quote:
Prima laat nog wetenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon in Arnhem, ik kan met 20 minuten in Nijmegen zijn als er bier klaar staat
Da's n hommoquote:
allebei twee kinderen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets meer informatie moet verstrekken dan dat
Wantquote:
Was dat die al een tijd vreemdging of verliefd was op een andere man?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n beste vriendin heeft gisteren besloten te gaan scheiden en heeft alweer in d'r hoofd dat ze n andere man wil, dus die is zo goed als vrijgezel.
M'n zusje ook btw.
Iemand?
Die laatste valt dus daardoor al af.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Zusje is 32 en ziet er heel leuk uit, vriendin is 39 en wat minder leuk om te zien (maar wel jonger dan ze is)
En zij heeft dus gister pas aangegeven te willen scheiden, dus ik weet nog niet hoe serieus dat is
quote:
ja, maar je verhaal klopt niet helemaalquote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat die al een tijd vreemdging of verliefd was op een andere man?
Ik ben 32 en zie er uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Zusje is 32 en ziet er heel leuk uit, vriendin is 39 en wat minder leuk om te zien (maar wel jonger dan ze is)
En zij heeft dus gister pas aangegeven te willen scheiden, dus ik weet nog niet hoe serieus dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ik vond t ook nogal vroeg van d'r om te beginnen over n eventuele nieuwe manquote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die laatste valt dus daardoor al af.
Dit keer wel?quote:
Die rival tochquote:Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Dat moeten we nog afspreken geloof ik
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Just wait for your turnquote:
Niet aan relatiehoppen doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond t ook nogal vroeg van d'r om te beginnen over n eventuele nieuwe man
Ik was gisteren nog in Nijmegen. Gezellig ouwehoeren met de bardames van Camelotquote:
maak me n beetje zorgen om zequote:Op donderdag 9 april 2015 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet aan relatiehoppen doen.Dat is toch uit de tijd, meid.
Wat dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maak me n beetje zorgen om ze
Waar woont je zus?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Daar hebben ze best een lekkere hamburgerquote:Op donderdag 9 april 2015 11:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Nijmegen. Gezellig ouwehoeren met de bardames van Camelot
Als ik maar mag uitslapenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt goed
Dat moeten we nog afspreken geloof ik
Yupquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat vreet ik niet"
gewoon, dat ze te lang zijn doorgegaan met de relatie en nu niet meer op n normale manier uit elkaar kunnen.quote:
En ineens toch een date. Die rival, wat een baasquote:
Zodat je die avond niet kan slapen?quote:
Op wie moet ik wachten danquote:Op donderdag 9 april 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dit keer wel?
[..]
Die rival toch
[..]
[..]
Just wait for your turn
Vechtscheiding?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, dat ze te lang zijn doorgegaan met de relatie en nu niet meer op n normale manier uit elkaar kunnen.
Of gewoon weer samen blijven.
En ze zijn getrouwd in gemeenschap van goederen, dus ze had t ook gelijk over geld
Oh, goed te doenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eindhoven, allebei. Op loopafstand van elkaar
Ben er aan 6 begonnen, maar 4 uitgelezenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen 5 boeken gelezen.
En de helft was ook nog eens eigenlijk gewoon troep.
Schaam me diep.
Is wel ontspannend, en meestal origineler dan films. Maar lees eigenlijk alleen sci-fiquote:
ik heb Hoffmans honger pas herlezenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen 5 boeken gelezen.
En de helft was ook nog eens eigenlijk gewoon troep.
Schaam me diep.
Over geld ook wel natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat gaat vaak niet over geld maar voornamelijk over de kinderen dan
En prima bierquote:Op donderdag 9 april 2015 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar hebben ze best een lekkere hamburgerEn leuke meisjes ja.
Het een staat niet altijd los van het ander hoor.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat gaat vaak niet over geld maar voornamelijk over de kinderen dan
Ik hou niet zo van De Winter met zijn verheerlijking van Zionisme.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb Hoffmans honger pas herlezen![]()
En troep is ook wel leuk hoor
ben ik n beetje bang voor.quote:
Ja maar die speciale term is wel daardoor in het leven geroepen.quote:
Gegoogled, do not want.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
Ik mag hopen dat er dit jaar niet weer zo'n berkenwantsplaag gaat heersen op de camping
Zag er al weer een rondkruipen. OH GOD NOOOOOOOOOO
Ik deed niksquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ineens toch een date. Die rival, wat een baas
Misschien komen er steenmarters die alle kabels doorknagen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
Ik mag hopen dat er dit jaar niet weer zo'n berkenwantsplaag gaat heersen op de camping
ik slaap altijd en overalquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zodat je die avond niet kan slapen?
Dat ze rondkruipen is nog tot daaraan toe, ondanks de grote aantallen. De geur die ze afscheidenquote:
IS DAT WAT JE ME GUNT? HE?!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien komen er steenmarters die alle kabels doorknagen.![]()
zo ver.. en kinderen... ik haak eventjes afquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eindhoven, allebei. Op loopafstand van elkaar
En zelfs de ruzies over de kinderen hebben vaak geld als basis.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar die speciale term is wel daardoor in het leven geroepen.
Verder gaan scheidingen bijna altijd over geld natuurlijk
ik vind m ook af dN toe wat pretentieus, maar ik was wel benieuwd wat ik er nu van zou vinden. 20 jaar geleden vond ik t beter, nu moest ik mezelf er steeds aan herinneren dat er toen nog geen mobiele telefoons warenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van De Winter met zijn verheerlijking van Zionisme.
Geen idee, vast genoeg vrijwilligers hierquote:
Gewoon nog een rondequote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
The day after wel misschien. Als je lief bent.
Over bier weet ik genoeg. Dat leer je wel in Limburgquote:
Neen.quote:
Daar gaat het al misquote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
The day after wel misschien. Als je lief bent.
Rupsen? massaal dit jaar zeggen ze....quote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
Daar hoef ik niet op te wachten. Of ze komen, of ze komen niet (beetje pun intended) :$quote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, vast genoeg vrijwilligers hier
[..]
Gewoon nog een ronde
[..]
Over bier weet ik genoeg. Dat leer je wel in Limburg
C'mere, youquote:
ik wilde net zeggen, die dingen stinken zoquote:Op donderdag 9 april 2015 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ze rondkruipen is nog tot daaraan toe, ondanks de grote aantallen. De geur die ze afscheiden
Wel leuk om te zien bij Bonnie tho. Lekker kokhalzen
Lijkt me ook wel tof om boeken die ik nu erg goed vind over een hele tijd nog eens te lezen, en dan te zien hoe je referentiekader veranderd is.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind m ook af dN toe wat pretentieus, maar ik was wel benieuwd wat ik er nu van zou vinden. 20 jaar geleden vond ik t beter, nu moest ik mezelf er steeds aan herinneren dat er toen nog geen mobiele telefoons waren
Let even op je dmquote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij laat je toch zeker niet op de kop zitten door wat cavia's!
mooi cadeau tochquote:Op donderdag 9 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
SEX / Trio regelen als verjaardagcadeau voor vriendin
Gewoon pure rauwe seksquote:
De tijd zal het leren denk ikquote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben ik n beetje bang voor.
Hij is nogal stug en geeft niet gemakkelijk toe, en zij is nu vrij boos en ook niet van plan om toe te geven. Maar goed, misschien ben ik ookgezegd snel hiermee.
Dat is gen cadeau voor haar, dat is een cadeau voor hemquote:Op donderdag 9 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
Huilen dit.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
Inb4 Fax "Ik ben heel liefquote:
Alleen seks hebben dan maar? Hoeft ook gelijk niemand meer lief te doen en is niemand teleurgesteld en geen gezeur over uitslapen. Ik zie een win-win.quote:
Precies, ja.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is gen cadeau voor haar, dat is een cadeau voor hem![]()
Meh. Kweetniet.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen seks hebben dan maar? Hoeft ook gelijk niemand meer lief te doen en is niemand teleurgesteld en geen gezeur over uitslapen. Ik zie een win-win.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |