Dit keer wel?quote:
Die rival tochquote:Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Dat moeten we nog afspreken geloof ik
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Zusje is 32 en ziet er heel leuk uit, vriendin is 39 en wat minder leuk om te zien (maar wel jonger dan ze is)
En zij heeft dus gister pas aangegeven te willen scheiden, dus ik weet nog niet hoe serieus dat is
Just wait for your turnquote:
Niet aan relatiehoppen doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond t ook nogal vroeg van d'r om te beginnen over n eventuele nieuwe man
Ik was gisteren nog in Nijmegen. Gezellig ouwehoeren met de bardames van Camelotquote:
maak me n beetje zorgen om zequote:Op donderdag 9 april 2015 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet aan relatiehoppen doen.Dat is toch uit de tijd, meid.
Wat dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maak me n beetje zorgen om ze
Waar woont je zus?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Zusje is 32 en ziet er heel leuk uit, vriendin is 39 en wat minder leuk om te zien (maar wel jonger dan ze is)
En zij heeft dus gister pas aangegeven te willen scheiden, dus ik weet nog niet hoe serieus dat is
Daar hebben ze best een lekkere hamburgerquote:Op donderdag 9 april 2015 11:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Nijmegen. Gezellig ouwehoeren met de bardames van Camelot
Als ik maar mag uitslapenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt goed
Dat moeten we nog afspreken geloof ik
Yupquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat vreet ik niet"
gewoon, dat ze te lang zijn doorgegaan met de relatie en nu niet meer op n normale manier uit elkaar kunnen.quote:
En ineens toch een date. Die rival, wat een baasquote:
Zodat je die avond niet kan slapen?quote:
Op wie moet ik wachten danquote:Op donderdag 9 april 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dit keer wel?
[..]
Die rival toch
[..]
[..]
Just wait for your turn
Vechtscheiding?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, dat ze te lang zijn doorgegaan met de relatie en nu niet meer op n normale manier uit elkaar kunnen.
Of gewoon weer samen blijven.
En ze zijn getrouwd in gemeenschap van goederen, dus ze had t ook gelijk over geld
Oh, goed te doenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eindhoven, allebei. Op loopafstand van elkaar
Ben er aan 6 begonnen, maar 4 uitgelezenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen 5 boeken gelezen.
En de helft was ook nog eens eigenlijk gewoon troep.
Schaam me diep.
Is wel ontspannend, en meestal origineler dan films. Maar lees eigenlijk alleen sci-fiquote:
ik heb Hoffmans honger pas herlezenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen 5 boeken gelezen.
En de helft was ook nog eens eigenlijk gewoon troep.
Schaam me diep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |