Alcohol is leuk, ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
tering, alcohol is leuk, geen idee waar ik zit, als iemand een ander op wilt, dan hoor ik het wel.![]()
He roosje... Nu ook in de SC... Ja de stats doen we niet meerquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Alcohol is leuk, ik weet er alles van.
Kutje pik piemel hihihihihihiquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Alcohol is leuk, ik weet er alles van.
Hoiquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
He roosje... Nu ook in de SC... Ja de stats doen we niet meer
Ik schaam me een beetje.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
HoiJa dit is het enige overgebleven van 40+ volgens mij.
Lozen die handelquote:
Nee die tokkie TSquote:
Er staan er nog een paar in MUZquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
HoiJa dit is het enige overgebleven van 40+ volgens mij.
Ik ga in mijn hol die ISquote:
Ja heerlijk weer een bagger user die de boel verkloot.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach tis Choco. dat is dan wel weer lekker
Choco is wel 40+ ...quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heerlijk weer een bagger user die de boel verkloot.
Choco is -plusquote:
Alles met een kut doorstaat jou testquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok , Maar ze heeft ooit mijn test doorstaan...
zo druk zou je het er nou ook weer niet mee hebben hierquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig onderwerp ik niet iedereen aan de test
Want de meesten hier zijn te jong.... Ach ik wil wel eens een oogje toeknijpenquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo druk zou je het er nou ook weer niet mee hebben hier
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Want de meesten hier zijn te jong.... Ach ik wil wel eens een oogje toeknijpen
lukt het typen weer?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tt slaat nergens op maar jij bent wel lief.
Ook geen andijvie op het menu?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tt slaat nergens op maar jij bent wel lief.
Ik heb het vorig jaar geprobeerd, koken, roerbakken en rauw.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zelf maken zit er niet ... Ik maak het ook nooit .... Heel soms door een stamppot....
Ach een keukenprinses heeft soms van die dingetjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar geprobeerd, koken, roerbakken en rauw.andijvie won, alles was mislukt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach een keukenprinses heeft soms van die dingetjes
is snot.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:53 schreef mrspoeZ het volgende:
Van andijvie krijg je stroeve tanden. Andijvie is vies.
Tis lente ..... stamppotten mag in oktober of zo ....quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef mootie het volgende:
Stamppot rauwe andijvie niet lekker vinden.
ik heb het nog nooit op die manier gegeten, mij lukte het niet om te bereiden, dus ik kan er nog geen mening over geven, ik proef de laatste tijd veel dingen die ik eerst absoluut weigerde te eten en die vielen mee. dus rauwe andijvie misschien ook wel. alleen, je weetz, andijvie won van mij,quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef mootie het volgende:
Stamppot rauwe andijvie niet lekker vinden.
boeiendquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook gezonder... Maar niemand maakt het dus boeit het verder niet
Is lekker hoor ... met gebakken spekkies, wat kaasblokjes en worst ....quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit op die manier gegeten, mij lukte het niet om te bereiden, dus ik kan er nog geen mening over geven, ik proef de laatste tijd veel dingen die ik eerst absoluut weigerde te eten en die vielen mee. dus rauwe andijvie misschien ook wel. alleen, je weetz, andijvie won van mij,
Het beginstuk van de achtbaan is ingestortquote:one of the best blaxploitation soundtracks
Slaap lekker TH, we waren een beetje bezorgd om je ...quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het beginstuk van de achtbaan is ingestort
Waarvoor nog bedankt met je zatte kopquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
groot gelijk met zo'n belachelijke tt.
sssst je mag geen WE zeggen, hebben ZE mij ook afgeleerd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach we zwerven rond Koen... WE kijken waar we ons thuis voelen....
Ja en we lose somequote:[imghttp://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
groot gelijk met zo'n belachelijke tt.
Je laat je toch niet commanderen door zo'n stelletje malloten..quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sssst je mag geen WE zeggen, hebben ZE mij ook afgeleerd.Alleen nog maar in de ik vorm praten.
![]()
Kom je wel vet ego over, maar dat maakt dan niet uit.![]()
Kom op chuf, je kan het, ik ik ik.
Soms in het verleden wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet commanderen door zo'n stelletje malloten..
Ksstttquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet commanderen door zo'n stelletje malloten..
Welke van de 2 ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het goed is niet![]()
en ff een rode kater zoeken.....
Je herkent ze niet? Kun e ze wel onderscheiden?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, zijn allebei snel en erg speels. Zouden zich prima vermaken met bepaald speelgoed
tuurlijk wel alleen zijn ze ook beide zeer speels.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je herkent ze niet? Kun e ze wel onderscheiden?
Als de deur dicht is kan er weinig gebeurenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tuurlijk wel alleen zijn ze ook beide zeer speels.
Vind je dat nou echt leuk om alles te verzieken.quote:
Doe even normaal, dat zit tussen jouw oren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt leuk om alles te verzieken.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe even normaal, dat zit tussen jouw oren.
Ik moet je niet en je praat poep. Plus verziek jequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik verziek alles, jip, zit tussen jouw oren dit keer.
ik jou ook niet, jij praat nog meer poep, dag muis.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet je niet en je praat poep. Plus verziek je
Kutje pik, dat zal het zijnquote:
zullen ze daar ook drinken?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef mrspoeZ het volgende:
DIe zijn allemaal op Karina's afscheidsfeestje.
Waar is dat?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef mrspoeZ het volgende:
DIe zijn allemaal op Karina's afscheidsfeestje.
Er was toch helemaal niets veranderd volgens jou?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:28 schreef Fopje het volgende:
Ik moest even 3x kijken of ik wel in het juiste topic zat. Ik dacht even dat JNG weer uit de prullenbak gevist was.
Ik ga dit verlaten gaat nergens overquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er was toch helemaal niets veranderd volgens jou?
Hoevaak ben je de afgelopen 4 jaren in 40+ geweest?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:28 schreef Fopje het volgende:
Ik moest even 3x kijken of ik wel in het juiste topic zat. Ik dacht even dat JNG PUB weer uit de prullenbak gevist was.
Hee APK heb jij nog plek voor een SC?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hee, ik kreeg een kosmische quote alert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |