Over geld ook wel natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat gaat vaak niet over geld maar voornamelijk over de kinderen dan

En prima bierquote:Op donderdag 9 april 2015 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar hebben ze best een lekkere hamburgerEn leuke meisjes ja.

Het een staat niet altijd los van het ander hoor.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat gaat vaak niet over geld maar voornamelijk over de kinderen dan

Ik hou niet zo van De Winter met zijn verheerlijking van Zionisme.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb Hoffmans honger pas herlezen![]()
En troep is ook wel leuk hoor

ben ik n beetje bang voor.quote:

Ja maar die speciale term is wel daardoor in het leven geroepen.quote:

Gegoogled, do not want.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
Ik mag hopen dat er dit jaar niet weer zo'n berkenwantsplaag gaat heersen op de camping
Zag er al weer een rondkruipen. OH GOD NOOOOOOOOOO

Ik deed niksquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ineens toch een date. Die rival, wat een baas

Misschien komen er steenmarters die alle kabels doorknagen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
Ik mag hopen dat er dit jaar niet weer zo'n berkenwantsplaag gaat heersen op de camping
Zag er al weer een rondkruipen. OH GOD NOOOOOOOOOO

ik slaap altijd en overalquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zodat je die avond niet kan slapen?

Dat ze rondkruipen is nog tot daaraan toe, ondanks de grote aantallen. De geur die ze afscheidenquote:

IS DAT WAT JE ME GUNT? HE?!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien komen er steenmarters die alle kabels doorknagen.![]()

zo ver.. en kinderen... ik haak eventjes afquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eindhoven, allebei. Op loopafstand van elkaar

En zelfs de ruzies over de kinderen hebben vaak geld als basis.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar die speciale term is wel daardoor in het leven geroepen.
Verder gaan scheidingen bijna altijd over geld natuurlijk

ik vind m ook af dN toe wat pretentieus, maar ik was wel benieuwd wat ik er nu van zou vinden. 20 jaar geleden vond ik t beter, nu moest ik mezelf er steeds aan herinneren dat er toen nog geen mobiele telefoons warenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van De Winter met zijn verheerlijking van Zionisme.

Geen idee, vast genoeg vrijwilligers hierquote:
Gewoon nog een rondequote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
The day after wel misschien. Als je lief bent.
Over bier weet ik genoeg. Dat leer je wel in Limburgquote:

Neen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |