Als de deur dicht is kan er weinig gebeurenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tuurlijk wel alleen zijn ze ook beide zeer speels.
Vind je dat nou echt leuk om alles te verzieken.quote:
Doe even normaal, dat zit tussen jouw oren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt leuk om alles te verzieken.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe even normaal, dat zit tussen jouw oren.
Ik moet je niet en je praat poep. Plus verziek jequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik verziek alles, jip, zit tussen jouw oren dit keer.
ik jou ook niet, jij praat nog meer poep, dag muis.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet je niet en je praat poep. Plus verziek je
Kutje pik, dat zal het zijnquote:
zullen ze daar ook drinken?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef mrspoeZ het volgende:
DIe zijn allemaal op Karina's afscheidsfeestje.
Waar is dat?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef mrspoeZ het volgende:
DIe zijn allemaal op Karina's afscheidsfeestje.
Er was toch helemaal niets veranderd volgens jou?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:28 schreef Fopje het volgende:
Ik moest even 3x kijken of ik wel in het juiste topic zat. Ik dacht even dat JNG weer uit de prullenbak gevist was.
Ik ga dit verlaten gaat nergens overquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er was toch helemaal niets veranderd volgens jou?
Hoevaak ben je de afgelopen 4 jaren in 40+ geweest?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:28 schreef Fopje het volgende:
Ik moest even 3x kijken of ik wel in het juiste topic zat. Ik dacht even dat JNG PUB weer uit de prullenbak gevist was.
Hee APK heb jij nog plek voor een SC?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hee, ik kreeg een kosmische quote alert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |