Bijzonder statementquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Even een statement. Komt wel weer goed
Mwah, als je elkaar net kent, wil je wel steeds klefbeffen is m'n ervaring.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ergens een hele dag bent kan dat toch prima?
Meh. Niet mijn ding. Zou het ook niet echt een date noemen, meer samen huiswerk maken ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ergens een hele dag bent kan dat toch prima?
Mooi woord. Me gusta :$quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, als je elkaar net kent, wil je wel steeds klefbeffen is m'n ervaring.
Mja, oke. Maar ik word daar echt snel ongedurig van hoor. Een lui weekend moet niet vaker dan eens per maand voorkomen. Kan het me eigenlijk ook niet permitteren een weekend niets aan studie te doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook bij iemand thuis zitten en daar een beetje de krant of een boekje lezen, waarom kan het dan niet met huiswerk? :$quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh. Niet mijn ding. Zou het ook niet echt een date noemen, meer samen huiswerk maken ofzo
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:28 schreef Dqod het volgende:
Gatverdamme, zo'n vlaag hondenschijtgeur in je neus
Bsjjsusvshsjsisbdbvddjfn fffuuuuuuu
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemdquote:Op donderdag 9 april 2015 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, oke. Maar ik word daar echt snel ongedurig van hoor. Een lui weekend moet niet vaker dan eens per maand voorkomen. Kan het me eigenlijk ook niet permitteren een weekend niets aan studie te doen.
[..]
Maar je kunt toch ook bij iemand thuis zitten en daar een beetje de krant of een boekje lezen, waarom kan het dan niet met huiswerk? :$
Is toch lekker ontspannend.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus wat we net in een andere SC afspraken ben je nu alweer vergeten?![]()
Nee .. dat doe je als je samenwoont maar als je op bezoek bent toch niet?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemd
ik vind andere dingen doen samen dan ook wel leuk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel vreemd, allemaal mogelijkheden.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemd
En als je terugkomt van iets samen doen en op de bank neerploft heb je niet even zin om een klein beetje tijd voor jezelf te nemen?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee .. dat doe je als je samenwoont maar als je op bezoek bent toch niet?
Dan ga je iets samen doen/ondernemen.
Ja precies. Beetje ouwehoeren, beetje bieren, misschien spelletje spelenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind andere dingen doen samen dan ook wel leuk.
Praten ofzo.
nou ja, wij waren altijd n weekend samen, ook na een jaar nog. Op een gegeven moment pakte ik wel n boekterwijl hij achter de pc zat ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee .. dat doe je als je samenwoont maar als je op bezoek bent toch niet?
Dan ga je iets samen doen/ondernemen.
lekker toch, beetje aan school werken terwijl iemand over je rug kriebeltquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Als iemand bij mij is, volledige aandacht voor hem/haar.
Vind ze leuk ehquote:
Ja, dat kan ook wel tegelijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind andere dingen doen samen dan ook wel leuk.
Praten ofzo.
Samen knus onder een dekentje zitten terwijl je je artikeltjes leest is het ook ineens een stuk minder vervelend om dat te moeten doen dan in je eentje.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
lekker toch, beetje aan school werken terwijl iemand over je rug kriebelt
Ja elke keer als die dag er weer is, heb ik een gaatje voor een last minute boeksterquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die mag zij dan wel hebben als ze dat zou willen
[..]
Goed lezen LoLa. Geen dateS, vast wel een date gok ik zo. Anders komt die arme jongen het weekend toch niet door
Af en toe rust mag ook weleens toch?quote:
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
En dan is er altijd nog dat gaatje dat ik eigenlijk voor jou vrij hou....
Amen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Als iemand bij mij is, volledige aandacht voor hem/haar.
toen ik 13 was is m'n hond overleden 'lik lik' ik mis hem soms nog steeds.'lik'quote:
Nee.... ook ff rustquote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Constant op dat ding zitten turen als je met iemand afspreektquote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Amen.
Iets waar smartphones niet altijd bij helpen.
weet niet wie vreemd is. Ik ben het meer met Loka eensquote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met klefbeffen gewoon samen zitten en knuffelen en zo. Man man man, oversekste mensen hier.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
toen ik 13 was is m'n hond overleden 'lik lik' ik mis hem soms nog steeds.'lik'
O jaaaah, ik kom
Ik weet niet hoor
Ik ook niet, of bier drinken moet een date zijn?quote:
Ohquote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met klefbeffen gewoon samen zitten en knuffelen en zo. Man man man, oversekste mensen hier.
Jij ging vrijdag zuipen toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, ging wel nog de stad in dacht ik. En bbq-en. Maar geen dates.
o, sorry, dat had ik niet begrepen!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met klefbeffen gewoon samen zitten en knuffelen en zo. Man man man, oversekste mensen hier.
Ik had ook een ander beeld bij klefbekken hoorquote:
Ligt eraan met wie je bier gaat drinken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, of bier drinken moet een date zijn?
bbq, last minutequote:
Ik ook niet. Trek erop uit met mijn tweewielerquote:
Ik las klefbeffenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had ook een ander beeld bij klefbekken hoor
Precies...En tussen het 'werken' door even knuffelenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
lekker toch, beetje aan school werken terwijl iemand over je rug kriebelt
Likken met extra veel salivaquote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had ook een ander beeld bij klefbekken hoor
Maar een heel weekend?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Af en toe rust mag ook weleens toch?
Ik voel me vereerd
Ik woon in Arnhem, ik kan met 20 minuten in Nijmegen zijn als er bier klaar staatquote:Op donderdag 9 april 2015 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
bbq, last minuteWeet niet of jij nog in de buurt was, maar dat moeten we dan verzetten.
zusje?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n beste vriendin heeft gisteren besloten te gaan scheiden en heeft alweer in d'r hoofd dat ze n andere man wil, dus die is zo goed als vrijgezel.
M'n zusje ook btw.
Iemand?
Ik denk dat je iets meer informatie moet verstrekken dan datquote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n beste vriendin heeft gisteren besloten te gaan scheiden en heeft alweer in d'r hoofd dat ze n andere man wil, dus die is zo goed als vrijgezel.
M'n zusje ook btw.
Iemand?
quote:
Prima laat nog wetenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon in Arnhem, ik kan met 20 minuten in Nijmegen zijn als er bier klaar staat
Da's n hommoquote:
allebei twee kinderen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets meer informatie moet verstrekken dan dat
Wantquote:
Was dat die al een tijd vreemdging of verliefd was op een andere man?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n zusje ook btw.
Iemand?
Die laatste valt dus daardoor al af.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Zusje is 32 en ziet er heel leuk uit, vriendin is 39 en wat minder leuk om te zien (maar wel jonger dan ze is)
En zij heeft dus gister pas aangegeven te willen scheiden, dus ik weet nog niet hoe serieus dat is
quote:
ja, maar je verhaal klopt niet helemaalquote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat die al een tijd vreemdging of verliefd was op een andere man?
Ik ben 32 en zie er uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei twee kinderen.
Zusje is 32 en ziet er heel leuk uit, vriendin is 39 en wat minder leuk om te zien (maar wel jonger dan ze is)
En zij heeft dus gister pas aangegeven te willen scheiden, dus ik weet nog niet hoe serieus dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ik vond t ook nogal vroeg van d'r om te beginnen over n eventuele nieuwe manquote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die laatste valt dus daardoor al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |