook overal van die dikke autos die je kunt winnen
Hier mag je van mij ook gewoon zeiken hoor Sas.. Barst losquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef sacha het volgende:
moet ik nu voor elk zeikje een topic openen in Klaagbaak?
We hebben eind juni De Open Par 3 en een van de prijzen is een weekendje in de een of andere dikke auto, ik ga wel weer voor de Ray Ban zonnebrilquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan ook overal van die dikke autos die je kunt winnen
Die mag je tenminste houden .....quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben eind juni De Open Par 3 en een van de prijzen is een weekendje in de een of andere dikke auto, ik ga wel weer voor de Ray Ban zonnebril
nee, dat klopt nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier mag je van mij ook gewoon zeiken hoor Sas.. Barst los
Sterker nog, ik moet die van vorig jaar nog ophalen *mental note*quote:
Nee je hebt gelijk.. Ze zouden het verhuizen, maar in KLB is geen enkele gereekst topic.... Ik zou klagen bij de directie .....quote:
He bah!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:19 schreef just me het volgende:
Nou sacha ik zou het wel weten hoor, als ik nodig moest zou ik desnoods overal zeiken
Genoeg bosjes daar op het eilandquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:19 schreef just me het volgende:
Nou sacha ik zou het wel weten hoor, als ik nodig moest zou ik desnoods overal zeiken
dat heb ik nergens gelezenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zouden het verhuizen, maar in KLB is geen enkele gereekst topic....
Je hebt gelijk... Dus wie zegt dat je het daar aan moet maken... Voorzover ik heb kunnen achterhalen hebben ze alleen wat muziektopics gemoved en verder niks... Zo van boeien de oudjes.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even de klaagbaak regels lezenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Dus wie zegt dat je het daar aan moet maken...
Zolang je geen plaatjes plaatst mag je SCenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor je hoge noodquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:47 schreef sacha het volgende:
doe normaal, daar kan ik al niet aan voldoen
in bosjes zitten enge mannen en ook tekenquote:
Noem je mij nu eng?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
in bosjes zitten enge mannen en ook teken
Dus jij slaat regelmatig een provisionalquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
in bosjes zitten enge mannen en ook teken
jamaar, jamaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Speciaal voor je hoge nood
GC / [40+ Zeikhoek #4] Het vervolg...
collecte van de hersenstichting was begin februariquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef just me het volgende:
Staat er net een dombo aan de deur die wilde geld inzamelen voor de hersenstichting hebben (als dat al waar is....) die doodleuk zei aan Alzheimer ga je dood. Ik zei dan heb je je verhaaltje niet goed geleerd van Alzheimer ga je niet dood. Keek hij me dom aan en ik zei nee, van Alzheimer ga je niet dood... je kunt doodgaan en Alzheimer hebben maar dat is toch echt iets anders.
Jeugd van tegenwoordig, pfffffffff
heb net ook op de site gekeken inderdaad, dit was een speciale actie... zie ze niet meer lopenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:11 schreef sacha het volgende:
[..]
collecte van de hersenstichting was begin februari
Nou, kleine kloof hoor....quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
nauw, eng, smal...
de generatie kloof in optima forma
ik ben 27quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, kleine kloof hoor....
Of ben je 60+?
Pic van je ID...quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
12 jaar![]()
kwam dat er een beetje geloofwaardig uit?
En dan om reactie vragen....quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:19 schreef Fopje het volgende:
lol zeikhoek?
Is dit met iemand besproken?
Drankje doen dan maar? Kan je hem in het echt laten zienquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ja duh, dan ga je zeggen dat ik hem gephotoshopt heb
Ik las daarna dit topic pasquote:
ben jij een kloon van sjoef?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drankje doen dan maar? Kan je hem in het echt laten zien
jongere uitgavequote:
Ik vind dat ik me tot nu toe heel netjes gedragen hebquote:
Tis al erg genoeg dat we gesloten zijn..... Maar in KLB zijn geen reeks topics te vinden en om voor elke simpele klacht een topic te moeten openen is niet te doen.. En zoals Yvonne opperde dat GC het forum voor alle topics is , vandaar hier geopend....quote:
maak je er niet zo druk om, yoloquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En al die reacties worden geyolereerd zonder het subforum te sluiten .... Triest
Dat is mooi balen ....quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:33 schreef just me het volgende:
Ben ik met veel tegenzin van de bank gekomen om "even" iets voor de club te gaan doen, zie ik opeens dat de hele wc vloer blank staat, stortbak overgelopen.....
![]()
![]()
Sterker nog het is zwaar k*t, ik heb natte voetenquote:
En?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Sterker nog het is zwaar k*t, ik heb natte voeten
heb nu een paar keer doorgetrokken kijken of het nu droog blijft...
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:33 schreef just me het volgende:
Ben ik met veel tegenzin van de bank gekomen om "even" iets voor de club te gaan doen, zie ik opeens dat de hele wc vloer blank staat, stortbak overgelopen.....
![]()
![]()
en direkt ...quote:
OKquote:
Ik vind het oprecht jammer dat het 40+-forum is opgeheven, omdat ik vond dat we daar met een leuke groep vaste users posten. Users die respect hadden voor elkaar, elkaar in hun waarde lieten en belangstelling voor elkaar hadden. Iedereen kon er zijn ei, gerief en ongerief kwijt en zo'n plek zie ik niet snel weer op Fok! verschijnen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik begrijp het hele drama niet eigenlijk![]()
40+ was bijna dood, in het Smoelenboek werd niet meer gepost, in het fototopic was
ook al een week niet meer gepost na alle heisa over de OP, alleen de muziektopics werden
gebruikt en het was éventjes druk in het zeiktopic.
De meeste zaten al voor meer dan de helft in het Radiotopic, en omdat dit daar in de FAQ
staat...
[..]
mag je daar dus slowchatten, waar ook druk gebruik van wordt gemaakt, gaat meestal
totáál niet over muziek, maar daar maakt niemand zich daar druk om.
MUZ / Radio 49 #86 Wat een raadsels allemaal
Dus eigenlijk hebben jullie nu 2 Slowchat's
Dat denk ik ook niet, maar mijn post is een reactie op de vraag van Fann.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef sacha het volgende:
ik vind het ook jammer maar geloof niet dat nog 10 keer jammer zeggen iets aan de situatie verandert
dat ik wel snappenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar mijn post is een reactie op de vraag van Fann.
oké ja best jammer, maar ja helaas en het zat er toch wel aan te komen vroeg of laatquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer dat het 40+-forum is opgeheven, omdat ik vond dat we daar met een leuke groep vaste users posten. Users die respect hadden voor elkaar, elkaar in hun waarde lieten en belangstelling voor elkaar hadden. Iedereen kon er zijn ei, gerief en ongerief kwijt en zo'n plek zie ik niet snel weer op Fok! verschijnen.
En natuurlijk waren er onderling ook weleens onenigheden en dan wat er iets van gezegd of er werd een tijdje genegeerd, maar dan was het ook klaar.
Het was de afgelopen weken inderdaad rustiger in de 40+-topics, maar zulke periodes waren er wel vaker en dat was altijd van tijdelijke aard, dat hadden we deze keer ook wel weer overleefd.
Maar die kans kregen we niet, we werden opgedoekt en dat vind ik oprecht jammer.
eerst even wachten op de rest die zich aansluitquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
Kunnen we weer gezellig verder met een dansje op de achtergrond,,,,,
Disco hč Sjoefquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
Kunnen we weer gezellig verder met een dansje op de achtergrond,,,,,
Wachten duurt te langquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst even wachten op de rest die zich aansluit
Ik zwiep het in het rond and move that bootyquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Disco hč Sjoef
Gooi je haar los en laat je gaan
Ziet er goed uit Sjoefquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zwiep het in het rond and move that booty
Witte broek en blouse aan en je geeft nog licht ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het glans nu ook zo mooi onder het disco licht
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Witte broek en blouse aan en je geeft nog licht ook
Ga je daar ook swingen? Vergeet de glitters niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef just me het volgende:
Die disco is goed voor mijn golfswing morgen
Lekker los makenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef just me het volgende:
Die disco is goed voor mijn golfswing morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |