Altijd Knackebrod in huis hebben als reservequote:Op donderdag 9 april 2015 11:07 schreef yats het volgende:
Dat moment waarop je beseft dat het brood schimmel heeft en je geen eten in huis hebt...
Als je toch thuis bent kun je toch gewoon naar de winkel?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:07 schreef yats het volgende:
Dat moment waarop je beseft dat het brood schimmel heeft en je geen eten in huis hebt...
brood in de vriezerquote:Op donderdag 9 april 2015 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd Knackebrod in huis hebben als reserve
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, viel schijnbaar inderdaad weer in slaap aangezien ik net voor de 2e keer wakker werd door mijn achterbuurman
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Aha, daarom hebben jullie beide zo weinig slaap
Lag jij er ook bij?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, ik voelde je nog tegen me aankruipen al voor ik sliep
[/dreams]
Ketchup, curry, knoflooksaus, caramba, samba en rode uiensaus kon ik van de week weggooienquote:Op donderdag 9 april 2015 11:07 schreef yats het volgende:
Wanneer zien jullie elkaar weer?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb zin om tegen mijn scharrel aan te kruipen
Broodrooster. Aan alles is gedachtquote:Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Kost veel te veel tijd om het te ontdooien, als je honger hebt
Don't we all.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sausjes.. altijd een dingetje jaquote:Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ketchup, curry, knoflooksaus, caramba, samba en rode uiensaus kon ik van de week weggooien
Ik moet dadelijk naar de stad voor een interim-klusje (een beroepsschrift dat vandaag af moet)quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je toch thuis bent kun je toch gewoon naar de winkel?
Wat let je?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meiquote:Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer zien jullie elkaar weer?
Werk, school..quote:Op donderdag 9 april 2015 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk naar de stad voor een interim-klusje (een beroepsschrift dat vandaag af moet)
[..]
Wat let je?
Nou die paar minuten... even rechtop zetten tegen op een broodblankjequote:Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik eet het meestal gewoon op voor het oud wordt, dat werkt ook wel.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:11 schreef artelligence het volgende:
Brood in de vriezer inderdaad. Anders wordt het ook snel oud
Ik heb eigenlijk nooit brood in de vriezer, koop gemiddeld twee dagen in de week een half brood.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:11 schreef artelligence het volgende:
Brood in de vriezer inderdaad. Anders wordt het ook snel oud
8 seconden hierquote:Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Nog beterquote:Op donderdag 9 april 2015 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet het meestal gewoon op voor het oud wordt, dat werkt ook wel.
Vreemd, de zaanse is nooit over datumquote:Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sausjes.. altijd een dingetje ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |