Thee met koek… uhuquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef just me het volgende:
[..]
klopt en daarom moet je ook heel precies spelen, het is veel makkelijker om ver weg te slaan dan precies die 101 meter
[..]
We lopen 2x 9 holes en dan naar het clubhuis voor een kopje thee met koekje
Die fles wijn is de poedelprijsquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan ook overal van die dikke autos die je kunt winnen
Hier mag je van mij ook gewoon zeiken hoor Sas.. Barst losquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef sacha het volgende:
moet ik nu voor elk zeikje een topic openen in Klaagbaak?
We hebben eind juni De Open Par 3 en een van de prijzen is een weekendje in de een of andere dikke auto, ik ga wel weer voor de Ray Ban zonnebrilquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan ook overal van die dikke autos die je kunt winnen
Die mag je tenminste houden .....quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben eind juni De Open Par 3 en een van de prijzen is een weekendje in de een of andere dikke auto, ik ga wel weer voor de Ray Ban zonnebril
nee, dat klopt nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier mag je van mij ook gewoon zeiken hoor Sas.. Barst los
Sterker nog, ik moet die van vorig jaar nog ophalen *mental note*quote:
Nee je hebt gelijk.. Ze zouden het verhuizen, maar in KLB is geen enkele gereekst topic.... Ik zou klagen bij de directie .....quote:
He bah!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:19 schreef just me het volgende:
Nou sacha ik zou het wel weten hoor, als ik nodig moest zou ik desnoods overal zeiken
Genoeg bosjes daar op het eilandquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:19 schreef just me het volgende:
Nou sacha ik zou het wel weten hoor, als ik nodig moest zou ik desnoods overal zeiken
dat heb ik nergens gelezenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zouden het verhuizen, maar in KLB is geen enkele gereekst topic....
Je hebt gelijk... Dus wie zegt dat je het daar aan moet maken... Voorzover ik heb kunnen achterhalen hebben ze alleen wat muziektopics gemoved en verder niks... Zo van boeien de oudjes.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even de klaagbaak regels lezenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Dus wie zegt dat je het daar aan moet maken...
Zolang je geen plaatjes plaatst mag je SCenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor je hoge noodquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:47 schreef sacha het volgende:
doe normaal, daar kan ik al niet aan voldoen
in bosjes zitten enge mannen en ook tekenquote:
Noem je mij nu eng?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
in bosjes zitten enge mannen en ook teken
Dus jij slaat regelmatig een provisionalquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
in bosjes zitten enge mannen en ook teken
jamaar, jamaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Speciaal voor je hoge nood
GC / [40+ Zeikhoek #4] Het vervolg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |