Dat snap ik dan nog welquote:Op donderdag 9 april 2015 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd, de zaanse is nooit over datum
De mosterd, chilisaus, curry en sambal ook nietquote:Op donderdag 9 april 2015 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd, de zaanse is nooit over datum
Ik ookquote:Op donderdag 9 april 2015 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet het meestal gewoon op voor het oud wordt, dat werkt ook wel.
Ik koop meestal van die pakken van koopmans waarmee je supersnel deeg voor brood kunt maken, daar gebruik ik dan de helft van en dan heb ik voor een dag of twee brood.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit brood in de vriezer, koop gemiddeld twee dagen in de week een half brood.
Omdat ik vet druk ben met school en werk en niet eerder vrij kon nemenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar waarom? Het is niet dat hij aan de andere kant van het land woont
Ik haal meestal na drie dagen nieuw broodquote:Op donderdag 9 april 2015 11:11 schreef artelligence het volgende:
Brood in de vriezer inderdaad. Anders wordt het ook snel oud
Dat is klote.quote:
Maar een middagje/avondje ook niet?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik vet druk ben met school en werk en niet eerder vrij kon nemen
Brood.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ookNja dan ook niet zo heel raar. Ben een broodjunkie helaas.
Past er nog iemand in jouw drukke schema?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een prutser, zolang zou ik je niet laten wachten hoor
Zij laat hem wachten toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een prutser, zolang zou ik je niet laten wachten hoor
Hier dus wel. zelfs de honing mosterdquote:Op donderdag 9 april 2015 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De mosterd, chilisaus, curry en sambal ook niet
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar een middagje/avondje ook niet?
Jij wilt er tenminste nog vrij voor nemen als dat kan.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik vet druk ben met school en werk en niet eerder vrij kon nemen
Dit valt me tegen van je Rival.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hier dus wel. zelfs de honing mosterd
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wilt er tenminste nog vrij voor nemen als dat kan.
Er kan er altijd nog wel 1 bij toch? Beetje flexibel zijn en plek maken.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Past er nog iemand in jouw drukke schema?
Kwestie van prioriteitenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wilt er tenminste nog vrij voor nemen als dat kan.
Ik heb geen dates dit weekendquote:Op donderdag 9 april 2015 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Past er nog iemand in jouw drukke schema?
En anders gewoon wat minder gaan werken.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er kan er altijd nog wel 1 bij toch? Beetje flexibel zijn en plek maken.
Bisjes zijn t. Stuk voor stukquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders gewoon wat minder gaan werken.
quote:
Just let it outquote:Op donderdag 9 april 2015 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bisjes zijn t. Stuk voor stuk
Het maakt me woest ende ziedend
Ik weet het maar al te goed.quote:
En dan is er altijd nog dat gaatje dat ik eigenlijk voor jou vrij hou....quote:Op donderdag 9 april 2015 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er kan er altijd nog wel 1 bij toch? Beetje flexibel zijn en plek maken.
Ineens vind ik je UI een stuk minder boeiendquote:Op donderdag 9 april 2015 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus wat we net in een andere SC afspraken ben je nu alweer vergeten?![]()
Hangt er vanaf hoe intravert of extravert je bentquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
Schoolwerk kun je toch ook doen in iemands aanwezigheid?
Nee. Als iemand bij mij is, volledige aandacht voor hem/haar.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
Schoolwerk kun je toch ook doen in iemands aanwezigheid?
Gewoon een beetje je eigen ding doen en af en toe in de andere ruimte langsgaan voor een kusje.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe intravert of extravert je bent
Even een statement. Komt wel weer goedquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ineens vind ik je UI een stuk minder boeiend
Waaarrrgarblquote:
Die mag zij dan wel hebben als ze dat zou willenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
En dan is er altijd nog dat gaatje dat ik eigenlijk voor jou vrij hou....
Goed lezen LoLa. Geen dateS, vast wel een date gok ik zo. Anders komt die arme jongen het weekend toch niet doorquote:
ik als t goed is welquote:
Gezellige date danquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een beetje je eigen ding doen en af en toe in de andere ruimte langsgaan voor een kusje.
Ik ook niet, ging wel nog de stad in dacht ik. En bbq-en. Maar geen dates.quote:
Bijzonder statementquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Even een statement. Komt wel weer goed
Mwah, als je elkaar net kent, wil je wel steeds klefbeffen is m'n ervaring.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ergens een hele dag bent kan dat toch prima?
Meh. Niet mijn ding. Zou het ook niet echt een date noemen, meer samen huiswerk maken ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ergens een hele dag bent kan dat toch prima?
Mooi woord. Me gusta :$quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, als je elkaar net kent, wil je wel steeds klefbeffen is m'n ervaring.
Mja, oke. Maar ik word daar echt snel ongedurig van hoor. Een lui weekend moet niet vaker dan eens per maand voorkomen. Kan het me eigenlijk ook niet permitteren een weekend niets aan studie te doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook bij iemand thuis zitten en daar een beetje de krant of een boekje lezen, waarom kan het dan niet met huiswerk? :$quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh. Niet mijn ding. Zou het ook niet echt een date noemen, meer samen huiswerk maken ofzo
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:28 schreef Dqod het volgende:
Gatverdamme, zo'n vlaag hondenschijtgeur in je neus
Bsjjsusvshsjsisbdbvddjfn fffuuuuuuu
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemdquote:Op donderdag 9 april 2015 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, oke. Maar ik word daar echt snel ongedurig van hoor. Een lui weekend moet niet vaker dan eens per maand voorkomen. Kan het me eigenlijk ook niet permitteren een weekend niets aan studie te doen.
[..]
Maar je kunt toch ook bij iemand thuis zitten en daar een beetje de krant of een boekje lezen, waarom kan het dan niet met huiswerk? :$
Is toch lekker ontspannend.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus wat we net in een andere SC afspraken ben je nu alweer vergeten?![]()
Nee .. dat doe je als je samenwoont maar als je op bezoek bent toch niet?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemd
ik vind andere dingen doen samen dan ook wel leuk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel vreemd, allemaal mogelijkheden.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemd
En als je terugkomt van iets samen doen en op de bank neerploft heb je niet even zin om een klein beetje tijd voor jezelf te nemen?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee .. dat doe je als je samenwoont maar als je op bezoek bent toch niet?
Dan ga je iets samen doen/ondernemen.
Ja precies. Beetje ouwehoeren, beetje bieren, misschien spelletje spelenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind andere dingen doen samen dan ook wel leuk.
Praten ofzo.
nou ja, wij waren altijd n weekend samen, ook na een jaar nog. Op een gegeven moment pakte ik wel n boekterwijl hij achter de pc zat ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee .. dat doe je als je samenwoont maar als je op bezoek bent toch niet?
Dan ga je iets samen doen/ondernemen.
lekker toch, beetje aan school werken terwijl iemand over je rug kriebeltquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Als iemand bij mij is, volledige aandacht voor hem/haar.
Vind ze leuk ehquote:
Ja, dat kan ook wel tegelijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind andere dingen doen samen dan ook wel leuk.
Praten ofzo.
Samen knus onder een dekentje zitten terwijl je je artikeltjes leest is het ook ineens een stuk minder vervelend om dat te moeten doen dan in je eentje.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
lekker toch, beetje aan school werken terwijl iemand over je rug kriebelt
Ja elke keer als die dag er weer is, heb ik een gaatje voor een last minute boeksterquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die mag zij dan wel hebben als ze dat zou willen
[..]
Goed lezen LoLa. Geen dateS, vast wel een date gok ik zo. Anders komt die arme jongen het weekend toch niet door
Af en toe rust mag ook weleens toch?quote:
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
En dan is er altijd nog dat gaatje dat ik eigenlijk voor jou vrij hou....
Amen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Als iemand bij mij is, volledige aandacht voor hem/haar.
toen ik 13 was is m'n hond overleden 'lik lik' ik mis hem soms nog steeds.'lik'quote:
Nee.... ook ff rustquote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Constant op dat ding zitten turen als je met iemand afspreektquote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Amen.
Iets waar smartphones niet altijd bij helpen.
weet niet wie vreemd is. Ik ben het meer met Loka eensquote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met klefbeffen gewoon samen zitten en knuffelen en zo. Man man man, oversekste mensen hier.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
toen ik 13 was is m'n hond overleden 'lik lik' ik mis hem soms nog steeds.'lik'
O jaaaah, ik kom
Ik weet niet hoor
Ik ook niet, of bier drinken moet een date zijn?quote:
Ohquote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met klefbeffen gewoon samen zitten en knuffelen en zo. Man man man, oversekste mensen hier.
Jij ging vrijdag zuipen toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, ging wel nog de stad in dacht ik. En bbq-en. Maar geen dates.
o, sorry, dat had ik niet begrepen!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met klefbeffen gewoon samen zitten en knuffelen en zo. Man man man, oversekste mensen hier.
Ik had ook een ander beeld bij klefbekken hoorquote:
Ligt eraan met wie je bier gaat drinken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, of bier drinken moet een date zijn?
bbq, last minutequote:
Ik ook niet. Trek erop uit met mijn tweewielerquote:
Ik las klefbeffenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had ook een ander beeld bij klefbekken hoor
Precies...En tussen het 'werken' door even knuffelenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
lekker toch, beetje aan school werken terwijl iemand over je rug kriebelt
Likken met extra veel salivaquote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had ook een ander beeld bij klefbekken hoor
Maar een heel weekend?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Af en toe rust mag ook weleens toch?
Ik voel me vereerd
Ik woon in Arnhem, ik kan met 20 minuten in Nijmegen zijn als er bier klaar staatquote:Op donderdag 9 april 2015 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
bbq, last minuteWeet niet of jij nog in de buurt was, maar dat moeten we dan verzetten.
zusje?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n beste vriendin heeft gisteren besloten te gaan scheiden en heeft alweer in d'r hoofd dat ze n andere man wil, dus die is zo goed als vrijgezel.
M'n zusje ook btw.
Iemand?
Ik denk dat je iets meer informatie moet verstrekken dan datquote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n beste vriendin heeft gisteren besloten te gaan scheiden en heeft alweer in d'r hoofd dat ze n andere man wil, dus die is zo goed als vrijgezel.
M'n zusje ook btw.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |