elk gedoe eigenlijkquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis het gedoe over de paprika ook wel.
zo lees ik dat helemaal nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En werd je blij, want ze je begonnen je wel eerst helemaal af te zeiken....
Dat is zo een ding met buisjes voor in de tuin, nee die heb ik niet, dan zouden mijn poezen gek worden als ik zoiets op balkon zou hangen, en die beesten zijn al gek genoeg.quote:
Ik kom daar niet eens, heb helemaal geen zin om te zeiken, daar koop ik helemaal niks voor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zeiktopic opgelost? Misschien kun je er daar een openen
Vind je het gekquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:05 schreef just me het volgende:
Ik denk dat als ik zo'n ding in de tuin ophang mijn buurvrouw komt klagen
Is dat zo'n zeikwaaif?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:05 schreef just me het volgende:
Ik denk dat als ik zo'n ding in de tuin ophang mijn buurvrouw komt klagen
nee daarom doe ik het ook nietquote:
quote:
Als mijn buurman zo een ding op balkon zou hangen dan zou ik het 's nachts, ik ben toch altijd wakker, wegpakken en van balkon pleuren en doen alsof mijn neus bloedt, ik weet van niks, zo eentje ben ik dus. Ja, noem het maar gewoon lomp en niet sociaal.quote:
Ja nee dat kan echt niet ..... Je moet wel eerst kijken hoe de wind waaitquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]vorig jaar één keer vuurtje gestookt in zo'n kacheltje buiten, meteen haar deuren en ramen met een klap dicht
jammer dan
always beware of the PI'squote:Op zaterdag 11 april 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zeiktopic opgelost? Misschien kun je er daar een openen
Ik zou het eerst vriendelijk vragen .... (ik kan niet bij het balkon van mn buren)quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als mijn buurman zo een ding op balkon zou hangen dan zou ik het 's nachts, ik ben toch altijd wakker, wegpakken en van balkon pleuren en doen alsof mijn neus bloedt, ik weet van niks, zo eentje ben ik dus. Ja, noem het maar gewoon lomp en niet sociaal.
Vriendelijk vragen heeft geen zin, en ik heb geen zin in een discussie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het eerst vriendelijk vragen .... (ik kan niet bij het balkon van mn buren)
Oh dat is die buurmanquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vriendelijk vragen heeft geen zin, en ik heb geen zin in een discussie.
Ik heb er 2 de ene kant die homo is verder ok, maar ik ga bij hem niet klagen over muziek, komt ook niet vaak voor dat ie het te hard heeft en die andere buurman is die gestoorde asociale ouwe gek, daar valt helemaal niet mee te praten.quote:
Ik heb gewoon een hekel aan gezeik, en mij horen en zien ze helemaal niet. Dus het is onmogelijk dat er iemand last van me heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:16 schreef just me het volgende:
Mijn buurvrouw moet niet klagen hoor, ik heb er ook nooit iets van gezegd als haar kinderen met de pupillen zo groot als maar zijn kon stonden de headbangen midden in de nacht.
Maar ik kan voor de rest gelukkig goed met haar opschietenWe wonen al sinds 1979 naast elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |