Het beginstuk van de achtbaan is ingestortquote:one of the best blaxploitation soundtracks
Slaap lekker TH, we waren een beetje bezorgd om je ...quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het beginstuk van de achtbaan is ingestort
Waarvoor nog bedankt met je zatte kopquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
groot gelijk met zo'n belachelijke tt.
sssst je mag geen WE zeggen, hebben ZE mij ook afgeleerd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach we zwerven rond Koen... WE kijken waar we ons thuis voelen....
Ja en we lose somequote:[imghttp://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
groot gelijk met zo'n belachelijke tt.
Je laat je toch niet commanderen door zo'n stelletje malloten..quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sssst je mag geen WE zeggen, hebben ZE mij ook afgeleerd.Alleen nog maar in de ik vorm praten.
![]()
Kom je wel vet ego over, maar dat maakt dan niet uit.![]()
Kom op chuf, je kan het, ik ik ik.
Soms in het verleden wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet commanderen door zo'n stelletje malloten..
Ksstttquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet commanderen door zo'n stelletje malloten..
Welke van de 2 ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het goed is niet![]()
en ff een rode kater zoeken.....
Je herkent ze niet? Kun e ze wel onderscheiden?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, zijn allebei snel en erg speels. Zouden zich prima vermaken met bepaald speelgoed
tuurlijk wel alleen zijn ze ook beide zeer speels.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je herkent ze niet? Kun e ze wel onderscheiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |