Ik denk dat je iets meer informatie moet verstrekken dan datquote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n beste vriendin heeft gisteren besloten te gaan scheiden en heeft alweer in d'r hoofd dat ze n andere man wil, dus die is zo goed als vrijgezel.
M'n zusje ook btw.
Iemand?
quote:
Prima laat nog wetenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon in Arnhem, ik kan met 20 minuten in Nijmegen zijn als er bier klaar staat
Da's n hommoquote:
allebei twee kinderen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets meer informatie moet verstrekken dan dat
Wantquote:
Was dat die al een tijd vreemdging of verliefd was op een andere man?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n beste vriendin heeft gisteren besloten te gaan scheiden en heeft alweer in d'r hoofd dat ze n andere man wil, dus die is zo goed als vrijgezel.
M'n zusje ook btw.
Iemand?
Die laatste valt dus daardoor al af.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Zusje is 32 en ziet er heel leuk uit, vriendin is 39 en wat minder leuk om te zien (maar wel jonger dan ze is)
En zij heeft dus gister pas aangegeven te willen scheiden, dus ik weet nog niet hoe serieus dat is
quote:
ja, maar je verhaal klopt niet helemaalquote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat die al een tijd vreemdging of verliefd was op een andere man?
Ik ben 32 en zie er uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Zusje is 32 en ziet er heel leuk uit, vriendin is 39 en wat minder leuk om te zien (maar wel jonger dan ze is)
En zij heeft dus gister pas aangegeven te willen scheiden, dus ik weet nog niet hoe serieus dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ik vond t ook nogal vroeg van d'r om te beginnen over n eventuele nieuwe manquote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die laatste valt dus daardoor al af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |